Šachový turnaj na Internetu číslo 7 Metelescum Bleskum - možná příjde i kouzelník

27.03.2021 08:14 | Turnaje

Šachový Fantom řádí, ale stejně jako vrchní ve filmu " Vrchní Prchní " stejně neuteče. Živý přenos komentuje Marek Krása. Hrajeme o 5 knih a o pohodu, která už sedmý týden je pro nás připravená. 27.3.2021 od 18:00

hraje se tadyMeteleskum Bleskum 27.3.2021 #AVhGv8IF • lichess.org

hrát může každý, kdo je členem klubu RP šachy a aktuálně je u nás  v klubu už 598 hráčů!

https://lichess.org/team/rp-sachy

Startovné: bez startovného, 

Ceny: prvních pět hráčů dostane knihu

Živě komentuje: Marek Krása, v turnaji hráč s přezdívkou " Sandokan"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toto vše se už hrálo....


 hraje se tadyhttps://lichess.org/swiss/2yObS3Gb

hrát může každý, kdo je členem klubu RP šachy a aktuálně je u nás  vklubu už 538 hráčů!

https://lichess.org/team/rp-sachy

Startovné: bez startovného, 

Ceny: prvních pět hráčů dostane knihu

Živý komentovaný přenos: Komentuje Petr Koutný, sledujte  jej na YTB Robert a Petr šachy

Sponzorem turnaje: šachový obchod: rpsachy.cz

Dále se můžete podívat na všechny turnaje, které jsme hráli a když na to kouknete , pak uvidíte že je to turnaj pro radost a pohodu. 

13.3.2021 o 5.knih a možná o rekord....


https://lichess.org/swiss/PAyeRFw3




Živě komentuje tentokrát Honza Rusnák a Petr Koutný....sobota 6.3.2021 od 18:00.

Sponzorem této akce je www.rpsachy.cz  a proto pět nejlepších vyhraje knihu z naší nabídky. Jak jsem psal, my ostatní si zahrajeme kvalitní šachy. Třetí turnaj Meteleskum Bleskum měli první tři hráči performance přes 2500 a to není zrovna málo. Takže kvalita zaručena a pro nás to je výzva se s takovými hráči utkat a v šachové partii snimi změřit naše síly. Pokusíme se zajistit komentovaný přenos a zvu vás na tento turnaj. Sobota 6.3.2021 od 18:00 na této adrese: 


https://lichess.org/swiss/gbRwijuu



Tady je průběh těch prvních třech turnajů. První hrálo 154 hráčů, druhý 149 hráčů a třetí 135 hráčů. Takže třikrát po sobě jsme měli přes 100 hráčů a i když jsme původně plánovali tento turnaj udělat jen třikrát, tak si jej dáme ještě jednou. Baví vás to a nás to baví s vámi. 


Zdenek Čekal  a Petr Koutný budou komentovat tento turnaj. Opět na Robert a Petr šachy a na "Cikiho" komentáře jsem osobně zvědavý...Tak si to určitě nenechte ujít, protože vidět živě komentovat Cikiho alias jednoho z nejostřejších komentátorů těchto stránek se nevidí každý den. Druhým do počtu budu já a společně se pokusíme z toho udělat tak trochu nevšední přenos. 


hrát se bude tady: Metelescum Bleskum blicáček #kNbZzdXL • lichess.org

Jak se říká. Do třetice všeho dobrého a zlého. První dva turnaje nabídly pěkné boje a pěkné partie. Tak jsme si řekli, že do třetice a ještě jednou. Pěk knih tentokrát věnuje Martin Beil a budou věnovány pěti nejlepším hráčům. Opět budeme hrát v tempu 3 minuty a 2 vteřiny bonus za každý provedený tah. 13 kol nabídne určitě spoustu možností si dobře zahrát a dobře se bavit. 

Otázka zní jen, jestli si i tentokrát přijdete zahrát? 

Podívat se můžete i na starší přenosy.... 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentátoři:

Bernard


KMT


Jak hrát:

Musíte být členy RP týmu na lichess. Tedy když máte účet na lichess, klikněte na připojit se a staňte se členem skupiny RP na lichess : https://lichess.org/team/rp-sachy

Jakmile budete členy, stačí kliknout na turnajhttps://lichess.org/swiss/kGFCHzZe a kliknout na přidat se. Proto není potřeba psát žádný email, stačí se jenom přihlásit do týmu na lichess.

Pak už jenom přijít v sobotu 20.2 na tuto adresu nejpozději v 18:00 a dobře si zahrát. Uvidíme, možná se nám podaří zajistit komentovaný přenos.

Startovné zadarmo

13 kol, Švýcarským systémem, 3 minuty na partii a 2 vteřiny bonus na tah.

Má to být pohodová akce pro každého kdo si chce zahrát šachy. Nepůjde tak ani o to kdo vyhraje, spíš o to kdo si pěkně a dobře zahraje. 


ceny s: prvních 5 hráčů obdrží knihu


První turnaj Metelskum Blescum dopadl takto: 


154 hráčů! 

Metelescum Bleskum Turnaj

Průměrné Elo1975

Odehraných partií767

Bílý vyhrál38%

Černý vyhrál30%

Remízy8%

byes0%

absences22%

Turnaj vyhrál Karimaster, druhý byl Roohsavar, třetí petrik 05. Pořadí najdete zde: 

https://lichess.org/swiss/kGFCHzZe

128x 21908x Petr Koutný
Fotogalerie
Komentáře (128) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
Petr Koutný

díky, musím se vyspat z té včerejší kociviny, tedy nepiju a jsem abstinent, ale drnčí mi hlava a dávám se dohromady. Dnes se rozhodnu....:) 

+0 /-0 | 28.03.2021 08:40

giocozo
Petr Koutný - 180 účastníků je opět krásná účast a turnaj je týden od týdne silnější. Palec nahoru za včerejší sebeobětování se ! Hrát a zároveň moderovat je opravdu náročné. Vím, jak si se Petře těšil, že konečně zabojuješ o první pětku. Tak co, uspořádáš ještě jeden turnaj, aby ses o to mohl pokusit ? ;)
+0 /-0 | 28.03.2021 05:51

Petr Koutný

no ale neutáhl to je počítač...škoda

+0 /-0 | 27.03.2021 21:15

pastýř_jehňátko

Velmi se těším na dnešní komentovaný přenos. Marek Krása není jen bývalým mistrem ČR v Holanďanech, ale rovněž amatérských hercem.

Objevil se např. v 64. dílu pořadu Soudce Alexandr, to by mohlo zaujmout pana Fialu.

+0 /-0 | 27.03.2021 17:25

xdavx x
Gio. Proč by ne. Teď když se ví že nepodvadi a ví se kdo to je, tak je to fajn. Celkem rozdíl od případu anonymního podvodníka.
+0 /-0 | 21.03.2021 10:33

Petr Koutný
Honzo,zatím email nepřišel, mrkni abys neudělal chybu v e-mailu, na konci je yy. . koutnyy@gmailk.com, dík Petr
+0 /-0 | 21.03.2021 00:19

HonzaSvatoš

@Petr Koutný 21:51

Díky, poslal jsem název vybrané knížky mailem,

Honza  

+0 /-0 | 20.03.2021 23:46

Petr Koutný

naprostý souhlas Giocozo. Vzdal se opět ceny, přišel a vyhrál. Ale do třetice už se snad najde někdo, kdo nás šachově pomstí:) 

+0 /-0 | 20.03.2021 21:55

giocozo
Tak to bylo nejlepší řešení, jaké mohl slovenský GM udělat. Hrál znova a opět hrál 1. f3 a 1. - f6. Turnaj vyhrál ! Gratulace a pevně doufám, že se příštího turnaje opět zúčastní. ;)
+0 /-0 | 20.03.2021 21:52

Petr Koutný

na email koutnyy@gmail.com 

+0 /-0 | 20.03.2021 21:51

HonzaSvatoš

Zdarec, kam se mám přihlásit o knihu za dnešní 2. místo? A jsou knihy na výběr? Honza

+0 /-0 | 20.03.2021 21:22

Paul

GM zo SVK je na MeteleskuBlesku 6 !  

