Dnes představíme šachistům týmy Martina Petra a paní Elišky Richtrové pro nadcházející šachovou volební konferenci. Necháme pak na vašich komentářích, či anketě, kterému týmu dáváte přednost.
Dneska se budou v Budějcích vybírat delegáti do Prahy. Jsem zvědavý, jestli bude mít Eliška podporu aspoň doma.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-0|
11.02.2023 09:11
lykan
Eliška má podporu snad v každém kraji. Bohužel to ale je vždy menšina.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-0|
11.02.2023 10:06
istr
Dneska nepůsobili jako že si jdou po krku.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-0|
11.02.2023 17:56
lykan
Ve Zlíně dělal Svoboda show. Předem domluvená fraška. Posledních několik let je nejen v mládeži nejúspěšnějším týmem ve Zlínském kraji klub ze Starého Města a to ve Zlíně v čele se Svobodou nemůžou přežít. Tak dělají naschvály. Absolutně nechápu, proč zrovna Vlastík Babula?! Jenom proto, že hraje a trénuje ve Starém Městě? Je tohle normální?
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-0|
11.02.2023 18:58
Bezvyznamny
Jednoznacne podporuji tym ER. Soucasne vedeni ve vztahu ke klubum je jenom o vybirani pokut (chapu pokuty za nenastoupeni hrace v zapase, ale uz ne, ze clen zakladni sestavy neodehraje 2 utkani). Dale nerozumim, proc muze byt hrac pouze na 3 soupiskach, pro hrace, ktery chce hrat v zasade "kazdou nedeli" je to prinejmensim limitujici. Nerozumim, proc se nezavede jedno Elo, a to FIDE (mit dve je prezitek). V dobe Covidu byly pokyny znacne nejednotne, vyklad nejasny. Vubec se svaz nezabyva zavedenim "naturalizace" cizincu. Atd.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-0|
11.02.2023 18:09
lykan
Současné vedení nebude nic měnit, proč taky. Moc práce a to se těm ocasům nechce. Nikde jinde to takhle s pokutami není, jen u nás. A co z toho mají ostatní týmy či šachisté v ČR? Hovno. Jen ty krysy se z toho nažerou v kantýně na Strahově. Fakt super...
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-0|
11.02.2023 18:56
srdce
Dobrý den, moji podporu má jednoznačně tým pana Martina Petra.Kde bych vyzvihl hlavně dvě jména . Martin Petr a Petr Boleslav. Spozdravem Petr Kraus
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+1/-1|
10.02.2023 13:28
lykan
Tak to je ale pane Krausi hodně velké zklamání...
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-0|
11.02.2023 10:06
lubomir1959
A moji podporu má tým ER. Proč? Protože pro mě má absolutní prioritu reprezentace naší země jak v týmech, tak v jednotlivcích, protože pouze její úspěšné starty, zejména na vrcholných akcích, mohou přilákat a případně udržet sponzory. A jak známo, k výchově talentů jsou potřeba peníze. Na podporu od státu bych se v dnešní době rozhodně nespoléhal, poněvadž je spousta důležitějších potřeb společnosti, kde jsou investice potřeba, viz energie, cena bydlení, potravin, atd., atd. Podporujeme Ukrajinu, inflace, živíme armádu darmožroutů v Senátu a Parlamentu, kteří hledí ne na prospěch běžných občanů, ale pouze je zajímá prospěch jejich. Současný VV několikrát dokázal, že se dopouští hrůzných chyb, ať už v jednání s reprezentanty nebo v přípravě na vrcholné akce. Ve všech sportovních svazech, pokud nejsou adekvátní výsledky, vedení odstupuje, nejinak by tomu mělo být i zde, jelikož ani zde požadované výsledky nejsou!
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-2|
10.02.2023 18:05
istr
Tým ER od začátku působí, že tu volbu ani nebere vážně.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+4/-2|
08.02.2023 09:45
Petr Koutný
Tým Martina Petra od začátku působí, že ty dotace bere hodně vážně. A čím víc, tím líp.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-4|
08.02.2023 09:58
istr
A jak to souvisí?
