Pojďte do toho s námi

19.09.2020 04:46 | Zprávy

RP šachy to už dávno není jen Robert a Petr. Dnes vám představím Kamila a Vojtu, Jindru a Michala. Časem přidám další členy našeho týmu. A možná to bude jednou i o vás! Co říkáte, chcete jít do toho taky?

Dnes bych chtěl tady poděkovat Vojtovi a Kamilovi,Michalovi a Jindrovi  a vlastně je představit. Jejich práci znáte. Jejich tváře možná ne.  

Takže kluci, děkuji strašně moc za to co děláte!! 


Vojta Ficek - Facebook Robert a Petr šachy - každý den nové příspěvky pro 5000 fanoušků

V první řadě jsem převážně fanoušek Robert a Petr šachy, který si velmi váží veškerých jejich aktivit pro šachovou komunitu.

Z tohoto důvodu mě těší již rok trvající spolupráce, která momentálně spočívá především ve sdílení zajímavosti ze světa šachu na facebookových stránkách. Díky tomu mi neunikne jediné video na kanále youtube nebo zajímavý článek na nss.cz a sachycvek.cz. Zároveň se snažím sledovat klíčové turnaje světové špičky a s obdivem si užívám éru Magnuse Carlsena.

Soutěžnímu šachu se v současné době nevěnuji. Učím se on-line tréninky s Robertem a hraji převážně přes internet. Ego stále doufá, že se zlepšuji :)


Kamil Mihálik - články na těchto stránkách a nejenom to.

Volám sa Kamil Mihálik, mám 31 rokov. Šachu sa venujem aktívne 3 roky (v tejto sezóne som neodohral ani jeden zápas). Bavia ma veľmi šachy, a tá vášeň sa nemenila ani prvými šachovými neúspechmi, keď som mal vážne zdravotné problémy, ktoré mi mohli zabrániť, aby som hral šach. Pri šachu som vždy vydržal, a to je pre mňa najpodstatnejšie. Okrem šachu sa zaujímam o ekonómiu (hlavne bankovníctvo) a manažment.


Michal Mach - turnaje

Ahoj,
jmenuji se Michal Mach, je mi 44 let, a bydlím v Novém Boru. Šachu se herně věnuji s přestávkou od 10 let.  Petra Koutného jsem poprvé potkal na svém Open turnaji v Ústí nad Labem v roce 2019, který tam se svým klubem Spartak Ústí nad Labem pořádám každoročně. Petr mi nabídl spolupráci, která mě zaujala. Psal jsem do NSS ještě za svého působení co by trenér a vedoucí šachové mládeže v Novém Boru, a tak mě potěšila možnost se k psaní zase vrátit, a protože profesně jsem roky strávil na rozbaleno.cz, rozhodl jsem se Petrovi i pomoci s eshopem a pořádáním akcí, získáváním dotací.

V šachu se věnuji v posledních letech krom hraní  i pořádání různých Mistrovských akcí mládeže, za posledních 5 let jsme jich s Romanem Burdou a Šachovou školou pat a mat uspořádali hodně přes 10. Letos pokud to dobře dopadne, budeme už skoro za měsíc pořádat MČech do 16 let v Herlíkovicích. 

Krom šachu je mou životní vášní historický šerm, deskové hry, larpy, koně a komunita lidí s tím vším spojená. Občas rád vyrazím na tremp, či s přáteli na dlouhé cyklo-toulky.



Jindřich Skula - on line tréninky.

Ahoj,posílám pár slov o sobě a foto

jsem šachový nadšenec věnující se praktickému šachu na klubové úrovni již přes 20 let. V současné době jsem hlavně tatínkem tří malých pěšců, z lásky k šachu a nedostatku času, jsem v poslední době převážně aktivní v digitálním šachovém v(esm)íru, proto jsem velmi vděčný za možnost spolupráce s Robert a Petr šachy, díky které mi neunikne žádná zajímavost z šachového dění a mám také možnost šachu, z toho bohatství, co mi nabízí, něco málo vrátit. Kromě rodiny a šachu jsou mou zálibou moderní technologie a příroda.

 

Příště vám představím Karla Bartoše, Libora Ficence,  a další, kteří s námi denně připravují šachové věci pro Vás.

Začínal jsem otázkou i na vás. Jestli se chcete přidat k nám, budeme rádi. Je toho ještě strašně moc co chceme dělat a každá ruka, která chce pomoct je vítána. Připravujeme nové projekty a i v těch současných potřebujeme každého, kdo chce měnit šachy . Hledáme lidi co chtějí psát články, starat se o sekci " ke kávě ", šachový kalendář, o pořádání turnajů, táborů, máme další webové stránky, hledáme lidi i co umí anglicky na anglický facebook, IT podporu a vlastně to je jen zlomek toho  s čím potřebujeme pomoct.

Spolu s námi oslovíme deseti tisíce šachistů měsíčně. Můžete být v nejsledovanějším šachovém projektu v těchto zemích a můžete společně s námi měnit stojaté vody v tomto rybníku.  Potřebujeme Vás!

Určitě, napište na koutnyy@gmail.com .

Budeme moc rádi. 