+0 /-0 | 20.03.2021 17:58

Pavel Ch

Věřme, že dnes proběhne ok, že tam žádné skutečné nebo podivné podezření neproběhne. Že se všichni pobavíme. Těším se už. 

 

HumpeW, o to nešlo co píšete, to jsem 19:01 včera psal, opakovaně jsem psal, jak mi připomenul goicozo.   Ale už další argumenty jsou zbytečné. Skončeme to.

+0 /-0 | 20.03.2021 16:32

HumphreyvanWeiden

Proč to pořád řešíte? Už malým dětem v kroužku říkám, že ŽÁDNÝ první tah bílého v zahájení není prohrávající. Akorát, že se jim to bude špatně hrát. Totéž platí i pro černého, s menšími výhradami. Takže pokud se ta pozice GM hraje dobře - vytočil soupeře nezvyklým tahem, tak ať to hraje.

+0 /-0 | 20.03.2021 15:54

Zmestabileho

Každý si může hrát co chce, a je úplně jedno, jestli tím vyvolává dojem, že někoho paroduje, zesměšňuje, nebo napodobuje tahy podvodníka. Směšné je tohle řešit a ještě se nad tím pohoršovat, nota bene v situaci, když při hraní online se samozřejmě běžně podvádí s nápovědou, což je tolerováno jako fakt.

 

Jiná věc je, že zábava onoho GM je zábavou poněkud mdlého rozumu, ale jako takto mentálně postižený člověk by ovšem zasloužil spíše politování než útoky na svou osobu. Ostatně blahoslavení jsou chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské. 

+0 /-0 | 20.03.2021 13:09

giocozo
PS : Bylo by zajímavé slyšet vyjádření samotného GM. Nemusel by ani uvádět své jméno, které si stejně každý domyslí. Jen uvést pohnutky, kterého ho vedly k tomu, si záměrně vytvořit nick, speciálně šitý na dané zahájení. Co chtěl vlastně všem dokázat? Sám si to asi poté i trochu uvědomil a proto svoji cenu věnoval dalším hráčům v pořadí.
+0 /-0 | 20.03.2021 12:48

giocozo
david brazina - Asi si uhodil hřebíček na hlavičku. Souhlasil bych s tím, že slovenský GM nevhodně trollil. To je asi ten správný výraz. Jak už jsem psal, vypovídá to i něco něm samotném a myslím, že za pár let to sám nazve klukovinou, frajeřinou či recesí. Pokud jsem vyrozuměl, tak je hodně mlád. Kdo z nás v mládí nespáchal nějakou klukovinu, ať hodí kamenem. Ale podvod, to je jiná. Myslím, že ten podvodník před ním hrál 1.e4 a 2.Ke2 a 1. - h5 za černé. Navíc má lichess.org opravdu hodně dobré mechanismy k odhalení podvodníků a náš GM ban nedostal a ani já ho nepodezřívám z podvodu. A ano, nemám důvod ti nevěřit, že s elektronickou nápovědou bys ten turnaj vyhrál zřejmě také. ;)
+0 /-0 | 20.03.2021 12:41

xdavx x
Giocozo, jenže tady nemluvíme o normální partií. Ale online hře, kde druhého nevidíš a nemůžeš vědět jestli nepodvadu. Debilek gm chtěl vlastně dokázat co? Že o hodně slabší hráče porazí ať hraje cokoli? Ale to já bych je s počítačem porazil taky. Chápeš to? Kdyby to bylo face to face nerekne nikdo ani popel. Tady jde o to, že Debilek chtěl ukázat jak vyhraje v zahájení které hrál jiný podvodník. Pro mě je to trolici ubozak.
+0 /-0 | 20.03.2021 12:00

giocozo
Playboy - Psal si ,, unfair play " a to znamená nefér hru, tudíž to může znamenat i podvod. Takže tvoje osočení ze lži, či vymýšlení si, není na místě. Pokud by to 1.f3 nebo 1. - f6 totiž použil někdo bez titulu, tak by pravděpodobně nevyhrál turnaj a nikdo by si nestěžoval. Pokud píšeš rozprášen ve významu, že by utrpěl hodně porážek, tak souhlasím. Pokud máš pod tímto slovem na mysli, že by byl někdo zkontumován či vyloučen z turnaje, tak si vedle, jak ta jedle.
+0 /-0 | 19.03.2021 20:04

Playboy

giocozo: Nelži a nevymýšlej si! Nepsal jsem, že GM podváděl, pouze, že je to jistým způsobem zesměšňování soupeře a ukázka toho, že on si může dovolit cokoli, někteří ho srdnatě brání, protože on je přeci GM. Co předvedl, bylo neslušné a nevhodné. Kdyby to byl kdokoli jiný bez GM, byl by " rozprášen ".

+0 /-0 | 19.03.2021 19:35

giocozo
PavelCh - Pavle, vím co máš na mysli, už si to zde psal. Ale přeci není povinnost GM zkoumat, jestli se v minulém turnaji stal podvod podobným způsobem, nebo ne. Něco jiného by bylo, kdyby mladý GM o tom předchozím incidentu věděl a chtěl si z toho vystřelit. Ale to by bylo maximálně jen nevhodné. Žádné zesměšňování, či podvod , jak zde píše Playboy. A já ctím presumpci neviny.
+0 /-0 | 19.03.2021 19:02

Pavel Ch

Chlapi, nerozumíte si asi, protože argumentujete něčím jiným, než při turnaji.

Nejde o zesměšňování tahem 1.f3. Třeba chce dát šanci slabším.

 Šlo o to, že stejně jak podvodník (zde skloňovaný Petrovým článkem a bujarou diskuzí 7 dní před tím) , si zaregistroval také 3 dny před  nový nick (nesmí se registrovat více nicků dle pravidel lichessu na jednoho člověka, to tam čestně prohlašuješ) a stejně jak před týdnem podvodník, hraje také 1.f3. Kopíruje jeho chování.

 To soupeři si řeknou, "zase tam "proklouzl" nebo jeho podvodník kámoš, to bude na tomto turnaji furt. To mne neba, ikdybych se snažil, motor neporazím. Jako se může snažit maratonec, ale motorku neporazí, běží pomaleji, ne rychleji, ztratil šanci". Takže psychologicky poklesla motivace, výkon, "zase podvodník, ten samý, dělá to samé, nejde hrát". Možná chtěl někdo i "sbourat figurky". Hra přestane bavit, výkon jde dolů. Při živé partii nebo při jmenovkách by to bylo úplně něco jiného.

  Takže alespoň u turnaje jsme nerozporovali zesměšňování, ale nepodobování 7 dní staré kauzy, trvající 7 dní zde v diskuzi. O to šlo.

