Už je to tady zas

09.04.2025 11:22 | Domácí zprávy

Šachový svaz České republiky mě opět žádá o stažení článků, komentářů a omluvy. Požaduje to však bez důkazů, mimo zákonný rámec a bez respektu k rozhodnutí soudu ve Zlíně. Odpovídám proto veřejně a jasně – zákony platí pro všechny stejně, i pro ŠSČR.

Vážení členové Výkonného výboru ŠSČR,

děkuji za váš email, který mě žádá o rozsáhlá opatření – stažení článků a komentářů, zveřejnění omluv konkrétním osobám i prohlášení o tom, že Šachový svaz není vyšetřován Policií ČR.

Dovolte mi reagovat v několika bodech:

1) Nejsem nad zákonem. Ale nejsem ani pod Výkonným výborem.

Jako občan České republiky dodržuji zákony. Dodržuji také rozhodnutí soudů. Dne 21. listopadu 2023 jsem přistoupil na soudem zprostředkovaný smír a okamžitě jej naplnil – smazal jsem požadované komentáře a zveřejnil omluvu, a to ještě dříve, než jste se stihli vrátit domů.

Není mou povinností podřizovat se každé vaší nové výzvě, která přichází bez právního základu, bez konkrétních citací, bez důkazů, bez uvedení autora.

2) Pokud chcete, aby se vaše žádosti řešily, dodržujte zákon

Vyzývám vás tímto k podání oficiální žádosti skrze datovou schránku. Dále žádám:

  • Uveďte přesně, které články a komentáře požadujete smazat.

  • Označte konkrétně, které z nich jsem napsal já osobně. Účet „Petr Koutný“ na nss.cz sdílí více lidí, kteří dohlížejí na dodržování pravidel diskuze.

  • Napište konkrétně, jaký zákon daný komentář nebo článek porušuje.

  • Předložte důkazy, ne pouze tvrzení nebo domněnky.

  • Vysvětlete, proč se ŠSČR domáhá smazání komentářů o soukromých osobách, které nejsou zaměstnanci ani orgány svazu.

3) Svoboda slova je ústavní právo

Už několikrát jste mě obvinili, že porušuji pravidla. Nikdy jste ale nepředložili důkazy, které by obstály před soudem. A když už jste se k soudu odhodlali, skončilo to smírem. Ten smír platí.

Ústava České republiky v článku 17 zaručuje svobodu projevu. Kritika svazu, jeho hospodaření, rozhodování, přístup ke členům i k mládeži – to vše je oprávněným předmětem veřejné debaty. A pokud někdy hranice překročím, jsem připraven to napravit – ale pouze na základě zákona, ne pocitu nebo přání Výkonného výboru.

4) Shrnutí

Aktuálně vaše žádost nesplňuje zákonná kritéria. Pokud je doplníte, budu se jí zcela vážně zabývat.

  • Oficiální žádost skrze datovou schránku

  • Seznam komentářů, označení autorství

  • Specifikace, jaký paragraf zákona byl porušen

  • Doložení důkazů

  • Vysvětlení relevance k ŠSČR

Do té doby považuji vaši výzvu za nevymahatelnou. Místo vyhrožování vyloučením doporučuji dodržet zákonný rámec a respektovat i názory, které se vám nelíbí.

Děkuji.
Petr Koutný

a tady to vše začíná:


Dobrý den, 

Výkonný výbor Šachového svazu ČR obdržel podnět z členské základny, který najdete v pdf verzi v příloze. Z pochopitelných důvodů bylo smazáno jméno jeho autora.

Žádáme vás o vyjádření a reakci na podnět, ke kterému se VV ŠSČR vrátí na své příští schůzi. Především žádáme o:

(číslování odpovídá číslování v podnětu)

       1)  Smazání uvedeného odstavce z nss.cz.