Petr Koutný

66x 7064x Petr Koutný
Fotogalerie
Komentáře (66) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
Kamil Mihálik
Pavel Ch sľubujem, že budem písať v diskusiách, čo najmenej. Na kritikov nebudem už vôbec reagovať pod mojimi článkami. Je to tak ako napísal pán Holásek. Najlepšia reakcia na takých je žiadna a toho sa budem držať. Nebudem s nimi už veľmi diskutovať. Doteraz som chcel odpísať skoro každému a myslím si, že bude to pokrok smerom dopredu. Budem sa môcť venovať svojej práci, a to písaniu článkov.
+0 /-0 | 22.09.2020 17:39

Pavel Ch

Kamil M: OK, paráda, těším, se! yes Máte pravdu, já neměl níže na mysli také, že musí být hned.  Ale obecně, že díky článkům Vám budou někteří / mnozí(?) čtenáři vděčni, že se něco dozvěděli (na rozdíl od Vašich příspěvků o Vás). Ať se daří.  

+0 /-0 | 22.09.2020 16:28

Kamil Mihálik
Pavel Ch mali sme pripomienku, že články vychádzajú príliš rýchlo, čo sme akceptovali a dal som inštrukcie pánovi Koutnému, aby dal článok raz týždenne. Článok vyjde vo štvrtok alebo piatok. To som nechal už na pána Koutného. O to mi ide, aby sa tých pár ľudí, čo moje články číta rado, tak dostalo zaujímavé informácie.Ďalší článok bude o Michailovi Taľovi a bude sa niesť len v taktickom duchu. Možno bude pre niekoho málo, ale trebárs niekoho to poteší. Uvidím, koľko lajkov ziskám. Taktika v šachu je dôležitá no... :D
+0 /-0 | 22.09.2020 16:19

Krolop

Urážku premiéra jsem nikde nezaregistroval, ale urážek i hodně hrubých je tu na pana Kamila Mihálíka. Já bych Babiše volil jen tehdy, kdyby reálně hrozil návrat modrých šmejdů ODS, nebo nahnědlých TOP09. Domnívám se, že hodně lidí volí Babiše jen ze strachu z profláknuté ODS.

+0 /-0 | 22.09.2020 16:08

Pavel Ch

"V mládí jsem byl trošku domýšlivý, ale teď už jsem bezchybný".

---

Pane Kamile, už jste nám toho o sobě napsal hodně, další Váš životopis v 5 ráno jste (nebo někdo z kolegů) smazal. Když si jdete pro housku, také si ji koupíte opakovaně, jak Vám chutnala a ne podle příbalového letáčku co vše pekař vystudoval.

--

 Podpořil jsem Vás po prvním článku. Místo diskusních příspěvků dejte další historický článek, připomínky jistě budou, žádám pak diskutéry kdyžtak jen k věcné stránce článku, ne k elu autora. Elo známého brněnského historika také nikdo neřeší a jeho články s partiemi v novinách i na webech si každý rád přečte. Stejně tak Vy, pane Kamile, neřešte zde své elo, tím nezaujmete, i kdyby bylo na úrovni 1900,  ale ukažte tím "výrobkem/zbožím/tedy článkem, že zaujmete čtenáře a že se něco dozvědí.  Juhats off?   PS: Sorry za úvodní rčení, ale to fakt lidi nemaj rádi. Když se plácaj po zádech autoři, nezbyde místa na pochvalu od čtenářů.

+0 /-0 | 22.09.2020 15:48

xdavx x
To chess: máš naprostou pravdu.
+0 /-0 | 22.09.2020 15:48

Kamil Mihálik
Máte pravdu. Písanie ma baví a trebárs nemusí to byť až také zle, ako to vyzerá. Trebárs získal som 10 lajkov a Robert Cvek získal za vynikajúci odborný článok z bundesligy, tých lajkov 14. Čiže je to až také zle? Vždy budú dva protipóly. Niekomu sa nebudú moje články páčiť, ale sú ľudia, ktorým sa moje články páčia a je ich možno viac ako tých, čo sú na druhej strane.Ja nebudem písať články pre kritikov, ale pre tých ľudí, ktorí stoja o ne. To je logické.
+0 /-0 | 22.09.2020 15:27

ciki333

21.09.2020 20:44 | Morphynista

 

Middle Finger Emoji, Apple style
+0 /-0 | 21.09.2020 22:12

Morphynista

Zase blábolíte. Pro mě se ODS stala volitelnou stranou teprve pod vedením pana profesora Fialy.  

+0 /-0 | 21.09.2020 20:44

ciki333

21.09.2020 18:55 | N. Očník

ODS pod vedením Fialy zradila konzervativní hodnoty, podvedla voliče, klesla na úroveň probruselsky orientované TOP09. Státní suverenitu vyměnila za diktát EU, patriotismus za multikulturalismus, neviditelnou ruku trhu za dotace kurvící podnikatelské prostředí...