  Takže v zájmu velmistrů, především v jejich zájmu, bych doporučil nedělat si legraci ze soupeřů a pořadatele, ne tahem 1.f3 (to nemyslím, to ať hraje), ale kopírováním podvodníka, jako bych je chtěl zkoušet. "Chytli jste podvodníka, co když já velmistr udělám to samé, za 7 dní po bujaré diskuzi, jak budete na mne reagovat? Schválně, jsem zvědav."  To není dobře, obrátí se příště proti velmistrovi, společně musíme bojovat proti podvodníkům, přeci velmistrům o boj jde nejvíce, ne styl napodobovat a tím podvodníky maskovat. Aby se nepoznalo kdo je kdo. To přece ne, opak musí být pravdouenlightened

+0 /-0 | 19.03.2021 19:01

giocozo
Playboy - Jak už zde napsal Petr Koutný. Já ti nerozumím. Pokud budeš chtít, klidně můžeš v sobotu zahajovat tahy 1.f3 ( 1.- f6 ) 2.Kf2 ( 2.Kf7 ) také. Uvidíš, že po těchto tazích není vůbec snadné danou partii vyhrát. Ty opravdu považuješ za urážku to, že ti někdo zahraje 1.f3 ?
+0 /-0 | 19.03.2021 18:32

Playboy
V šachu se mi nelíbí 1 věc a to, že jakmile člověk dosáhne nějakého titulu, např IM, GM, tak si může dovolit cokoli. Ostatní je omlouvaji stále do krajnosti ve stylu, že oni si to dovolit můžou a začnou ty, kterým se dané nesportovní chování nelíbí urážet. Pokud se někdo chová jako....., tak je snad jedno, jestli má titul GM nebo je snad začátečník, ne? Nelíbí se mi rozdělení veřejnosti na Nedotknutelni a Póvl. Není to jenom tento případ, je to častý jev.
+0 /-0 | 19.03.2021 18:09

Petr Koutný

Děkuji Giocozo a nerozumím Morphyninistovi a Playboyovi. Chlapi - každý si může hrát co chce a je jen na nás, jestli ho porazíme a nebo ne. Já osobně bych chtěl aby GM přišel a my ho vyškolili tak, aby jej takové legrácky přešli! 

+0 /-0 | 19.03.2021 15:55

giocozo
Morphynista - Mohl by si to blíže vysvětlit a nebo ponecháš zase jenom titulek a obsahem se nebudeš zabývat ?
+0 /-0 | 19.03.2021 15:19

Morphynista

Souhlasím s názorem, že šlo o neférové jednání. Jmenovaný hráč poškodil dobré jméno šachové hry.

+0 /-0 | 19.03.2021 15:11

giocozo
Playboy - Pokud trochu sleduješ slovenskou šachovou scénu a viděl si alespoň kousek přenosu, což pochybuji, tak by pro tebe ten GM neměl být až tak tajemný. ;) Pokud si ale po přečtení článku na dané téma a všech příspěvků, včetně shlédnutí videa vyplodil něco o unfair jednání, tak si vůbec nic nepochopil. V čem tkví prosím tebe ta tvoje čestnost ? CM, FM ani dokonce IM se představovat nemusí a GM už ano ? V čem tkví to tvoje unfair jednání ? Že dotyčný zahájil každou partii dvěma méněcennými tahy a poté už hrál šachy na úrovni GM ? Cítíš se ponížený, když tě porazí lepší hráč, který od začátku nehraje naplno ? Utahal je na čas ( tempo bylo 3 plus 2 !! ) a nebo spáchali soupeři plundr ? ( nebudeš tomu věřit, ale on je přehrával ;) ) Člověče, tak se mně zdá, že si neviděl jedinou jeho partii, ale měl si jen nutkání se zde vyjádřit, aniž bys o daném tématu cokoliv věděl. Stydět by ses měl ty, nezlob se na mě.
+0 /-0 | 19.03.2021 15:08

Playboy

Ano, všichni doufáme, že tajemný GM, který sice je každou partii prohraný i s o několik tříd slabšími hráči, ale nakonec je utahá na čas nebo udělají blundr se znovu zúčastní. Jeho čestnost a ponižování ostatních "jistě všem chybí".

Je vidět, že tento turnaj podporuje unfair play, když pořadatelé doufají, že takoví lidé zde budou mít zastoupení!

+0 /-0 | 19.03.2021 14:10

Andreass95

Ach jo,... Co takhle nějaký turnaj třeba do 2200elo?

+0 /-0 | 15.03.2021 06:04

xdavx x
By mě zajímalo jestli se velkohuby Aichmaier zúčastní :D
+0 /-0 | 07.03.2021 19:50

Zmestabileho
Pisatel brazina tady něco mumlá o nějakých malých a velkých doktorátech - že by už zblbnul? Tož chlapi neblbněte, to není sranda už - kousek níže co píše giocozo, to už taky nevypadá dobře s ním. Jako by nestačilo to veřejné prohlašování se pisatele cikiho333 za největšího světového znalce londýnského systému.
+0 /-0 | 01.03.2021 19:56

xdavx x

No je fakt, ze narozdil od pana Aichmaiera jsem neukoncil karieru po jednom kandidatskem turnaji, kde mi vyslo nasazovaci FIDE elo. Ale nedívím se, ze pan Aichmaier se pravem citil, a určitě nejen sachově, být obohacen panem Mihalikem. Co se týče mé osoby, dost pochybuji, že by neúspěšný aspirant na malý doktorat (velký doktorat je v této souvislosti naprosto imaginární) pan Mgr. David Aichmaier vůbec měl možnost mě chápat. Myslím si, že by pro jeho ego bylo lepší, kdyby se spokojil s tím málem na co ještě stačí :)

+0 /-0 | 01.03.2021 14:25

Zmestabileho
Jestli já bych si tady dal s někým zápas, tak snad jedině s pisatelem Brazinou. Neznám toho pána, ale z toho co tu píše přímo tryská obdivuhodná šachová erudice, což mi velmi imponuje. Např. si vzpomínám, jak pan Brazina zde vedl hlubokou šachovou polemiku s panem Mihálikem. Rozebírali šachový styl Capablanky a Alechina. Pan Brazina byl skvělý, jak toto obtížné téma uchopil! A to měl v panu Mihalikovi velmi zdatného oponenta.
+0 /-0 | 01.03.2021 13:04

Harry Nelson Pillsbury

@Bražina : Hned , jak jsem začal číst, se mi vybavilo známé přísloví : Podle sebe soudím tebe. 

+0 /-0 | 01.03.2021 12:58

xdavx x

ja bych aichmaierovi zapas nenabidl, pokud bych nemel jistotu, ze nebude podvadet. u nej bych zrovna na nejakou cestnost nespolehal. ono staci, ze bezduvodne napada neci sachovou silu, a jeste ma tu drzost si stezovat na to, ze jeho chory vypad je smazan. stejne jako v pripade morfina, naprosta absence chapani pricin a nasledku a az patologicka zahledenost ve svou dokonalost, ktere tem dvema pacientum brani chapat uplne zakladni veci.

+0 /-0 | 01.03.2021 10:33

Petr Koutný

A i já bych nabídl panu z mestabileho zápas a myslím si, že dokonce takový šachový důchodce jako jsem já bych ho v zápase rozstřílel na polohrubou mouku. Tak, kdyby opravdu potřeboval stačí říct.....Ale i tady tuším, že ve městě bílém mají radši hladkou mouku a i tato nabídka nebude přijata..:) 

+0 /-0 | 01.03.2021 07:58

Petr Koutný

Honza Rusnak - napiš mi email, jestli chceš komentovat na koutnyy@gmail.com a je to výzva pro kohokoliv. Možná si to zmestabileho moc neuvedomuje, ale opravdu neni potreba byt šachovým mistrem pro komentování bleskových partií z turnaje metelskum bleskum. Toto je pohodovy turnaj, kde se lidi bavi a jdou si jen tak zahrát šachy. Nikdo nečeká velmistrovské výkony v partií a nikdo nechce ani velmistrovské rozbory v komentáři. Komentovat bleskovky to je zábava a pro zábavu. Takže Honzo budu moc rád, když mi napíšeš a kdokoliv si to bude chtít zkusit je vítán. Petr 

+0 /-0 | 01.03.2021 07:53

giocozo
A myslet si, jen na základě toho, co tu zde o své herní síle napsal ZMB, že by někoho roznesl v zubech, tak tomu říkám racionální myšlení ! :)
+0 /-0 | 01.03.2021 06:51

giocozo
A terazky mi povedztě, Morphynista, čo vy si predstavujetě pod takým slovom nesmysel ?
+0 /-0 | 01.03.2021 06:48

Harry Nelson Pillsbury

Další výplod nesmyslů samozvaného psychoanalytika... Pokud jde o mě, rovněž odmítám nabídku komentovat přenosy. A co se týká výkonnosti, myslím, že ZMB by cikiho s jeho londýnským systémem roznesl v zubech. 