3)   Smazání všech uvedených komentářů. Zveřejnění omluvy Rostislavu Svobodovi, Josefu Bednaříkovi a Zdeňku Fialovi na nss.cz za urážky a osobní útoky, zveřejnění, že Šachový svaz není v žádné kauze vyšetřován Policií ČR, ani nikdo z jeho zaměstnanců. 

4)   Smazání všech uvedených komentářů a zveřejnění omluvy Davidu Navarovi.

5)   Smazání všech uvedených komentářů.

6)   Smazání všech uvedených komentářů a zveřejnění omluvy Lence Kůsové a Venuši Souralové za zcela nechutné a hanlivé komentáře. (To, že byly smazány, neznamená, že mizí odpovědnost za jejich zveřejnění.)

7)   Smazání všech uvedených komentářů a zveřejnění omluvy za publikaci cizích fotografií a článků.

8)   Smazání všech uvedených komentářů.

S pozdravem

František Štross

pdf s žádostí najdete zde: 

https://drive.google.com/file/d/1u7Fo23ck2ldFCaOr2hO2nvNPf_jzf14C/view?usp=sharing



Zamyšlení na závěr: 

Je pravda, že pana Fialu a Šachový svaz vyšetřovala Kriminální Policie ve Zlíně. To doložím kdykoliv, protože jsem sám podal trestní oznámení a státní zástupce pověřil kriminalisty k vyšetřování. V té době, kdy jsem psal komentář, probíhalo vyšetřování. Takže - proč bych měl mazat komentář a omlouvat se za něj, když je pravdivý? To stejné se stalo u soudu, kdy se snažil Josef Bednařík o mojí omluvu za to, že jsem řekl, že jej vyšetřovala policie pro pomluvu. I tady soudkyně potvdila, že to byla pravda. 

Je pravda, že soudní řízení považuji v mých očích z ŠSCR za výhru, protože ŠSCR po nás požadoval 2x 250 000Kč a nedostal ani korunu. Ze odhadem 200 komentářů, které v jejich očích byly nezákonné jsme smazali nevím 10? 

Několikrát jsem komunikoval s NSA a tedy nevyhrožoval, jak se píše v žádosti. I toto je pravda a na toto mám právo. Jsem občan této země a platím tady daně, tedy může mě zajímat, co se s mými pěnezi děje. I toto neporušuje žádný zákon. 

Už vůbec nerozumím tomu, proč vadí komentáře o tom, že se Strahov bude bourat. To je veřejně známý fakt a určitě to bude mít vliv na ŠSCR. 

Každý člověk má právo napsat svobodně svůj názor a když napíši, že si myslím že David Navara zradil své kolegy, tak to je legitimní názor člověka, který říká co si myslí. I toto neporušuje žádný zákon této země. Nevidím na tomto komentáři opravdu nic nezákonného. 

Využívám fotky ŠSCR z důvodů toho, že tyto fotky patří šachistům této země a pro zpravodajské účely je můžu použít a jestli za toto hrozí vyloučení ze svazu? Fotky šachového svaz patří šachistům této země. Tedy patří i čtenářům těchto stránek. 

Napsat svůj názor na delegáty je taky ústavní právo. I tady nerozumím myšlence. Kde porušuji zákony této země? 

Závěrem, chci doložit důkazy v čem toto vše porušuje zákon.

 Aktuálně čekám na doložení důkazů, na které budeme reagovat. Samozřejmě, cokoliv co by mohlo porušit zákony této země, bude ihned napraveno. Podněty, které nebudou prokázany a budou postavené jen na tvrzení, nemůžeme brát jako důvod k reakci. 

Nikdo není nad zákonem. 

PK


aktualizuji 9.4.2025  - poslal jsem tento email:


Dobrý den, věřím že jsem našel řešení. 

Zvu celý VV a všechny dotčené na MČR v Hluku 2025, kde bude celý VV RP šachy a kde můžeme všechny záležitosti probrat. 

Tento turnaj je oficiální Mistrovství ČR a účast VV by byla vhodná. Můžeme popřípadě uskutečnit debatu i s fanoušky a šachisty. 