Kam zmizely ideje "modrého ptáka," proklamované Topolánkem ve videu DVTV?

https://video.aktualne.cz/dvtv/topolanek-politicky-islam-je-ideologie-ne-nepodobna-nacismu/r~d6dca8923bb011e790040025900fea04/

 

+0 /-0 | 21.09.2020 20:34

xdavx x
N.ocnik. A nejde spis náhodou o to, že sice vylili Klause, protože nejedná v duchu hodnot ODS, ale za to drží Novotného? To je ta ODS, která má ambice rozhodovat o životech občanů této země? Nebude spis toto ten důvod, který ti asi unikl?
+0 /-0 | 21.09.2020 19:03

xdavx x
Mihalík, měl bys zkusit výměnu mozku. Tobe by stačilo i morče, aby sis polepšil.
+0 /-0 | 21.09.2020 18:58

N. Očník

Jak může být někdo tak degenerovaný, aby si nevšiml, že v trikolóře je tolik lidí z ODS, včetně mlause, a jedním dechem na "zprofanovanou ODS" nadávat a současné dávat najevo, že by trikolóru volil? takže kdyby mlause z ODS nevylili, a dělal by tam třeba prvního místopředsedu, tak by nevadil a příslušný degenerát by volil klidně ODS? nebo stačí stranu opustit a rázem je to váš "nový člověk"? :D

jen pro jistotu se zeptám wolfa: "idiot" je nebo není hrubá urážka? takový benchmark, abych věděl, jak se zdejší obnovené diskuse asi budou vyvíjet, když vám tak chyběly :D

+0 /-0 | 21.09.2020 18:55

xdavx x
Petan, v prvé řadě tady takové útoky nemají co dělat. Babiše volí dost lidí na to, aby nemuseli na každé diskuzi narazit na hnupa, co tam musí namotat svou frustraci. K tomu jsou jiné platformy. Pokud tohle nechápeš, to pak bohužel.
+0 /-0 | 21.09.2020 18:55

Kamil Mihálik
David Brazina sľúbil som Robertovi Cvekovi, že nebudem na Vás reagovať tak nespomínajte ma už toľko. Nadávky nemajú, čo hľadať na civilizovaných diskusiách. Chcete, aby sa znova zavreli? :) Ste vážne chudák, čo potvrdzujete aj tu. Keď budete ešte aj agresívny, tak dáme Vám rovno kazajku :D Na Vás už nebudem reagovať. Píšem len, aby vám to bolo jasné a vedeli o tom. Môžete písať čokoľvek, neuvidíte už žiadnu reakciu odo mňa. Vašu vrodenú agresivitu si vybijajte radšej iným spôsobom ako na anonymných diskusiách. To robia len veľmi ubohí ľudia a vy ste úbohý človek.
+0 /-0 | 21.09.2020 18:29

Petan

Re Morphynista: Urážka premiéra to bude asi to že premier ukřivděně brečí. V porovnání se slovníkem jeho zdejších fanatických obdivovatelů je to tedy fakt brutální urážkalaugh.

+0 /-0 | 21.09.2020 16:32

xdavx x
Ty jsi kus idiota, ohanis se dětmi. Jako že děti, které umí číst zkazí slovo magor? :D ty motaku :D
+0 /-0 | 21.09.2020 16:21

Kamil Mihálik
Ja si nemyslím, že je na tom niečo zle. Diskusie čítajú totiž aj deti a nadávky by nemali mať miesto na nich. Je to veľmi prísne napr. aj čo sa týka osobných útokov.
+0 /-0 | 21.09.2020 15:30

ciki333

21.09.2020 05:59 | Kamil Mihálik

"U nás na Slovensku by také komentáre neprešli a je proti týmto hrdinom zavedená prísna legislatíva..."

Pokud tomu tak je, nejste demokratický stát (bez adverbia "liberálně"). Jakékoliv omezení svobody slova a projevu vnímám jako návrat k totalitě. Etatismus pozvolna ale jistě drolí občanské svobody. Pokud se eroze bude i nadále šířit a salámovou metodou ukrajovat naše práva, pak Sametová revoluce nesplnila prvotní účel - svržení nenáviděného režimu. Zlo, které vyměnilo sídlo v Kremlu za Brusel, v modifikované podobě a sofistikovanějšími metodami opět požírá své občany...

+0 /-0 | 21.09.2020 15:19

Petr Koutný

Nebudu číst každý komentář. Nebudu tady mazat žádnou kritiku.  Dejme si ale pravidlo, že hrubé urážky odstraním. Děkuji, Petr 

+0 /-0 | 21.09.2020 12:44

J V

Jen hodnotím, že pátrání po slušně vedené internetové diskusi je obtížnější než hledání čtvrtkilového diamantu v Jagersfonteinu.

+0 /-0 | 21.09.2020 09:12

Morphynista

Já žádnou urážku premiéra nevidím.