+0 /-0 | 01.03.2021 06:28

giocozo
ZMB - Vítěz turnaje má aktuální elo 2439. Takže s tou srovnatelnou úrovní si dost fandíš. Ale chápu, že tobě nejde ani tak o šachy samotné, jako o to vyvolat emotivní reakci na tvojí provokaci. Dokonce mám pocit, že čím emotivnější reakci vyvoláš, tím pro tebe lépe. Na konstruktivní a faktické otázky neodpovídáš a odpovíš a nebo zareaguješ jen na podnět, který vyhovuje tobě. Komentovat bys na živo nikdy nešel. Ta oberlička s mazáním příspěvků se ti náramně hodila. De facto, ty máš strach z přímé konfrontace. Proto si možná i se šachem skončil, protože tvoje prohry se moc okecat nedaly. A navíc si pochopil, že si jedním z mnoha. Ale jedno ti musím uznat, ty si narozdíl od Morphynisty nikdy nepopřel, že si duševně nemocný. Věř tomu, že tvůj strach z prohry, či neúspěchu je horší, než prohra sama ! Tys tomu zřejmě nedokázal čelit, nenaučil ses prohrávat a přerostlo to u tebe ve fóbii, intenzivní iracionální úzkost. Proto si alespoň zde chceš dokazovat, jak skvělý šachista si a jak ti všichni nejsou rovni. Je mi tě upřímně líto.
+0 /-0 | 01.03.2021 06:12

lykan

Kdysi tu do diskuze někdo napsal něco ve smyslu, že on hraje na online přenosu tak, aby lidi odnaučil zabíjet čas čuměním na online přenos. Přínosnost podobných komentovaných akcí bych hledal v této oblasti.

+0 /-0 | 01.03.2021 01:56

Zmestabileho

ad ciki333: O úrovni mé hry nevíte vůbec nic, přesto mě hodnotíte velmi suverénně kategoricky :-). Z Vašich častých vyjádření i k jiným tématům zde mám neodbytný pocit, že tato Vaše neschopnost relevatního úsudku je jakousi až charakteristikou vlastností Vašeho uvažování.

 

Je fakt, že já narozdíl od Vás znám "úroveň" Vaší hry, takže jsem schopen objektivně zhodnotit jak velký výkonnostní rozdíl mezi námi dvěma je. To Vás ale moc neomlouvá.

 

Nechal jsem se vtáhnout do této polemiky kdo je lepší šachista trochu bez zábran - to přiznávám :-). Ale je to aspoň na tomto šachovém webu diskuze o šachu (které je tady tak pomálu). A je to i otevření tématu šachové kvality- zdali se zde nabízí šachová úroveň pana cikiho, nebo něco jiného.

+0 /-0 | 01.03.2021 00:17

HonzaRusnak

Hezký pozdní večer všem. Původně jsem chtěl panu Koutnému nabídnout, že bych mohl komentovat turnaj, ale pokud je potřeba elo 2300+ tak se asi nechytám. Pokud by byl přesto zájem o komentář někoho kdo má elo lehce nad 2000, tak jsem připraven. Půjde do toho někdo se mnou nebo klidně i místo mě?

+0 /-0 | 28.02.2021 23:34

xdavx x

to zmb: to bych chtel videt :D vzhledem ale k tvym moralnim kvalitam bych neveril ze nebudes podvadet, takze to je stejne jedno. akorat me bavi jak si tady aichmaiere cechras peri a od roku 2008 si radeji nic nehral :D 

+0 /-0 | 28.02.2021 23:20

ciki333

28.02.2021 22:54 | Zmestabileho

Ve vytahování jste mistr světa a v tom šachovém máte status "neaktivní hráč." Se zájmem jsem si přehrál některé Vaše "vousaté" partie, viz.

https://www.365chess.com/players/David_Aichmaier

Resumé, jste dřevák, nikoliv "silný amatér," to ani ve snu...

Petr Koutný by mohl použít fragmenty z Vaší tvorby a natočit sérii edukačních videí na téma "jak nehrát šachy."

+0 /-0 | 28.02.2021 23:18

Zmestabileho
Ad ciki333: Proč ty tři tisícovky? K čemu nám budou?... Pane ciki, v zápase na deset partií byste se mnou uhrál jeden až dva body, nemá smysl se takto měřit.
+0 /-0 | 28.02.2021 22:54

xdavx x

ciki, aichmaier neni doktor :D a pokud to nekdy o sobe vykladal, tak lhal. Je to magistr. 

+0 /-0 | 28.02.2021 22:30

ciki333

28.02.2021 21:57 | Zmestabileho

Nabízím Vám, doktore, sázku o 3 000,- Kč. Zahrajme si společně 4. turnaj v pořadí " Meteleskum Bleskum," dne 6.3. 2021. Kdo z nás dvou se umístí výše, shrábne uvedenou částku. Co Vy na to, "silný amatére?" Zvednete hozenou rukavici? V případě souhlasu si můžete vybrat důvěryhodnou osobu, na jejíž účet v předstihu zašle každý z nás 3 k českejch.

+0 /-0 | 28.02.2021 22:27

xdavx x

ZMB, zaplat panbuh :D takovy genius jako ty by to ostatnim mohl otravit, zvlast kdyby tvuj fundovany komentar byl zachycen na youtube. Mam takovy pocit ze v tom pripade by se v cechach a mozna i na slovensku na tebe divali s otevrenou pusou, pak by nasledoval huronsky smich :D

+0 /-0 | 28.02.2021 22:22

Zmestabileho
Nemám zájem o spolupráci s Vámi pane Koutný - to snad chápete a vyplývá to z kontextu dosud zde napsaného - ještě před chvílí viz Váš komentář 20.15 hod - příznačná reakce z Vaší strany :-).
+0 /-0 | 28.02.2021 21:57

Petr Koutný
Zmestabileho- přijal by jste nabidku komentovat? Teda kdokoliv si to chce zkusit jen do toho. O tom to je, celé meteleskum bleskum je o pohodě, svobodě a radosti.
+0 /-0 | 28.02.2021 21:44

Zmestabileho
Netuším, kdo bude komentovat příští sobotu :-)... ale kdyby to byl někdo kdo rozumí šachu aspoň na té amatérské úrovni jako já, byl by sachově aspoň na úrovni cca vítěze toho turnaje.
+0 /-0 | 28.02.2021 21:29

giocozo
Znamená to, že v sobotu budeme moct sledovat "fundovaný" komentář ZMB ? :) ZMB - Nechci ti brát iluze, ale sílní amatérští hráči se pohybují okolo ela 2300 - 2350. Tudíž o třídu až dvě vyšší, než v jakých sférách si se kdy pohyboval ty. Navíc u nich může ( nemusí ) dojít postupným zdokonalováním k přeměně amatéra v profesionála. Při špetce soudnosti, to nám u tebe na 100% nehrozí. Spíše mně k tobě a k tvojí praxi sedí výraz rekreační hráč. ;) Takže se zkus do soboty zrekreovat a budeme se na tebe těšit. :))
+0 /-0 | 28.02.2021 21:17

xdavx x

:D :D :D

+0 /-0 | 28.02.2021 20:47

Petr Koutný

Zmestabíleho - ani nevíte jakou radost mi udělal Vás komentář..:) 

+0 /-0 | 28.02.2021 20:15

Zmestabileho
Úroveň komentátorů žel klesla natolik, že sledovat přenos s komentářem pro mě nemá smysl - pokud já sám jako "jen silný amatér" vím o šachu mnohem více než ten komentátor. Jít v tomto s kvalitou až do takto spodních pater mě odradí od sledování.
+0 /-0 | 28.02.2021 19:10

Pavel Ch

giocozo, pardon, byl jsem ale do konce.