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-1|
08.02.2023 10:30
jh89
Nijak, jen PK kope kolem sebe jak malé dítě. Čím víc je spojován PK s týmem ER (přestože se to snaží popřít jak Babiš vlastnictví Agrofertu), tím víc se soudným šachistům protiví i tým ER. Pro mě je PK něco jako SPD českého šachu. Některé připomínky nejsou úplně špatné, ale svým chováním je dost devalvuje.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+1/-2|
08.02.2023 10:47
Petr Koutný
Souvisí to tak, že Martina Petra spojují lidi, které nominoval do VV právě dotace. Když se podíváte na ty jména, pak vám to i dojde. Mě osobně strašně vadí podvodné konkurzy, které si vyhlašují lidi z VV a sami si pak čerpají dotace. Přijde mi to , jako hodně drsný faul na šachisty. V reálném životě je nemyslitelné, aby člen vlády vyhrál dostavbu jaderné elektrárny. Jen u nás to je normou. Tam, kde jsou dotace, tam jsou tito lidé z tohoto VV. Náhoda, to opravdu není.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-2|
08.02.2023 10:44
istr
Ale tam zase není nic o tom, co nabízí ER, jestli vůbec něco nabízí. Přitom jako budějčák, který ji jí váží bych jí přirozeně podpořil.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-0|
08.02.2023 11:09
Petr Koutný
Autor tohoto komentáře si sám smazal tento komentář.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-4|
08.02.2023 11:17
N. Očník
Absurdní tvrzení, že na tom RP čach ynemají žádný zájem, když RP šachy neustále a v poslední době už ústy obou hlav opakují "současné vedení svazu musí být zničeno". TO prostě nemůže znít důvěryhodně
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-0|
09.02.2023 14:01
Petr Koutný
Autor tohoto komentáře si sám smazal tento komentář.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-2|
09.02.2023 20:25
Petan
To je srozumitelné. Ale istr správně poukazuje na to, že aby stávající vedené svazu nebylo potvrzeno ve svých funkcích, musí tady být alternativa, která bude mít na konferenci šanci na zvolení. Nestačí říct, MP nechci, je potřeba říct, koho tam chci místo něj. A tady je to o tom, že tým ER pojal svoji prezentaci poněkud pasivně, patrně s taktikou přesvědčovat delegáty až na samotné konferenci
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+1/-0|
08.02.2023 11:35
Petr Koutný
Petan - přál bych si změnu ŠSČR. Protože nemluvím, nevidím do plánu týmu ER, tak jen to celé sleduji ze stejné vzdálenosti jako ty, co se děje a nakonec mrkneme na to, kdo vyhrál a za nějaký čas třeba zhodnotíme jaký je současný ŠSČR. V mém životě se nezmění nic, ať vyhraje ten, nebo ten. Na MČR Amatérů to nemá žádný vliv, na vydání knížek to má nulový vliv, na projekty na internetu žádný. Je mi smutno pohledem na to, kam kráčí svaz pod těmito pány. Umím si představit, kolik práce dá jen připravit nabídku do konkurzu na šachový turnaj a celá ta práce je stejně zbytečná, protože si to rezeberou členové VV. Kdyby aspoň nabídli lepší nabídku, ale oni nabídnou horší a tím odradí další k tomu, aby se vůbec snažili připravovat turnaje pro šachisty. Ale to se budu opakovat, rozhodnou to peníze. Jak dojdou, odejdou tito pánové s ostudou a na to se těším.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-3|
08.02.2023 11:45
ciki333
Být profesí boomaker, vypíši kurz na triumf Martina Petra 1,25...Šance týmu vedeným Eliškou Richtrovou jsou minimální. Většina delegátů na Konferenci bude pro zachování statusu quo. Taková je bohužel (bohudík?) realita. Vítězství staronových bafuňářů bude Pyrrhovo...Není jim co zavidět. Končí jedna dlouhá opulentní hostina. Státní penězovod zúží světlost trubek, počet zaměstnanců na strahovském headquarters se zredukuje. Na přatelská utkání mužů se třetí polskou garniturou, reprezentační soustředění žen...se bude již jen vzpomínat. Předsedovi vzkazuji, nechť si ten "úspěch" vyžere až do dna a Petru Koutnému blahopřeji v předstihu, že "unikl (unikne) oprátce."