+0 /-0 | 21.09.2020 08:50

xdavx x
To Wolf, puvodni příspěvek s urážkou premiéra byl shledan nezávadným? :D
+0 /-0 | 21.09.2020 08:46

xdavx x
Vája, jsi těžký borec a frajer, takhle inkognito mě urazit, fakt borec :D
+0 /-0 | 21.09.2020 08:43

Petr Koutný
Příspěvek od Davida Braziny z času 18:46 obsahoval vulgární slovo a proto byl smazán. Žádám tímto Davida k zachování slušnosti. Děkuji, Petr
+0 /-0 | 21.09.2020 07:46

Kamil Mihálik
Prečo by ho to malo uraziť len preto, že David Brazina je opäť vulgárny? To vypovedá len o tvojej inteligencii a niečo v poriadku nebude, keď musíte vypisovať takéto príspevky. Skúste radšej zaujať inak, ale to neviete. Teraz opäť nadávky prosím :) Páni majú tu pravdu... U nás na Slovensku by také komentáre neprešli a je proti týmto hrdinom zavedená prísna legislatíva, ale neviem ako je to v Čechách.
+0 /-0 | 21.09.2020 05:59

vaja

A tobe zas mozek brazino, kazdymu neco no :)

+0 /-0 | 21.09.2020 02:50

xdavx x
Válku, tobě unikla příčina?
+0 /-0 | 21.09.2020 01:05

J V

Za obrazovkou počítače je každý vulgárním hrdinou a jakékoli odstranění těchto příspěvků pak totalitní cenzura, n'est-ce pas?

+0 /-0 | 20.09.2020 19:30

Petan

Re David Brazina: Vždyť příspěvek Holáska má 16 řádku a o premierovi tam je 1 neškodná poznámka: "jako když ukřivděně brečí fotbalisti nebo pan premiér". Evidentně se nejdenalo o výzvu k dizkusi o politice nýbrž o vyjádření k Petru Koutnému, že příliš ukřivděně reaguje na kritiku ve zdejší diskuzi. Snad to není tak těžké na pochopení. Pokud se vrátíme k šachům, tak to co je na článcích na nss.cz v nepořádku popsal P.Holásek docela trefně.

+0 /-0 | 20.09.2020 18:43

xdavx x
Petan, tak se má na tahání politiky tady vysrat. Nikdo není zvědavý na tyhle ataky. Takže je naprosto v pořádku, když se lidi ozvou. S takovými kecami běžte na Letnou. Nejprve se tu obouvate do premiéra, a pak si stežujete na reakce. Jste normální?
+0 /-0 | 20.09.2020 18:33

Petan

Pavel Holásek tady nevyznával žádné občanské postoje ani politické názory ale celkem srozumitelně popsal svoje výhrady k fungování webu. Tady to jde z extremu do extremu. Původně to pod vedením Bolka fungovalo tak, že občas nějaký vulgární příspěvek smazal. Pak byla diskuze zrušena kompletně a teď jsme v situaci, že diskuze funguje tak, že nemaže nikdo nic a P.Koutnému je jedno, co tady kdo píše, hlavně že se na web kliká. Myslím, že Pavel Chrz vyslyšen nebude, protože tady už o šachy moc nejde.

+0 /-0 | 20.09.2020 18:03

xdavx x
Pak si ale uvědom, kteří nymandi tady tu politiku zanasi. Vesměs dobroserove demobloku, kteří nemůžou zkousnout fakt, že většina lidí má jiný názor. Možná proto si říkají demokraté. Jak u nás tak v USA, tak kdekoliv jinde, toto jsou skuteční idioti, v hlavách nasrano, ale mínění o svých postojích na úrovni boží moudrosti.
+0 /-0 | 20.09.2020 17:53

Pavel Ch

RE: Morphynista 15:30

Reagoval jsem na příspěvky o hádání o politice, aby zde takové nebyly, které jsou níže uvedeny. S tím fakt běžte na novinky ce zet či do háje! 

 Nebylo v nich nic na téma (jak píšete) covid-vláda-sport ani třeba o MS v Rusku, Íránu atp. tu spojitost s politikou bych samozřejmě nechal. Ale zde klasické napadání AB vers ODS atp - pryč s nimi odsud !

+0 /-0 | 20.09.2020 17:12

Kamil Mihálik
David Brezina, pozri sa na ten dámsky gambit dal som ako príklad:) Hrávali dokonca veľmi podobné varianty ortodoxného dámskeho gambitu v zápase o majstra sveta, ale to Vám asi uniklo, že? Žeby ste si mali niečo doštudovať alebo pozrieť? Písal som tiež, že Aljechin bol kreatívnejší, ale koncovky hrali rovnako dobre,preto mali podobný štýl je to takto písané aj v článku. Už sa viac ku tomu vracať nebudem a ani na podobné príspevky reagovať nebudem. Ďakujem.
+0 /-0 | 20.09.2020 15:44

Morphynista

@ PavelCh : Myslím, že důležité je hlavně to, aby se rozběhla diskuse, po dlouhé době sem opět můžeme psát, tak se čtenáři chtějí vyjádřit i k politice a samozřejmě zcela vyhnout se jí nelze ( třeba vliv opatření vlády na konání turnajů a soutěží družstev ), věřím, že časem se vše vrátí do normálu.

+0 /-0 | 20.09.2020 15:30

Morphynista

Ze zkušeností vím, že s voliči SPD je zbytečné diskutovat, jejich zaslepenost, nenávist a extrémistické postoje jakoukoliv rozumnou debatu vylučují. Jen k aktuálnímu tématu dodám, že ODS a další demokratické opoziční strany hned od počátku krize, spojené s koronavirem, předkládaly svou vlastní koncepci a návrhy a Babiš jich celou řadu převzal ...

+0 /-0 | 20.09.2020 15:26

Pavel Ch

Jsem jediný, kdo je zde pro "cenzuru" politických tahanic nemajíc se šachem nic společného? Od toho jsou přec jiné weby.