Přišel jsem na zač. 12.kolo. Ano, říkali, že poslední.

Pak běží čas do dalšího kola, opravili se, 13 kol, čekám, koukám, hraje se, já nic.

Aha bod kontumačně, jsem poslední, lichý.

+0 /-0 | 28.02.2021 08:38

Petr Koutný

Díky. 

 

Pro velký zájem teda ještě jednou. Sobota 6.3.2021 od 18:00 Metelskum Bleskum a ještě jendou to pořádně rozjedeme! Na obloze budou lítat blesky:) 

+0 /-0 | 28.02.2021 07:38

giocozo
Pavel Ch. - Mohl si ještě počkat a zahrát si ještě 13.kolo ! Na tvoji obranu...i komentátoři vydávali dlouhou dobu 12.kolo za poslední, takže tě asi zmátli. ;) Stane se. Jinak ciki333 si odbyl důstojnou premiéru a turnaj byl asi z dosavadních třech nejsilnější. Rovnou 7 hráčů mělo elo přes 2400 a počet účastníků se opět přehoupnul přes číslo 130. Petr Koutný to zpočátku zachraňoval a na cikim333 byla vidět nervozita, ale potom se celkem rozjel. Upřímně, více se mně líbily předchozí komentáře Kryštofa Mikuláše Trávníčka. Ale, kdo nic nedělá, nic nezkazí, že ano ZMB ! :) Myslím, že zorganizovat on-line turnaj s živým komentářem byl dobrý nápad. Video je pokaždé k dispozici na YouTube. Navíc ti nejlepší mohou vyhrát hodnotné knihy, které pořadatel rozesílá po každém turnaji zásilkovnou. Pevně doufám, že příští sobotu se zas turnaj uskuteční, protože šlo o příjemnou zábavu a dobrý relax v této bláznivé době. Pořadatelům patří dík a já osobně dávám palec nahoru.
+0 /-0 | 28.02.2021 03:09

Pavel Ch

Tak jsem na turnaj zapomenul. Řešil jsme šachové tréninky v této době.

Až při na začátku 11.kola jsem si uvědomil, že se hraje, tak jsem stihl 12. poslední kolo.

No, "stihl", výhra bez boje. Jak Franta Straka 100% úspěšnost, jako trenér repre (výhra s Maltou v přáteláku, ale ta nebyla alespoň kontumační).

 

Tak jsem alespoň 2 kola uviděl a uslyšel zde diskutovaného, diskutujícího, ciki333.

OK, neznal jsme ho, sympatický pán středního věku, pro diváky příjemný a srozumitelný hlas,

No a komentoval to na úrovni cca bývalého zkušeného prvoligového hráče. S rozvahou, ne impulzivně. A je určitě přínosné p. Zdeňka Čekala sledovat.   yeshats off

+0 /-0 | 28.02.2021 00:58

xdavx x
Běž se léčit anonyme. Tady jsi úplně bezdůvodně napadl někoho, kdo ti nic neudělal. Já i Zdeněk reagujeme pouze na tvoje nenavistne výpady a provokace. Jsi nemocný. Stejně jako ZMB oba fňukate. To že jak ty tak on jste začali úplně bezdůvodně s urážkami, už vám ale uniká. Ubozaci.
+0 /-0 | 27.02.2021 19:53

Harry Nelson Pillsbury

Paulz je rovněž anonym , jakou mám jistotu, že se jedná o známého mezinárodního mistra ? Co se týká urážek, bezkonkurenčně nejvíc jich zde píšou brazina a ciki333 , to vidí každý, kdo není úplně slepý , nebo přát smrt lidem s jiným politickým názorem je O.K. ? 

+0 /-0 | 27.02.2021 12:37

paulz

HNP: no v první řadě člověk co se nestydí za své názory nepíše jako anonym. A pokud je anonymem jen proto aby beztrestně mohl urážet ostatní diskutující je ubožák....který místo diskuzí by měl navštívit psychiatra. 

+0 /-0 | 27.02.2021 10:33

Harry Nelson Pillsbury

Giocozo, ty jsi kvalifikovaný psycholog nebo psychiatr ? Problémem, o kterém diskutujeme, je cenzura příspěvků zde , nevyžádané rady si příště odpusť . Mám totiž zkušenosti s debatami na řadě webů a tak vím, kam takový " dvojí metr " ze strany administrace vede. Kvalitní diskutéři to vycítí a z velké většiny odejdou , úroveň těch zbylých příspěvků jde rapidně dolů a klesá pochopitelně i návštěvnost a počet přečtení. Ale samozřejmě , ať si zde R + P zařídí diskuse jak chtějí, je to jejich volba, jestli chtějí mít co nejvíc diskutérů ( ale občas s nesouhlasnými názory a kritikou ) nebo jen pár , kteří jen souhlasně kývají a notují si, jak všechno dělají dobře. 

+0 /-0 | 27.02.2021 07:36

giocozo
Morphynista - Výzkumy i klinická praxe ukazují, že svěřit se blízkému člověku, moci s ním sdílet svůj problém a mít v druhém oporu je velmi podpůrný faktor při léčbě duševní nemoci. Zážitek, že se můžete svěřit s tím, co prožíváte, zažít pocit přijetí a také, že to s nemocným „jen“ někdo „vydrží“ pomáhá také s vyrovnáním se s duševní nemocí, motivuje k další léčbě a samo o sobě má příznivý terapeutický účinek. Házím ti poslední záchranné lano a vřele ti doporučuji, si promluvit s Jirikovka@post.cz na druhém programu. Věřím, že tento člověk má dostatek empatie k řešení tvých problému. První vlaštovkou uzdravení bude to, když se vrátíš k psaní příspěvků pod svým původním nickem.
+0 /-0 | 27.02.2021 07:12

Harry Nelson Pillsbury

@giocozo : Přeji brzké uzdravení, i kolegovi... 

+0 /-0 | 27.02.2021 06:52

giocozo
david brazina - Touto jednoduchou větou si nepřímo, ale trefně popsal klinický stav těchto dvou pacientů. Jak říká David Navara, více se k tomu vyjadřovat nebudu, mám důležitější věci na práci.
+0 /-0 | 27.02.2021 06:44

xdavx x

Petre, to asi nikdo strizlivy a nezhuleny :D

+0 /-0 | 26.02.2021 22:15

Harry Nelson Pillsbury

Taky jsem si těch urážek všiml, je vidět, že R + P zde mají své oblíbence, kterým projde vše a jiným mažou i slušné příspěvky. Odpovědnost za to nesou , i když necenzurují sami, ale pověří tím nějakého neschopného troubu, kterému to dělá radost. Chci jen upozornit, že slušným diskutérům je z takovýchto komunistických metod na zvracení, mnozí už odešli a nakonec zde zůstanou jen ti, kteří administraci podlézají ,,, 

+0 /-0 | 26.02.2021 22:11

Zmestabileho

Čtu si příspěvky níže v diskuzi... Brazina tvrdí včera ve 22.31 hod. "že mojí rodiče byli sourozenci" což o mě prý něco vypovídá, načež tentýž Brazina ve svých příspěvcích zapáleně brojí "proti urážkám v diskuzích"...:-))... a následně nějaký admin maže můj příspěvek o cikim, že je slabý šachista, ostatní příspěvky včetně těch pana Braziny tady ovšem zůstávají doteď...:-)))).

Ale i giocozo psal dnes v 00.14., že kdybych zde komentoval ten zítřejší blicák, tak by se mi z toho zhroutil můj pracně zbudovaný domeček z karet...:-).

Je to prdel tady...:-)).