Děkuji za odpověď, jestli tuto nabídku, která zní jako možné řešení případných nedorozumění, bude přijata. 

Petr Koutný 



49x 4234x Petr Koutný
Fotogalerie
Komentáře (49) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
Remcik z Banika

Koukám, jakého máš zapáleného fanouška z "členské základny", který už tě téměř 2 roky sleduje a je schopen napsat takto sofistikovaný 13ti stránkový podnět a svaz tím pádem musel pouze jednat, ale zároveň se ve všech bodech shoduje se členem. No nic, po žních k Turkovi!

+4 | 09.04.2025 22:02

xdavx x

to je skutecne velka nahoda a svazovi mopslici s tim urcite nemaji vubec nic spolecneho. Ovsem ten stoprocentni souhlas v kazdem bode zanechava pocit nejistoty v kazdem radnem hubudrzicim svazulibem clenovi Strahovskeho bratrstva kocici pracky...

+1 | 10.04.2025 13:30

ciki333

Ten "fanoušek" je horlivý a pilný jako včelka...Dva roky tak pečlivě sledovat posty PK svědčí o tom, že dotyčný stalker trpí obsedantně kompulsivní poruchou s fixací na pana Koutného. Mohl též před rokem 89 pracovat jako informátor StB a po Sametové revoluci pociťovat abstineční syndrom. Bylo by dobré, kdyby se čtenářům nss představil a vysvětlil pohnutky, proč tak činí.

+2 | 09.04.2025 22:49

Remcik z Banika

Pročítám spoustu věcí a myslím, že vím, kdo je autorem. Myslím, že svaz, po prohraném, respektive nevyhraném soudu, už si nedovolil reagovat napřímo, takže zvolil tuto obezličku se "členem". 

+3 | 09.04.2025 23:03

MaX

PK: když aktuálně neprobíhá se svazem žádné trestní řízení, jak dopadl tedy váš podnět PČR ohledně "zakázek"?

+0 | 10.04.2025 12:46

xdavx x

tak zakazky - pokud jde o kreditni uver s nulovym urocenim neexistujici soukrome firme z penez clenu svazu, ktere byly vybrane na poplatcich - po reakcich na nss z nejakeho duvodu duo Novotny Petr odpiskalo, takze skutkova podstata nebyla naplnena. Je skoda ze si tehdy PK nepockal jak jsem mu radil, dnes uz se mohli dotycni panove na svazu venovat treba i cetbe o uloze CNB jako regulatora, ktery na podobne aktivity musi udelit licenci, v klidnem a skromnem prostredi s pravidelnou stravou..

skoda no :D

+1 | 10.04.2025 13:44

ciki333

Unikla mi úvodní perla ze "Zdůvodnění pro vyloučení Petra Koutného," cituji:

„Konference ŠSČR uložila VV ŠSČR prověřit splnění podmínek pro zahájení disciplinárního řízení s Petrem Koutným.“ (36 pro, 2 proti, 5 se zdrželi – návrh byl schválen). 25. dubna 2023 VV ŠSČR dále rozhodl o zahájení disciplinárního řízení s Petrem Koutným a schválil zaslání předžalobní výzvy provozovateli stránek nss.cz (Robert a Petr šachy z.s.). Byla ustanovena disciplinární komise."

PS. Překvapilo mne, kolik účastníků Konference bylo "pro" lynč Petra Koutného. Pouze dva stateční disidenti (= pokračovatelé odkazu Václava Havla, bojovníci proti totalitě) hlasovali proti. Jim vzdávám hold za odvahu. Těch 36 "milicionářů" zřejmě pamatuje sjezdy Komunistické strany Československa z pozice delegátů. Tam se také hlasovalo v nerozborné jednotě a odsuzoval americký imperialismus. Nicméně Petr může být rád, že se nepíše rok 1720...v té době by ho Svatá inkvizice upálila na hranici. Na základě svých životních zkušeností konstatuji, že změna politického systému, nemění povahu lidí...Ta je furt stejná, nebo taky jednou svině, navždy svině. 36 uvědomnělým soudruhům posílám zdravici od Gustáva Husáka:

https://www.youtube.com/watch?v=kDVQjHQ48bo&ab_channel=jaffarski

+2 | 09.04.2025 21:59

MaX

Boha jeho, jaký lynč. Vždyť se to tam píše. Konference neudělala naprosto nic neobvyklého, nechala výkonný orgán prověřit.  To znamená, že členové konference chtěli vědět zda jsou, nebo nejsou splněny nějaké podmínky. Tečka. A to udělala pravděpodobně proto, že se sejdou zase bůhvíkdy a především konference není výkonným orgánem. A ještě do té své nevzdělanosti a zaslepenosti tahejte Sjezdy KSČM. Takové sračky tady fakt nebývaly, zlaté časy amatera, popcorna, nebo prudiče Boba. Chlapci kde jste?

+1 | 10.04.2025 12:34

Remcik z Banika

Njn, demokracii se pořád ješte učíme a jestli s tím souhlasíš, tak nestojíš na správné straně. 

+0 | 09.04.2025 22:29

Petr Koutný

Ciki - jako bys četl mé myšlenky - vzpomeň i pak na tyto slova...:) 

+1 | 09.04.2025 22:03

Kamil M.
Tentokrát chcú začať lynč na pôde zväzu, akože chcú Petra Koutného vylúčiť? A čo z toho, kto bude mať? :) Veď to môže mu byť úplne jedno. Je to už šachový dôchodca, ktorý nechodí už skoro vôbec na turnaje a občas si ide párkrát do roka zahrať ligu. Z toho by sa malo len smiať. Fakt veľká strata pre neho. Nad tým len sa pousmiať. Vážne chcú šachového dôchodcu vylúčiť? Inak Petr, kedy si bol naposledy na turnaji???
+0 | 10.04.2025 11:21

Cnc-profi
Kamil, 36 delegátov za začatie disfiplinárneho konania voči pánovi Koutnemu a len 2 proti. To o niečom svedčí.
+0 | 10.04.2025 12:16

Petr Koutný

Kamile, je to šachová partie. Brzy zahrají " Královský gambit " a bude to opravdu zajímavý tah. Určitě tě to nemine, drž se chlape! 

+0 | 10.04.2025 11:36

Badger991

PDF jsmě pročetl a nejvíc mě zaujolo, jak svaz fotky, které zaberou pár sekund vydává za super práci a ještě je dodčený, když je někdo použije. Vždyť za to by měli býti rádi, že se propaguje český šach. Ten Jeseník je totálně mimo, místo toho aby Petra pochválili, že se snaží sehnat další přispěvatele dostastane hate za kopírování.

+0 | 10.04.2025 08:04

Petr Koutný

Děkuji....taky mě to zarazilo. Jeseník potřeboval pomoc a každá propagace určitě pomohla. Dokonce mi psali lidi z nss, že pomohli a podpořili a to díky tomuto článku...Kontroloval jsem včera i zákony ( stačí zadat dotaz na Chat GPT - funguje lépe než vyhledávač) a i on mi potvrdil, že fotky pro zpravodajské účely jde použít. Je to celé záminka, tady nejde o komentáře, to je naprosto jisté. Beru to jako partii, když víš co chce hrát soupeř, můžeš toho využít. A to se právě teď děje, věř mi. 