Když se tu začněte hádat zda AB nebo ODS či Manžák nebo Losna, tak to dříve zmizí Covid než vy vystřílíte do komentů všechen svůj arsenál .smiley  

+0 /-0 | 20.09.2020 15:18

ciki333

20.09.2020 14:04 | Morphynista

Vy jste, Morphynisto, idiot non plus ultra. Kdyby neexistovala hnutí SPD a TRIKOLÓRA, raději bych volil Babiše než, xindl z "demokratického" bloku a Piráty. Víte proč neustále prohráváte volby? Protože činíte chybné závěry, a nikdy se nepoučíte.

"A přibližně 30 % hloupých lidí mu to ještě věří." Tady nejde o víru, hlupáku Morphynisto, ale o fakt, že zprofanovaní Fiala, Němcová, Kalousek...stojí za daleko větší hovno než Babiš. Proto ANO vyhraje volby i do PS 2021...

+0 /-0 | 20.09.2020 14:49

ciki333

Někteří lidí, jako pan Holásek, mají nutkavou potřebu neustále dávat na obdiv své "správné" občanské postoje. Kdyby na "nss" Petr Koutný (pro zpestření) umístil návod "jak nejlépe sexuálně uspokojit ženu," dobroserové by do následné diskuse stejně "zamontovali" Babiše, či suprovou demonstraci na Letenské pláni. Při představě, že by současnou coronavirovou krizi řešili impotentní Fiala, psychopat Novotný, feťák Bartoš, krysy z TOP 09...mě polévá studený pot a hruď svírá úzkost. To vše říkám jako skalní volič SPD. Pokud se, přiblblí sluníčkáři, chcete zbavit Babiše, volte na podzim 2021 Tomia Okamuru, případně hnutí Trikolóra...

+0 /-0 | 20.09.2020 14:37

Petr Koutný
Hynek - čárky a háčky... Trochu mi tam u vás něco chybí. Jak říkal Lenin, studuj, uč se a studuj... :) Petr
+0 /-0 | 20.09.2020 14:15

hynek
Pan Beil je schopny dat dohromady i cele srozumitelne souveti na rozdil od vsech tri autoru RaPaK. Meli by se vratit vsichni na ZS a dohnat zameskanou latku. Je ostuda neumet matersky jazyk a je jedno jestli cesky nebo slovensky.
+0 /-0 | 20.09.2020 14:06

Morphynista

S Babišem je to pravda. Pokud někdo oprávněně poukáže na jeho lhaní, dotační podvody a spoustu jiných křiváren, začne ze všeho obviňovat Kalouska, případně Piráty a tvrdit, že jde o kampaň. A přibližně 30 % hloupých lidí mu to ještě věří. Doufám však, že jeho dny jsou sečteny , v dalších volbách zvítězí demokratická opozice a Babiš bude poslán nezávislým soudem tam, kde už by měl dlouho být.

+0 /-0 | 20.09.2020 14:04

xdavx x
homunkulus, proc tu tahas premiera?? to uz je fakt trapny ze v kazde diskuzi se najde hlupak, ktery se otira o babise a napasuje ho na cokoliv, babis ma porad obrovskou podporu a skutecne nechapu dusevni mrzaky, kteri se pasuji do roli tech nejchytrejsich a jedinych s tim spravnym nazorem. S Mihalikem se urcite shodnes na tom, ze aljechim a capablanca hrali podobnym stylem, protoze oba hrali 1.d4. a pokud toto nekdo kritizuje, tak by se jeho kritika mela ignorovat. Pokud jsi tohle tvrzeni myslel vazne, a pokud mas pocit ze toto kritizuji jen notoricti kritikove, tak se ani nedivim, ze babise mas i pod posteli, protoze tohle muze tvrdit jen totalni magor.
+0 /-0 | 20.09.2020 12:48

Kamil Mihálik
Som veľmi rád, že ste ma pochopili :) Budem Vám držať veľmi palce, snáď sa naučím hrať tie koncovky lepšie. Nie že by som bol v nich už slabý. Online tréningy Cveka na tému koncovky mi veľmi pomohli a snáď aj toto mi pomôže. Veľmi sa na to teším, že ste s nami a ponúkli ste našej šachovej komunite vaše skúsenosti. Hlavne nenechať sa znechutiť. Pomôžete určite mnohým hráčom...
+0 /-0 | 20.09.2020 11:16

Martin Beil

Re Kamil: Chápu, jak jste to myslel, děkuji moc a taky Vám držím palce v další tvorběsmileyyes Hlavní bude, aby se mi podařilo připravit smysluplný a zajímavý obsah. Třeba minulý seriál, který jsem pro nss chystal, se mi moc nepovedl. Termín "nastavovaná kaše" získal v mém podání nový rozměrlaugh Ke kritice - kdo publikuje ve veřejném prostoru, musí počítat s širokým spektrem reakcí.