+0 /-0 | 26.02.2021 21:57

Petr Koutný

Nějak se dnes nechytám v dtématu diskuze. Těším se na turnaj a snad se povede. Pěkný večer. petr 

+0 /-0 | 26.02.2021 21:56

Zmestabileho

 

Mám pocit, že si tady skutečně člověk vystačí sám, i když... potřebuje k tomu malou nápovědu v diskuzi od ostatních! :-)

+0 /-0 | 26.02.2021 21:54

xdavx x

proc aichmaiere? vzdyt ty si vystacis uplne sam :)  

+0 /-0 | 26.02.2021 21:33

Zmestabileho

:-))) No já si fakt nemůžu pomoct... Ti dva pánové by tu ještě měli něco prosím napsat! 

+0 /-0 | 26.02.2021 21:20

Zmestabileho

Ad ciki333: omlouvám se za poslední svůj příspěvek, nemyslel jsem to tak, že Vás chci urážet... jsem dnes při tom pátečním večeru až moc rozverný, měl bych brzdit...ale...

Ale mám co dělat, abych něco nenapsal ještě panu Brazinovi :-))..

...když on pan Brazina zdá se že je právě znalcem nejen šachové hry, ale i pravidel diskuze na netových fórech, ba i jeho všeobecný společensko vědní rozhled jest široký i hluboký...:-))... s panem cikim on tvoří fundovanou dvojici!

+0 /-0 | 26.02.2021 21:19

Zmestabileho
Ad ciki333: Vás je tedy možné urážet - ovšem jen "u politicky neškodého článku"...:-)). To je tedy dobré vědět... :-).
+0 /-0 | 26.02.2021 20:47

xdavx x

to ale neznamena, ze tyhle vypady musime akceptovat. kecy o bolsevickych praktikach od nekoho, kdo demokracii vidi v tom, ze bude urazet neci politicke presvedceni neberu, a pro me za me ten clovek at se realizuje timto zpusobem kdekoli jinde. sam uvidi, jak dlouho mu to budou tolerovat. k osobe aichmaiera jsem se jiz vyjadril, pokud ma problem s tim, ze jeho urazky jsou mazany, muze stejne tak zkouset urazet nekoho jineho nekde jinde. stejne jako morfin, si pak mohou vzajemne vymenovat zkusenosti, jak dlouho to trvalo, nez se s nimi rozloucili.

+0 /-0 | 26.02.2021 20:13

ciki333

26.02.2021 19:42 | david brazina

Davide, nechci poslouchat především Morphynistovy kecy o "bolševických praktikách" a nářky typu "Škoda webu, kde se v minulosti odehrávaly tvrdé, ale korektní výměny názorů ... "

Pokud má potřebu mě bezdůvodně urážet u politicky neškodného článku, nechť tak činí.

V diskuzích "Reflexu" a velice krátkou dobu i "PL" jsem zažil neskutečné věci...Toto je selanka.

 

 

+0 /-0 | 26.02.2021 20:09

xdavx x
Aichmaiere, vysvětlovat ti nikdo nic nemusí. Pokud sám nevíš, kdy překračujes hranice, pak se stala chyba v tvé výchově a veškeré vysvětlování je zbytečné.
+0 /-0 | 26.02.2021 19:48

Zmestabileho

Ad ciki333 - děkuji za vysvětlení :-). 

Ještě k tomu, že mě vyzýváte abych komentoval další metelescum blescum - nejsem přepjatě vztahovačný, ale když mi tady jen tak svévolně mažou co napíšu, aniž by se obtěžovali to aspoń vysvětlit, tak asi sotva tady budu komentovat turnaj :-))... Pokud to tady funguje takto, tak ani nechci tady vystupovat jinak, než jenom v diskuzi. 

 

 

+0 /-0 | 26.02.2021 19:46

xdavx x
Ciki. Možná by si dotyční neměli plést cenzuru, která se týká mazání necich komentářů, ktere se vyjadřují k dění kolem nás, a cenzuru která maže komentáře urazejici druhe jen proto, že se aktivně na něčem podílejí a jsou z tohoto důvodu vysmivani a dehonestovani. Za mě vtakovy typ komentářů tady nemá co dělat. A to ani pokud to tobě přímo nevadí. Dotyční si podobné výlevy mohou zkusit na kdejakém jiném fóru. Nevydrželi by tam ani hodinu.
+0 /-0 | 26.02.2021 19:42

ciki333

26.02.2021 19:21 | Zmestabileho

Příspěvky nesmazal, jak jsem se před chvílí dozvěděl ze soukromé e-mailové korespondence, Petr Koutný, ale jiný admin. Osobně též neschvaluji cenzuru a ctím svobodu slova a projevu.

Abych dokázal, že planě nežvaním, otisknu v plném znění e-mail adresovaný panu Koutnému.

Dne pá 26. 2. 2021 17:50 uživatel <ciki333@centrum.cz> napsal:

Ahoj Petře,

Povšiml jsem si těchto tří komentářů u článku http://www.nss.cz/sachovy-turnaj-na-internetu---metelescum-bleskum

 

26.02.2021 16:48 | Zmestabileho

Kolem cca 15. hodiny jsem tady v rychlosti psal komentář - odpověď panu ciki - a tu svou odpověď tady teď nevidím... Tedy smazáno? Panem Koutným? Proč..?

26.02.2021 16:13 | Harry Nelson Pillsbury

 

Komentář byl smazán cenzurou a s tím od ZMB je to zřejmě stejné. Pak ale opravdu nechápu, proč se zde vůbec diskuse otvírala. Když nedokážou R + P unést odlišné názory a kritiku , je to jejich ostuda... Já své krátké působení zde končím, bolševické praktiky podporovat nebudu. Škoda webu, kde se v minulosti odehrávaly tvrdé, ale korektní výměny názorů ... 

26.02.2021 15:56 | giocozo

Reagoval jsem zde na dva komentáře, které jsou smazány. V jednom se ZMB nelichotivě vyjadřoval o cikimu333, jako o možném komentátorovi a ve druhém se Morphynista pod jiným nickem obával toho, že ciki333 není vhodný komentátor skrz jeho politické názory a zemitý styl vyjadřování. Pokud si je smazali sami autoři, tak jim to jde ke cti.

 

Chtěl jsem tě poprosit, zda-li by nebylo možné ty dva inkriminované komentáře vrátit pod článek.

Urážky mé osoby snáším dobře a tím smazáním jsi dal ZMB a Morphynistovi do ruky zbraň o "cenzuře" na nss.

 

S pozdravem Z.Č. (ciki333)

 

+0 /-0 | 26.02.2021 19:31

Zmestabileho

Ad ciki333: I já kvituji s povděkem Vaši reakci, a pokud jste již takto v kontaktu s panem Koutným, zkuste mu prosím domluvit, že příspěvky v diskuzi není OK mazat svévolně jen kvůli nesouhlasnému názoru.

 

Přiznám se, že mě to docela při pátečním večeru teď rozesmálo :-) - Píši sem již dlouho, a kdysi mi výjimečně smazal příspěvek pan Boleslav, ještě za bývalého nss. A důvod? Napsal jsem tenkrát  prý nevhodnou kritiku ke hře pana Navary. A teď jsem byl smazán panem Koutným znovu po letech - pro nevhodnou kritiku pana cikiho :-)). Je to kouzlo nechtěného... ale také ukázka, kam se tento šachový server posunul. 

+0 /-0 | 26.02.2021 19:21

xdavx x

oba prispevky jsem cetl. morfinisto, smir se s tim, ze urazet lidi kvuli jejich politickemu presvedceni tady nebudes. stejne tak jako kysely aichmaier, ale ten aspon neskryva svou identitu. nicmene, pokud mel potrebu svuj komentar, ktery by vsude jinde byl ohodnocen mesicnim banem, zopakovat a ciki s tim nemel problem, pak tady zrejme proto zustal. me osobne tohle rypani do nekoho, kdo se provinil jen tim, ze udelal neco aktivniho pro druhe, prijde neskutecne trapne.

+0 /-0 | 26.02.2021 19:13

Pavel Ch

Pánové,

kdo poslouchá komentář, jde se bavit,

vždycky to musí být šou. I když to komentuje velmistr. Jinak by to nebavilo.