+1 | 10.04.2025 08:10

Pátrač
Proč chtěj mazat taky moje příspěvky? Možná proto, že ja si něco málo pamatuju a ptal jsem se na Barandov, neboť ho Petr napsal tak s jedním r. Oni ho napsali správně - (fakt, že si přitom plete Strahov a Barrandov, je pouze úsměvný). Jrnom proč si nedohledali Petrovo Barandov s jedním r? Dohenostovali by jej jěště mnohem více za neznalost názvů. :):):) Možná jenom pánové nejsou tak důrazní a chytří, neboť chtěj mazat taky moje příspěvky. Ja se jim pomstím!!! Vstoupim do jejich snů. hahaha. A možná taky vůči mě započnou nějaký to řízení až zčernám. No Petře váž si toho, třináct stránek to je Několik vět, nebo taky Dva tisíce slov. A jak se říka, když kvičej, tak to děláš dobře. Sex je náš, dělá dobře mě i tobě, Otčenáš, bejby odříkej až v hrobě, středověk neskončil, středověk trvá...
+0 | 09.04.2025 17:23

Petr Koutný

To byla skvělá písnička od Lucie...Taková nadčasová, hned jsem si při vzpomínce na ní vzpomněl v dobrém na šachový svaz...díky! 

+1 | 09.04.2025 17:53

Pátrač
Samozřejmě jsem to myslyl na svaz. Tex měl být. Svaz je náš, dělá dobře...Věřím, že to takhle pochopil každý.
+0 | 09.04.2025 19:32

VojtěchPlát

Kůsová asi hodně plakala, když ten dokument čtu :-)

+0 | 09.04.2025 18:45

Poutnik

S většinou lze souhlasit. Vyjma nařčení Davida Navary, že zradil své kolegy. Jde o velmi neetický výrok. Právo na názor není bez hranic.

+0 | 09.04.2025 18:57

Petr Koutný

S většinou souhlasíš se mnou, nebo s šachovým svazem? Když si budu myslet, že David zradil své kolegy, nemůžu to napsat?! Já nevím, přeci když si něco myslím a věřím tomu, vědomě nelžu a opravdu si to myslím, proč bych svůj názor nemohl říct?! Co to potom je svoboda slova?!  

+0 | 09.04.2025 19:03

Poutnik

To je právě ta morální rovina. Mohu uvidět kamarádku, vidím že přibrala, myslím si to, ale neřeknu ji, že je tlustá, protože vím, že bych jí tím ublížil... To, že něco mohu, neznamená, že to udělat musím. Dokonce pravdu je mnohdy eticky správné zamlčet, protože prostě pravda může ublížit, zranit, poškodit... Ohledně svobody slova je potřeba přečíst i související články Listiny základních práv a svobod, svoboda slova má svá omezení a není opravdu možné svobodu slova používat jako štít, který mohu kdykoli použít.

+0 | 09.04.2025 19:12

Petr Koutný

Tomu rozumím. Moje otázka byla - s většinou se mnou souhlasíš, nebo ne? Já jsem to prostě tak cítil. Když jsem se podíval na repre, kde nehraje Michalík. Kde hrají hráči z druhé a třetí desítky a pomyslel si, že kdyby si david dupl a řekl třeba: Když nebude hrát Peter, já taky nehraji...mohl třeba Peter hrát a mohli jsme mít silnější repre...V jeho vlivu na repre, věřím že by mohl pozitivně ovlivnit složení repre. Píšu to, že jsem tomu věřil a věřím tomu. Je to zločin? Nemůu opravu říct, co si myslím?! Co lidi píšou o premírovi této země? Co psali o Zemanovi? Oni překročí limity tisíckrát víc než já tím, že napíšu slušně svůj názor. 

Ale samozřejmě - si snad zasloužím dostat takovou žádost oficiální cestou, protože email se dá zneužít. Zasloužím si, aby podnět byl podložen argumenty, na které můžu reagovat. Měl by tam být termín do kdy, možnoti které se mi nabízí a možnot vysvětlit své názory. takto jsem dostal diktát, bez možnosti cokoliv říct a ještě emailem...Mám reagovat na anonymní žádost? jestli to někdo myslí vážně, proč se nepodepíše? No, je to nějaké divné a proto jsem nabídl jednání, čekám na odpověď.