+0 /-0 | 20.09.2020 10:53

Kamil Mihálik
Pavel Holásek pekný názor ďakujem za neho. Je to tak, že Petr Koutný prichádza stále s niečím novým a dal možnosť ľuďom šachovo sa zlepšiť. Bez Petra by nebolo na československej šachovej scéne skoro nič. Neboli by žiadne videá zadarmo pre mladých. Ľudia by si nemohli zatrénovať s Robertom Cvekom, zahrať si simultánky s veľmajstrami atď. Má veľmi veľa pekných myšlienok, ktorým chce pomáhať iným. Pre niekoho sú to už možno banality, ale donedávna pred dvomi rokmi neboli samozrejmé. Navyše išlo donedávna všetko len z vlastných peňazí.
+0 /-0 | 20.09.2020 10:20

Petr Koutný

Děkuji Pavle za komentář. Komentář který mě hodně dostal. V tom dobréms lova smyslu. Interně jej určitě probreme. Petr

+0 /-0 | 20.09.2020 10:05

Homunkulus

Dopustím se s dovolením několika nevyžádaných rad. (Úvodní vymezení: velmi si vážím Roberta Cveka, nemám žádný důvod pouštět se do konfliktu s ostatními tvůrci webu. A velmi kriticky vnímám notorické remcaly v diskusi, kteří tu zase dostávají prostor.) 1) Domnívám se, že tu chybí srozumitelné vymezení, záměr, o co vlastně jde. Chce web pokračovat v mnohaleté novoborské tradici - tedy s ambicí mít nejčtenější stránky v ČR s komplexním zpravodajstvím a občasným nadčasovým článkem? Nebo půjde jen o směsici aktualit, tréninkových materiálů různé úrovně a reklamních příspěvků na tréninky - a čím se potom liší od stránek sachycvek, proč to dublovat? Ano, i amatérský hráč může psát pěkné příspěvky, pokud si nebere moc velké sousto (sám se o to snažím na oddílovém webu). Ale musí být jasné, o co jde - např. činnost Martina Beila na sachy-dolmen je skvělá, protože je jasné, že jde o trénink dětí. Tady je to zatím takový pelmel. 2) Jazyková úroveň je tu prostě obecnou slabinou většiny článků, ta by případné ambice zásadně limitovala. 3) Zkuste neventilovat emoce veřejně - pan Koutný neustále přichází podle svých slov se skvělými projekty, představením úžasných partií, parádními materiály - ale to mají říkat čtenáři, autor se nesmí chválit předem, jinak všechno nadšení vyzní směšně. A naopak, kritika, jakkoliv neomalená, by se většinou měla nechat bez komentáře, jinak je to trapné, jako když ukřívděně brečí fotbalisti nebo premiér. To se prostě musí spolknout - vemte si běžné zpravodajské weby, jejich novináři musí dostávat stovky zlých anonymů, ale nechávají si to pro sebe a navenek odvádějí neosobní profesionální práci. Jak se budete dokola hádat s oponenty, dostanete se do spirály sebeobhajování, ve které nemůžete vyhrát. Pavel Holásek

+0 /-0 | 20.09.2020 10:02

Kamil Mihálik
Pavel Ch ja som ho len na tu pripravil. Rád by som veril tomu, že ohlasy budú dobre, ale niektoré dobre proste nebudú. Môže písať články aj David Navara, ktorý prestal písať na internete vďaka podobným ľuďom. Môžete sa ho spýtať, že prečo nepíše už na internete blogy. Niekto nerešpektuje ani uznávaného veľmajstra, čo je smutné. Ja som rád, že Martin Beil sa prihlásil, ale upozornil som ho taktne na jednu vec, ktorá je na internete bežná...
+0 /-0 | 20.09.2020 09:26

Petr Koutný

Děkuji Martinmovi za nabídku, těším se na spolupráci s ním. Petr 

+0 /-0 | 20.09.2020 09:25

Kamil Mihálik
Na internete sa pohybujú petan kadejaké individua a bude určite aj on ležať niekomu v žalúdku. Trebárs Petr má podobnú silu a niektorí ľudia sa navážajú do neho tiež. Budú sa navážať aj do pána Beila, čo potom že obaja robia záslužnú prácu. Ruku na srdce dajú mu niektorí to pocítiť, že nie je GM, nech bude téma akákoľvek. Poznám tu už nejakých ľudí a bude to problém. Hoci pán Martin Beil bude určite skvelý a pomôže veľmi veľa ľuďom.
+0 /-0 | 20.09.2020 09:17

Pavel Ch

Kamile, já Vás bránil, že i slabší hráč může hezky psát o historii šachu (když tedy doplní zdroje a neporuší autorská práva), že si rád přečtu. 

Ale žasnu nad Vašemi příspěvkysurprise.

 Tím prvním 19.9. 8:13 jste hned shodil Petrovu práci s článkem a výzvou. To se samozřejmě nikdo nepřihlásí, když už jim předem nadáváte.

 A pokud přesto naprosto bezkofliktní a šachově i jinak vzdělaný Martin Beil se  ozve, opět nadáváte čtenářům....tím odejdou čtenáři.

 To jako byste na celý obchod dal do ampliónu, "Vítáme novou posilu týmy, pana Martina, ale upozorňujeme Martine, že se zákazníky to není jednoduché, furt si na něco stěžují, zboží se jim nelíbí, nadávaj, když maj minutu stát ve frontě..." Tak to zákazníci vrátí zboží do regálů a odejdou a už se nevrátí. Tak doplníte větou "nás nic nezastaví, doplňovat regály budem dál".