Jinak si člověk pustí negin s elem 4 tisíce.

Neb v komentu blicky i TOP velmistr samozřejmě chybuje. 

+0 /-0 | 26.02.2021 18:58

giocozo
Pokud je ZMB schopný dvakrát napsat takovýto příspěvek, tak už k tomu asi není co dodat. Je úsměvné, když si hráč úrovně 2150 a navíc bez praxe, takže ta úroveň bude ještě nižší, myslí, že má šachy v malíku.
+0 /-0 | 26.02.2021 18:53

ciki333

26.02.2021 18:05 | Zmestabileho

Kvituji s povděkem, že jste odstraněný příspěvek, který jsem si nestihl přečíst, obnovil. Petra Koutného tímto prosím, aby nemazal komenty urážející, či zesměšňující mou osobu. Jsem velký kluk, psychicky odolný díky absolvování základní vojenské služby (1984 - 1985) v Československé lidové armádě. Ale k věci...Sobotní turnaj "Metelescum Blescum" je jeden z mnoha, který má za cíl pobavit hráče a publikum. Žádné vyšší ambice nemá. Samozřejmě bych nikdy nekomentoval MČR mužů v šachu. Doktore, Vy jste chlápek s hluboce prořízlými ústy, která ráda nasírají lid. Využijte svůj nesporný talent a okomentujte "Metelescum Blescum" s pořadovým číslem 4. Šachovou sílu, narozdíl ode mne, na to máte. Pokud tak neučiníte, jste jenom pejsek co štěká, ale nekouše.

 

+0 /-0 | 26.02.2021 18:24

Zmestabileho

Poněkud záhadně tady mizí příspěvky - tak to zkusím ještě jednou. Hlavně pro pana ciki: Nemůžu narychlo už zítra nastoupit jako Váš zástup v komentování turnaje, to by bylo třeba domluvit s časovým předstihem. A skutečně mě překvapuje, že i s tak slabou úrovní hry jako hráč jdete jakýkoliv turnaj komentovat. Pokud ale má jít jen o nějakou estrádu, potom jsou samozřejmě jakékoliv úvahy o šachové síle a úrovni hry zcela mimo mísu. 

+0 /-0 | 26.02.2021 18:05

Zmestabileho
Kolem cca 15. hodiny jsem tady v rychlosti psal komentář - odpověď panu ciki - a tu svou odpověď tady teď nevidím... Tedy smazáno? Panem Koutným? Proč..?
+0 /-0 | 26.02.2021 16:48

Harry Nelson Pillsbury

Komentář byl smazán cenzurou a s tím od ZMB je to zřejmě stejné. Pak ale opravdu nechápu, proč se zde vůbec diskuse otvírala. Když nedokážou R + P unést odlišné názory a kritiku , je to jejich ostuda... Já své krátké působení zde končím, bolševické praktiky podporovat nebudu. Škoda webu, kde se v minulosti odehrávaly tvrdé, ale korektní výměny názorů ... 

+0 /-0 | 26.02.2021 16:13

giocozo
Reagoval jsem zde na dva komentáře, které jsou smazány. V jednom se ZMB nelichotivě vyjadřoval o cikimu333, jako o možném komentátorovi a ve druhém se Morphynista pod jiným nickem obával toho, že ciki333 není vhodný komentátor skrz jeho politické názory a zemitý styl vyjadřování. Pokud si je smazali sami autoři, tak jim to jde ke cti.
+0 /-0 | 26.02.2021 15:56

xdavx x

ZMB se svym nektivnim elem 2150 od roku 2008 - oc mu chybi odvaha projevit se za sachovnici, o to vetsi je hrdina v kritizovani hry druhych :D

+0 /-0 | 26.02.2021 15:15

Petr Koutný

Oslovil jsem Zdenka jestli by chtěl komentovat živě tento turnaj už minulý týden. Odpověděl, že sám ne. Pak jsem mu zavolal tento týden a zeptal se, jestli by do toho nešel se mnou. Po váhání to přijal. Vlastně o co jde? Jde o zábavu, jde o dobrou věc a jde o šachy. Kdokoliv bude mít chuť může mi napsat a může komentovat další kolo. Mě přišlo zajímavé pozvat Zdenka do tohoto přenosu. Zdenek je hodně aktivní na těchto stránkách, komentuje a mě to dává smysl. Tímto děkuji Zdenkovi za odvahu, chu´t a energii jít do toho a každému z vás nabízím to samé....Zkuste si to...pak možná změníte názor..Petr 

+0 /-0 | 26.02.2021 10:36

pawel

Já si Vás, ciki333, rád poslechnu. Bez ironie.

 

Doufám, že můj příspěvek 18:11, se nedotknul ani Petra Koutného

a byl brán jako nadsázka, vtiplaugh

Přeji ciki, mnoho zdaru při komentování, za odvahu ¨předem hats off

+0 /-0 | 26.02.2021 00:14

giocozo
Bravo ciki333. Palec nahoru za odvahu ! Vím na 100%, že to ZMB nepřijme. On totiž rád kritizuje, ale za celou éru jeho příspěvků zde, jsem od něho nečetl jediné konstruktivní řešení, natož přiloženou ruku k dílu. Po přenosu by se totiž jeho šachový domeček z karet, který si sám kolem sebe vytvořil, zhroutil.
+0 /-0 | 26.02.2021 00:14

ciki333

25.02.2021 17:56 | Zmestabileho

Ach jo, byť jsem ještě nevypustil z úst jedinou větu, stejně dostávám kapky. Necpal jsem se tam, ale když mi to Petr nabídl, řekl jsem si, proč to jednou v životě nezkusit. Partie renomovaných mistrů bych pochopitelně nekomentoval, neb mi nechybí soudnost. Pokud máte, doktore, zájem, rád Vám přenechám své místo. Stačí to zde napsat, poté zavolám panu Koutnému a můžete v sobotu nastoupit (míněno vážně, bez sebemenší ironie).

PS. Morphynistu ubezpečuji, že o politice nepadne ani slovo.

+0 /-0 | 25.02.2021 23:58

giocozo
ZMB - Proboha, odkdy musí být komentátor silnější, než hráči v turnaji ? Nepsal si tu náhodou pod nickem Pedro Morales ? Ciki333 výzvu přijal. Myslím, že ty máš odvahu zde akorát každého zesměšnit a přitom na to zdaleka nemáš šachové vzdělání !
+0 /-0 | 25.02.2021 23:22

giocozo
Morphynista - Nemíchej hrušky s jablky. Ciki333 nebude komentovat politiku a ani absolvovat kurz slušného chování.
+0 /-0 | 25.02.2021 22:45

giocozo
Minule ciki333 prokázal, že se s ním ještě musí počítat ! Navíc to s ním může být zábava. Jeho elové maximum v praktickém šachu je 2210 a u ZMB pokud se nemýlím 2191. A já se ptám, co opravňuje hráče bez jakékoliv praxe, dehonestovat někoho, kdo je výkonnostně zhruba na stejné úrovni ?
+0 /-0 | 25.02.2021 22:32

xdavx x

zmb, mozna to bude tim, ze tvi rodice byli sourozenci. tvoje prispevky tomu odpovidaji. bohuzel se s tim neda nic delat, tak si dal ulevuj, chudacku.

+0 /-0 | 25.02.2021 22:31

Zmestabileho
Ad david brazina: Ach ty mé zážitky z dětství - stále se mi vybavuji! :-) Ad pawel: Je - li pan ciki takto zaintetesován, měl by spolupráci s Robert a Petr šachy prohloubit - napadá mě výukové video, autor: ciki, téma: Gorodky - londýnský systém, délka cca 3 hod.
+0 /-0 | 25.02.2021 22:28

xdavx x

zmb, a cim jsi nas obohatil ty? krom u tebe obvykle jedovate spluvy, kterou si lecis asi nejaky deprivujici zazitek z detstvi.