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-2|
07.02.2023 14:52
Petr Koutný
Zdenku souhlas. Podle mě je kurz na vítězství Martina Petra 1,1..., ale není co závidět. Být podepsaný jako hrobař českého šachu je vizitka až do smrti. Tito pánové nezvládli Covid, nezvládnou hospodářskou krizi. Svoboda to uškrtí, Fiala a Mazuch rozeberou a Martínek si splatí hypotéku. Pak se spoustu roků bude říkat, jsi marný jak Martínek...jak nebudou peníze, nebudou i tito strejdové.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-5|
07.02.2023 14:56
N. Očník
Kyselé hrozny, kyselé hrozny ...
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-0|
09.02.2023 13:57
ciki333
"Volební partii" ale dohrajte až do konce. Opak by publikum vnímalo jako vaši slabost. Od března do nich můžete beztrestně "šít." Drtivá většina hráčů ŠSČR k provozování svého hobby nepotřebuje. I soutěže družstev se bez dobře placených darmošlapů obejdou. Nejlepší řešení imho spočívá v tom, vystoupit ze Svazu a neplatit (byť zanedbatelné) příspěvky. V extralize nechť si šachisté založí hráčskou asociaci a nenechají si srát od Martina Petra na hlavu včetně placení nesmyslných pokut...
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Vzhledem k tomu, že členské příspěvky jsou jak správně píšeš zanedbatelné a pokuty drtivá většina týmů, kterým se daří soutěže absolvovat v rámci mantinelů stanovených rozpisem soutěže žádné neplatí tak nedává smysl, proč by měl někdo, kdo chce hrát šachy vystupovat z šachového svazu. Minimální šance týmu Elišky Richtrové na zvolení jsou dané zejména její neviditelnou předvolební kampaní. Martin Petr navštěvuje některé krajské konference, u konkurenční kandidátky jsem nic takového nezaregistroval.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-0|
07.02.2023 20:29
Petr Koutný
Tým paní Richtrové je mimo RP šachy. Takže, nemluvím za ně. Včera mi volal jeden velký sponzor a řekl mi, proč si nezaložíte vlastní svaz?! K čemu potřebujete tuto bandu, která jenom zneužívá šachisty pro svoje obohacení? Myšlenka dobrá. To drolení může nastat určitě v příštích pár letech. Mě jde snad jen o princip, že by se nemělo krást a že by korupce neměla být společenskou normou. Nakonec, když si to delegáti odhlasují, že je pro ně v pořádku být ovcí, kterou ovčák holí až na krev, pak je to jejich volba. My máme cíle v e-shopu, Streamu, turnajích, knížkách, Youtube, přednáškách a nikde tam nevidím potřebu ŠSČR. Takže pro mě za mě, ať si Martínek krade další tři roky. Nakonec to bude jen jeho doživotní ostuda, až se mu na to oficiálně přijde. Pohledem na jeho tým, je to tým, co jdou po dotacích a půjčkách a bez toho mají problém přežít. Ať si to užijí, za chviličku nebude co krást a půjde zase o dům dál.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+4/-5|
07.02.2023 15:25
patmat
Je trapné, ako sa Petr Koutný snaží opakovane tvrdiť, že vraj s tímom pani Richterovej nič nemá.
Dá sa to predsa všetko nájsť priamo na tomto webe.