  Trošku slušněji se čtenáři, ju wink 

+0 /-0 | 20.09.2020 09:12

Petan

Re Kamil: Nevidím důvod, proč by měl být terčem kritiky. Evidentně ví, na jakou cílovou skupinu míří a co je jim schopen nabídnout (což je základ úspěchu). A Martin zvolil téma, po kterém poptávka je a u kterého vůbec není důležité, jestli je autor GM, IM nebo jen silný amatérský hráč.

+0 /-0 | 20.09.2020 09:00

Kamil Mihálik
Pán Martin Beil je podľa mňa super. Budete aj vy určite terčom kritiky a to veľkej, aj keď šachovo ste si niečo už preskákali, tak zvážte či vám za to stojí. Ľudia uznávajú niektorí tu len veľmajstrov a dávajú to jasne pocítiť v diskusiách a treba sa pripraviť na to, že budete "odpadom". Poniektorí nie sú ani veľmi múdri a len sa navážajú... Väčšine sa budú páčiť vaše články určite, ale pozor aj takí sú tu. Prajem Vám veľa chuti do práce.
+0 /-0 | 20.09.2020 06:42

Petr Koutný
Martine, děkuji. Těším se na spolupráci a děkuji za takovou nabídku. Co nabízíš je skvělá myšlenka a mám z ní velkou radost. Petr
+0 /-0 | 20.09.2020 02:08

Martin Beil

Ahoj Peťo, kdybys chtěl, taky můžu nabídnout drobnou pomoc se (snad kvalitním) obsahem. Jako hráč s výkonností 2200 nebudu komentovat velmistrovské partie, ale můžu nabídnout zkušenost s tím, co dělám řadu let - trénováním hráčů od úplných začátečníků po úroveň lehce přes 2000. Aby to bylo téma použitelné pro slabší hráče a zároveň neurazilo ani hráče silnější, navrhoval bych seriál o základních koncovkách. V těch mají často mezery i silní praktičtí plejeři cheeky Můžu vyzdvihnout okamžiky, ve kterých svěřenci často chybují, kde se často pletou. Zdůraznit zajímavé nuance, kterých jsem si za léta výkladu všiml. Plus přidat drobné tipy na tréninkové metody, využitelné jak ve skupinkách, tak i pro samouky. To by myslím mohlo být zajímavé. Otázkou je časový rámec, kdy stihnu připravit a jakou frekvenci bych zvládl. A samozřejmě hlavně jestli je o něco takového zájem smiley Píšu to takhle v komentáři, ať můžou připomínkovat i ostatní. Určitě se nikam necpu cool Martin Beil

+0 /-0 | 19.09.2020 21:54

Petr Koutný

Druid....rozumím. Děkuji. Vždy si přečtu rád tvůj názor. Opravdu, o každém komentáři přemýšlím a není mi lhostejný. Petr 

+0 /-0 | 19.09.2020 17:21

Druid.Panoramix
Petře Koutný, snažím se Vás chápat a je mi jasné, že momentálně je NŠS pro Vás jako vlastní dítě, chráníte ho a hájíte, ale podle mě některé věci neděláte úplně dobře. Obhajujete občas neobhajitelné - asi tušíte o čem píši. :o) Ale to je každého věc. Hmm, autobazar, to bych řekl, že je těžká demagogie, protože mlčí i ti zákazníci, kteří kolem něho nikdy nešli. :o) V diskuzi píše 10 jmen. No, to není zrovna moc, ale na druhou stranu jsou to možná ti, kterým o něco jde, ale z objektivních ( či spíše subjektivních) důvodů se nechtějí zapojit do spolupráce a podobně je to se mnou, jsem dostatečně časově vytížen a u psaní příspěvků relaxuji. Ale budu se snažit v rámci možností články sledovat a kolem Vánoc se ozvu... Petře, mezi slovy myslet a vědět je hodně velký rozdíl a než člověk dospěje od myslet k vědět uplyne hodně vody ( a času)
+0 /-0 | 19.09.2020 17:11

Kamil Mihálik
Za prvé ja si myslím, že je to v poriadku. Chápem, že nemôžem osloviť každého, ale ja nemám ambíciu osloviť hráčov nad 2000 ELO. Chcem písať blogy hlavne deťom, tak aby si zapamätali o majstroch sveta, čo najviac. Takto to berte ďakujem :) Nenútim nikoho čítať moje blogy a možno keď bude sledovanosť pod 100 tak sám skončím. Tipujem, že sa budú ozývať v diskusiách stále tí istí ľudia a nových nebude pribúdať. Som zorientovaný a trebárs už reagovať nebudem na nich v diskusiách. Vyrieši to svoje...
+0 /-0 | 19.09.2020 16:44