+0 /-0 | 25.02.2021 22:08

pawel

ZMB: Metelesku blesku plesku

 

"V rámci úsporných opatřeních, kdo má doma černý šat, jde do pohřebního průvodu".

"Jak se do průvodu proboha dostal nebožtík???"

 

(zdroj: Svěrák, Smoljak - Marečku, ne, nepodejte, to bylo ve filmu "Trhák" od této dvojice).

 

"V rámci úsporných opatření, kdo komentuje zdarma nebo dá za svoji publicitu a nesmrtelnost sponzorský přípěvek, může přijít"

 

"Jak se tam dostal proboha Ciki???"

 

(zdroj: Metelesku blesku, nss)

+0 /-0 | 25.02.2021 18:11

Zmestabileho

Co to ten pan Čekal alias ciki333 vlastně hraje za hru? To asi nebudou šachy... připomíná to spíše gorodky. Je potom překvapivé, že prý bude komentovat turnaj...v šachu??... No asi to bude od něj spíše nějaká tradičně velmi podnětná přednáška o ohrožení euroatlantické civilizace, a návdavkem se i dozvíme, kterou politickou stranu bychom měli správně u nás volit.

+0 /-0 | 25.02.2021 17:56

xdavx x

pedro tu imho byl nejen pod jednim jinym nickem...videt v nasich komentarich urazku ci pomluvu, to uz chce fistrona.

+0 /-0 | 24.02.2021 15:21

giocozo
Pedro v klidu. Do 14 dnů už o tobě zase nikdo nebude vědět.;) Něco mně říká, že už si zde přispíval pod jiným nickem, ale možná se pletu. K faktům : Pokud by sis dal tu práci, tak bys věděl, že sobotní bleskový turnaj tu byl dříve, než svazové soutěže. Ale tohle tě vůbec nezajímá. Takže nejenom, že nevíš, ale ani nevíš, že nevíš.
+0 /-0 | 24.02.2021 15:18

Petr Koutný

Pedro - oba dva komentáře jsou podle mne ok.

Mimochodem my neděláme naschvál akci proti svazu, popravdě my se ani nedíváme kdy kdo má nějakou akci. Respektujeme právo kohokoliv pořádat cokoliv, stejně i my máme právo kdykoliv cokoliv pořádat. Jakmile termín vyhlásím, neměním ho. Když bude zájem, dáme i za týden daší kolo. Petr 

+0 /-0 | 24.02.2021 14:40

Pedro Morales
Aby se konaly dvě on-line šachové akce ve stejnou chvíli mi prostě přijde zbytečné. Ty dvě reakce na mě vnímám jako snahu mě zesměšnit. Samozřejmě se mě to hrozně dotklo a také se cítím brutálně ponížen - proto prosím pana Koutného o vymazání komentářů 24.02.2021 13:39 | giocozo a 24.02.2021 13:42 | david brazina protože porušují pravidla diskuze, konkrétně bod "4. Nepřípustné jsou urážky, pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování jednotlivce nebo skupin osob.". Jinak RaP super práce, díky za to co pro šachy děláte - ale pro mě by prostě dávalo větší smysl aby se dvě šachové akce nekryly, to je celé.
+0 /-0 | 24.02.2021 13:55

xdavx x

tak on ten pedro bude holt jina liga, on blitz rapid i vaznou hraje stejnym tempem. borec :D

+0 /-0 | 24.02.2021 13:42

giocozo
Myslím, že soutěže svazu se hrají skoro podobným tempem, jako vážné partie a toto jsou bleskovky. Takže jiná disciplína. Ale pro někoho holínky, jako hodinky. Jinak na reakci rychlokvašného nicku nemá snad ani smysl odpovídat. Ten byl jen stvořen za účelem si rýpnout.
+0 /-0 | 24.02.2021 13:39

Pedro Morales
To, že se tyto turnaje kryjí s on-line soutěžemi svazu je blbá náhoda nebo schválnost pořadatelů? Je celkem legrace svazu vyčítat, že nic nedělá a když něco uspořádat chce, tak mu hodit klacky pod nohy třeba tím, že uspořádám podobnou akci prakticky ve stejný čas :P
+0 /-0 | 24.02.2021 13:16

giocozo
I já musím cikimu333 pogratulovat. Je vidět, že se tento old school hráč neztratí ani v on line světě a je schopen udělat výsledek, přestože jeho útok v šachové partii občas připomíná slavnou komedii Mars útočí ! :)) Ale na co nesmím zapomenout, je poděkovat Petru Koutnýmu, co pro šachy dělá a pochválit ho za skvělou organizaci šachového on line turnaje.
+0 /-0 | 21.02.2021 04:06

ciki333

20.02.2021 22:43 | NadsenySachista

Dík.

+0 /-0 | 20.02.2021 22:52

NadsenySachista
Pane ciki, bez ironie gratuluji k vysledku v turnaji.
+0 /-0 | 20.02.2021 22:43

ciki333

20.02.2021 21:45 | giocozo + 20.02.2021 22:03 | david brazina

Mám fluidum rozených vítězů, i když hraji blbě. Nakonec jsem skončil pátý a dostanu za odměnu knihu z e-shopu RaP.

+0 /-0 | 20.02.2021 22:21

xdavx x

po shlednuti tve partie ciki bych rekl, ze nejdulezitejsi v sachove hre je vydesit soupere :)

+0 /-0 | 20.02.2021 22:03

giocozo
ciki333 - Nic ve zlém, ale po jednoduchém 18. - g×h6 bys zůstal bez věže a figury a mohl bys to hodit do krabice. Jak kdysi řekl GM Jansa GM Vokáčovi v analýze po jejich vzájemné partii, kdy to lepil Voko, jak se dalo a Jansa byl zřejmě vyhraný, ale tu partii nakonec prohrál. Ciki333, ty musíš mít nějaké idiotské fluidum. :))
+0 /-0 | 20.02.2021 21:45

ciki333

Čaroděj z Kladna - Zdeněk Čekal (ciki333) -  kráčí ve šlépějích Michala Tala...

https://lichess.org/7d4EGpgr#4

PS. V šachu platí zásada, nikdy neustupovat dozadu. Pak se úspěch zaručeně dostaví.

Na tomto místě bych požádal GM Cveka, aby se pečlivě seznámil s mým mistrovským dílem.

Motto: Dynamika je nejdůležitější faktor v královské hře...Vše ostatní považuji za podružné.

+0 /-0 | 20.02.2021 21:02

Viktor Javořík

Super! Už se těším! Posledně jsem skončil na chvostu, ale účastnilo se hodně silných hráčů wink

+0 /-0 | 19.02.2021 10:44

Petr Koutný

Gioco - máte pravdu - hned opraveno a díky za upozornění, 3+2 je správně. Díky

+0 /-0 | 18.02.2021 06:35

giocozo
Dotaz na Petra Koutnýho - Petře, opravdu se tentokrát budou přidávat 3 sekundy ? Není to překlep ?;)
+0 /-0 | 18.02.2021 06:16

tupouns

Pěkný turnaj, parádně jsem si zahrál. Je možné z Lichess nějak stáhnout výsledky turnaje, ideálně v xls? Nikde jsem tuto možnost nenašel.

+0 /-0 | 15.02.2021 14:01

Petr Koutný

díky, jen jste mi vyfoukl přezdívku..:) tu bych sem si zasloužil já:) 

+0 /-0 | 13.02.2021 20:57

doživotní salát :-)

 

Děkuji za pěkný turnaj.hats off

 

 

+0 /-0 | 13.02.2021 20:43

giocozo
Palec nahoru. Určitě se zúčastním !
+0 /-0 | 06.02.2021 13:39

NadsenySachista
Petře, pěkná akce! Tentokrát mi to nevyjde tak snad příště, rád si to s některými diskutéry vyřídím za šachovnicí!
+0 /-0 | 06.02.2021 11:42