+0 | 09.04.2025 19:17

ciki333

https://drive.google.com/file/d/1u7Fo23ck2ldFCaOr2hO2nvNPf_jzf14C/view?usp=sharing

Koukám, Petře, že bafuňáři ŠSČR ti věnovali 13 stran formátu A4 hutného textu.cool V tomto ohledu ti GM Plát nesahá ani po pupík...Bojím se, abys v Hluku nevypadl z okna, nebo neměl fatální autonehodu. Doporučuji ti pro nejbližší měsíce ubytovávat se max. v 1.patře a jezdit pouze MHD.laugh

+2 | 09.04.2025 16:41

Petr Koutný

Díky, prosím pamatuj potom na mě. Věřím, že těch 6 kulí ode mne nezapomeneš a vždy na svatého Martina, nebo Petra si na mě zpomeneš a zapálíš svíčku....Budeš mi chybět chlape..:) 

+1 | 09.04.2025 16:57

Carlos

Držím Tobě i Robertovi palce!

+2 | 09.04.2025 13:03

Petr Koutný

Jsem si jistý, že jde o nedorozumění. Proto kdybychom se mohli setkat v Hluku a probrat to, mohlo by to být řešení. Neměl by to být ani finanční problém, Svoboda je ze Zlína a Bednařík okolo Zlína...případné cestovné náklady zaplatíme. Je to o komunikaci a Hluk je příležitost. 

A samozřejmě, je dobré být vždy o tah dopředu. 

+0 | 09.04.2025 13:10

HumphreyvanWeiden

Petře, fandím Vám, ale zbytečně si nabíháte na vidle. Osobní útoky, urážky - to jen nahrává VV Šachového svazu odvracet pozornost od celkově špatného stavu šachu u nás.

Uvedu jen namátkou některé problémy - žalostný stav ženské reprezentace, který jen odráží slabou členskou základnu v ženách. To jakože šachy jsou maskulinní sport a ženy v něm nemají šanci?

Vyloučení Petera Michalíka z mužské reprezentace kvůli malicherným osobním sporům s funkcionáři.

Doslova směšné jsou peníze od sponzorů. 5 000 korun, slovy pět tisíc, dokáže sehnat každý venkovský oddíl na pořádání jednoho turnaje.

VV přidělí peníze na pořádání turnaje svému vlastnímu členu.Tak to je nejhorší. Tady opravdu nepomůže, když se dotyčný dočasně vyloučí z rozhodování. Nevím, jestli je to nezákonné, ale v každém případě je to neetické a a poškozuje to šachisty. Proč, to snad nemusím vysvětlovat.

A je toho mnohem víc. Do toho musíte šít, a ne se rozptylovat osobními útoky. Ti dotyční toho náležitě využívají a šachy u nás trpí.

+2 | 09.04.2025 12:43

Petr Koutný

Souhlasím a o to se i snažím. Články nikdo nezpochybňuje. Ty jsou přesně o tom, co píšeš. Komentáře, tedy soukromé názory vadí?! Ale to jsou mé názory a mít názor, snad není trestné? 

+2 | 09.04.2025 13:01

sarmatam
...múj názor ...... ---- nic se stahovat nebude! ..... ---- pěkně to ROZTROUBÍME mezi nás .... normální ŠACHISTY .... ...... a dáme hlasování .... .... já osobně jsem pro odvolání ...těch co tam jsou ---- jak gdyby nahoře! ..... múj tip ----- budou skoro všicnni ---pro změnu vedení ---- v čr šachy cé zet ...se to píše .... tipuju , že to bude většina ---- jak se budou cítit ... gdiš jim ! ....to řekneš do očí .... , že jsou nežádoucí ... Pepy Bednaříka je mi líto .... to je mladej kluk ...kousek tady od nás .... toho tam v táhli do toho bludného kruhu ...to je můj ---názor --- ,, OMLOUVÁM SE ... zase :-)
+0 | 09.04.2025 11:35