Petr Koutný

Druid děkuji za reakci. Rozdíl je v tom, že Bolek ten server tvrdě dotoval. Psát články na špičkové úrovni jde. Ale nikdo to pro vás neudělá zadarmo. Pak máte tyto možnosti...Využijete Roberta ( píše tyto články jako jeden z mála našich GM tady opravdu zadarmo a nejen to), aby se on neupsal doplním ho já a to s respektem ke čtenářům. Vím, že nemám na to, psát jak Robert, ale snažím se.  Jenže tento web je tak obrovský ( myslím do funkcí, aktualizací a aktivit) že ve dvou lidech to nejde utáhnout. Pak máme další možnost, platit autory článků. To chceme dělat opravdu vyjímečně a nebo nastavit zpeněžení webu a pak tady mít články jen od GM...ale to mi přijde zatím jako nereálné. Pak je třetí možnost a vychovat si autory. Je to cesta, je to škola, je to o zkušenosti. Je to o zpětné vazbě a je to o zlepšováním se. Nesouhlasím až tak moc s kvalitou. Někdy je snad jedno co je v článku, diskuze to pošle svým směrem. Mám v hlavě takový test, kde si to chci vyzkoušet. Kvalita článků není tak jak píšeš. Je to jako v autobazaru. Ozvou se nespokojení zákazníci, ti spokojení mlčí. V diskuzi píše deset jmen? Tento web čte měsíčně kolem 20 000 lidí.... Proto bych s tím soudem počkal. Když to bude nečitelné, nebude návštěvnost a nebudou diváci. Souhlasím s tebou, že pro mě jedním z největších ukazatelů jak je článek úspěšný je čtenost a pak diskuze a pak můj pocit. Čtenost jde nahoru, chceme jí vidět ještě úplně někde jinde, ale i tak je to stále nejčtenější médium u nás. Rozumím, že na vrcholu tady byly články co měly 20 000 zhlédnutí a dnes jen 2000...to tady píšu abych napsal naše cíle. Chceme se zlepšovat, chceme na sobě pracovat. Rozumím názoru a děkuji za něj. Poprosím, napiš mi kolem vánoc do komentáře jestli je to výrazně lepší a nebo ne. Dejme si tři měsíce a pak nás hodnoť. Děkuji za to a to říkám opravdu s tím, že kritiku čtu a rozumím jí. Ale vím, že je to jen jedno z hodnoceních. Dodám, že tento čánek má myšlenku, že kdkoliv si myslí, že to umí dělat dobře či lépe, může se přidat a posunout tyto články dál. Tak možná otázka na tebe, co takhle to posouvat dál....Děkuji, Petr 

+0 /-0 | 19.09.2020 16:38

Druid.Panoramix

Petře Koutný, zdravím Vás. Je moc hezké, že poděkujete svým spolupracovníkům za provedenou práci, to se mnohdy nenosí. Ale nejlepší odměnou je počet shlédnutí a počet pochvalných recenzí a pozitivních komentářů, jenže zatím se mi tak jeví, že opak je pravdou. Kdysi tady fungoval Novoborský šachový server a pan Boleslav se snažil držet určitou úroveň a vyváženost, šel cestou kvality..... i když ani on nevychytal všechno. To se prostě stane. Pak jste to vzali do rukou Vy, tedy přesněji RaP šachy.... a všichni jsme čekali, že budete přinejmenším na stejné úrovni, ale připadá mi to, že to šlo s úrovní o 2 - 3 patra dolů. Chápu, ne vždycky se daří. Časem příjdete na to, že s některými lidmi to dál nepůjde a byť to bude nemilé, tak se s nimi budete,ač neradi, rozloučit. Protože počet negativních recenzí se stane neúnosným. To přináší čas, zkušenosti, reakce a komentáře. Přál bych, aby NŠS šel směrem nahorů, ale ne vždy je přání otcem myšlenky. :o))

+0 /-0 | 19.09.2020 16:24

Kamil Mihálik
Ďakujem, ja som rád, že môžem tu písať napriek všetkému, čo sa tu deje. Budem dávať napriek tomu do toho svoju energiu a čas. Beriem to ako poslanie, kým bude zdravie slúžiť tak veľmi rád pomôžem so všetkým Ja som taký, že pomáham rád... Mám motiváciu aspoň napredovať, či už šachovo, ale aj v novinárskej oblasti. Nikto a nič nás nezastaví.
+0 /-0 | 19.09.2020 08:36

Petr Koutný

Kamile omlouvám se. Toto vadí mně a opraveno. Tímto článkem jsem chtěl poděkovat tobě i ostatním lidem z našeho týmu. Spoustu lidí simyslí, že za tím vším stojíme jenom já s Robertem, ale ohromný kus práce jde za vámi. Je neuvěřitelní co jste udělali pro lidi, kolik věcí nese váš podpis a kolik času jste věnovali ostatním. Děkuji, vážím si toho a toto je jen malé poděkování. Věřím, že jednou budu umět poděkovat mnohem lépe. Petr

+0 /-0 | 19.09.2020 08:25

Kamil Mihálik
Ja som Kamil Mihálik nie Michálik, ale nevadí. :) Som zvedavý, či sa pridá ku nám niekto, keď je tu už ten nábor. Vidím to skôr tak, že nábor skončí neúspechom. Jednoduchšie sa píšu kydy, ako sa niečo rozumné tvorí... Pričom je to škoda väčšinou len reči a skutky žiadne, čo je smutné. Takto to je v celom našom Československu.
+0 /-0 | 19.09.2020 08:13