Veď už pri uvádzaní "programu" bol "odhalený" ako jeho autor kvôli typickým gramatickým chybám.
Aj samotná pani Richterová priznala, že to bolo vraj ich "spoločné dielo".
Aj celý spôsob prezentácie kandidatúry na tomto webe...
Prezentácia toho, či to je alebo nie je " mimo" sa asi nepodarila.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-1|
08.02.2023 12:04
ciki333
Tvůj zájem, patemate, o volby do ŠSČR je až dojemný. Což takhle nestrkat nos do věcí, které se tě netýkají? Myslím, že na Slovensku máte dost vlastních problémů...Moje vrozená slušnost by mi nedovolila (v)lézt na FB SŠZ a cokoliv kritizovat, neb mi do vašich interních věcí nic není. Pokud jsi členem ŠSČR (o čemž silně pochybuje) tak se za výtky vůči tvé osobě omlouvám...
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-2|
08.02.2023 12:38
patmat
Aj tento web sa v článkoch rôzne zaujíma o slovenský šach,
či aj o interné záležitosti Slovenského šachového zväzu.
Prečo by to nemohlo byť aj "naopak"?
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-1|
08.02.2023 13:01
Petr Koutný
patmat - je to pořád dokola. Tak ještě jednou. Nemám nic společného s týmem ER.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-2|
08.02.2023 13:04
Rubinus
Na to bych pánovi asi dokázal odpovědět jednoduše - vlastní svaz si sice může založit asi kdokoliv, ale hned na začátku by byl velký problém s FIDE. Tam patrně může být členem jen jeden svaz z každé země a od toho by se odvíjely další věci - ELO a tituly. To samozřejmě běžné hráče zase tolik zajímat nemusí, ale...
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-0|
07.02.2023 20:11
MaX
chjo po prvním zdejším (zpackaném) představení protikandidátského týmu jsem do diskuze napsal, ať oficiální představení již vezmou vážně a nechají si poradit jak má volební propagace vypadat. Dobrá, zapracovalo se na grafice, ale ten program, ta formulace. WTF. No nic, tak třeba zase někdy příště.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-0|
08.02.2023 13:56
xdavx x
priste muzes zkusit podat lepsi nabidku nez nekdo napojen na svaz a byt prekvapen, ze jsi nevyhral... o nicem jinem ty jejich pozice ted nejsou. sorry jako, ale tohle muze podporovat jen hlupak.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-3|
08.02.2023 14:02
OldřichKuželka
Pokud chce mít tým Elišky Richtrové aspoň šanci na zvolení, měli by jeho členové být účastni krajských konferencí, například jihomoravské v Brně, příští týden v pondělí. Jinak má naději minimální, řekl bych prakticky nulovou. https://jmsschess.cz/2023/01/konference-jmss-2023/
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+7/-1|
07.02.2023 19:37
Messer56
Věřím, že když se pan Kuželka zúčastní Jihomoravské konference, nebude tam tahat svého generála a Ukrajinu.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-6|
07.02.2023 22:00
xdavx x
to po nem nemuzes chtit, tenhle je tak postizenej, ze az se vse urovna, ztrati smysl zivota.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-5|
07.02.2023 23:00
dolezal
Koutný, chceme-li tutéž věc, a sice aby se Petr pakoval do hajzlu, prospějete k tomu jen jednou věcí. Zdržíte-li se svých názorů v této diskuzi a budete se co nejméně spojovat s týmem p. Richtrové. Aspoň do voleb. Děkuji
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-4|
07.02.2023 15:57
xdavx x
Dolezal, nikde jsem od tebe nevidel kritiku napriklad ohledne bagatelizace podvodu v extralize... mam tomu rozumet tak, ze s temito podvody souhlasis stejne jako soucasne vedeni svazu?