Petr Koutný

Četl jsem znovu všechny komentáře. Nejsem právník, ale na první dobrou jsem v nich nenašel nic proti zákonného. Josu to komentáře, né články. Tedy názory, myšlenky a reakce na komentáře. Zní to jako, by mi někdo chtěl zakázat mluvit?! To opravdu nemůžu v komentáři napsat, co si myslím? Přeci diskuze je o názorech, o argumentech a o svobodě říct co chceš. Na internetu každý den se řeši politika, vláda, sportovci a lidi píšou co i myslí. Proč tedy chtějí řešit jenom mě a ne všechny diskutující? Opravdu nerozumím tomu, že namísto diskuze, kde jsme si mohli všechno vyříkat, přichází další vyhrožovování?! Ok, proč ne. tak i počkám na doplnění žádosti a budu se jí zabývat. 

+1 | 09.04.2025 11:41

Kamil M.
Môžeš povedať, čo si myslíš. Žiaľ, malo by sa to zakladať len na pravde a mali by byť aj dôkazy, pokiaľ je to pravda. Si v šachovej komunite, bohužiaľ veľmi známy a môžeš ovplyvňovať iných ľudí. To je daň za to. U rôznych iných anonymných nickov sa berie to inak. Mne osobne sa nepáčia kroky zväzu proti nepohodlným osobám. Pripomína mi to pomaly Rusko. Tam tiež iný názor je veľmi trestaný. Na šťastie komunizmus skončil a je demokracia, aj keď komunizmus na zväze pretrváva.
+0 | 09.04.2025 12:37

Petr Koutný

Nabídl jsem podruhé setkání a řešení případných nedorozumění. Jsem připravený na všechny možnosti a věřím, že tato nabídka bude přijata. Jsem si jistý, že jde o nedorozumění, které stojí za to, si jej vyříkat. 

+0 | 09.04.2025 12:41

sarmatam
...víte něgdo o té svadbě toho Viditha ..nebo jak se to píše ? .... hmmm ? .... byl tam aj ANAND ? ...asi jo ....---byl to on --- potom jsem Praghnandhu .... to je taky dobrej --- borec ... a potom jsem tam --- KUWA --do tam fšechno byl ? ...jo , už vím Anish Giri ... to je taki dobrej šachista ... ale já jsem to nepochopil , gdo se tam vůbec ženil? ... ---- to je masakr video .... DOPORUČUJU ... něgdo gdo umí ... hodte to tady na ---- linku --- to je supééér --- to Vám garantuju ... .... indiachesss .... ti pomatenci jak to tam mají ten kanál .... nic du spát mám --mám DOST --- omlouvám se .... zase..jj...
+0 | 09.04.2025 12:16

sarmatam

....nemúžu ho najít  to video ...já jsem fákt asi DEBÍÍÍL :-)...

+0 | 09.04.2025 12:20

VojtěchPlát

Pozor, oni už vše na svazu řeší přes spřátelené etické a disciplinární komise a nemůžeš proti němu nic udělat. Vnitřní stanovy a tak. Ale jinak dobrá show :-)

+1 | 09.04.2025 12:13

Petr Koutný

Už jsem reagoval. Pozval jsem je do Hluku, kde bychom si vše mohli vyříkat. Věřím, že jde o nedorozumění. V Hluku bychom si mohi sednou a vyříkat si spoustu věcí, následně udělat debatu s fanoušky. Je to oficiální mistrovství ČR a tak účast VV by byla skvělá. Je to naše druhá nabídka na jednání.Tak věřím, že bude přijata. Aktuálně čekám na odpověď. 

+1 | 09.04.2025 12:15

Cnc-profi
Pozerám, že je tam aj môj komentár a to som len skopíroval text pesničky od Tomáša Krause :-)
+2 | 09.04.2025 11:52

Petr Koutný

Asi tě bude řešit ŠSCR, čekej dopis...to jsi opravdu přehnal...

+2 | 09.04.2025 11:58