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+1/-1|
07.02.2023 18:55
dolezal
Píšu, že chci aby šel Petr do prdele, tak co myslíš? Ale ruku na srdce, bavím se s šachisty. A Koutný je vedle Petra jen druhé zlo, lidí to tak vnímají. Čím méně s ním bude Richtrová spojována, tím větší šance na úspěch je.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-1|
07.02.2023 19:12
xdavx x
Souhlas s tím že taky od některých to tak vnímám. Přesto je Petr Koutný jedinéj, kdo svaz dokáže kritizovat. Zbytek organizací i jeden uplaceny web, leze psychopatickemu Martinku Petrovi jen do řiti.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-1|
07.02.2023 19:53
Petr Koutný
Mlčet neumím, všude píšu, že jsme mimo tyto volby. Kdybych mlčel poslední tři roky, pak by se o tom, co se děje za horory v našem svazu nikde ani nepsalo a jen mlčelo.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-0|
07.02.2023 16:13
PanPohoda
Grafická úprava článku, poškozuje tým Elišky Richtrové. Tým Martina Petra je pěkně roztažený do plochy. Tým Elišky Richtrové je vmáčknut do jakéhosi letáku. Dále, členové týmu Elišky Richtrové jsou seřazeni podle abecedy. Kandidátka na předsedkyni se tak trochu ztrácí v „davu“. Tým Martina Petra je seřazen více hierarchicky. Kandidát na předsedu je tak proto v popředí. Elišce Richtrové nepomáhá ani to, že se na fotografii dívá na šachovnici. Vyvolává to dojem, že ji kandidatura nezajímá.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-1|
07.02.2023 14:48
Petr Koutný
Velikost těchto stránek umožňuje maximální šířku 600pxl, proto se musí fotky upravit a proto je vložen ještě odkaz, kde si každý může kliknout sám a možná to vidět v lepším rozvržení. Grafika tohoto článku není to, co rozhodne tyto volby. Cílem tohoto článku bylo udělat to, co neudělá ŠSČR a to v jednom článku představit ona dva týmy.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-0|
07.02.2023 14:52
patmat
Aj na "zdroji" v chess.cz je len "plagát" vo forme obrázka.
To nedokáže volebný tím vyrobiť normálny dokument, v ktorom sa dá napr. vyhľadávať text, kopírovať text?
Môže to vyvolávať pochybnosti o iných schopnostiach tímu.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+0/-0|
07.02.2023 15:23
Karel Havel
Konkurence je vždycky zdravá, ale osobně si myslím, že paní Richtrová, při vší úctě k ní, má na zvolení podobnou šanci jako její bývalý šéf před prezidentskými volbami. Takže to asi moc velká konkurence nebude... Na druhé straně je několik hodně těžkých vah (nejen) českého šachu.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-2|
07.02.2023 14:08
Petr Koutný
Mazuch, Fiala, Boleslav, Svoboda - dotace na jejich turnaje. To jsou ty těžké váhy? Jestli váží tolik, kolik budou stát české šachisty v dalších letech na grantech, bezúročných půjčkách, dotacích a jiných podporách, pak těch miliónů nebude stačit, kolik jich ještě zbývá. Ale proti gustu, nic. Bude jen dobře, když si tento tým delegáti odhlasují, pak aspoň nebudou plakat nad tím, že už není na nic jiného, než na turnaje těchto pánů. Někde se bude muset šetřit, ale na nich to nebude. Pak se moc těším, jak se sníží odměny reprezentantům, sníží neexistující podpora seniorům, zruší se dotace oddílům a navýší členské příspěvky. Někde se bude muset šetřit, proto aby zase jinde se mohlo brát. Jak jsem psal, za rok audit NSA, do pár let seškrtané peníze od státu a čekám odchod těchto pánů s ostudou a se zadluženým svazem. Ten, kdo to po nich potom vezme, bude opravdu chudák.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+3/-0|
07.02.2023 14:16
chess64geek
Je to jak říká Alekhin. Druhý uvedený tým má v plánu spoustu změn týkající se soutěží družstev (sankce, počet soupisek pro 1 hráče), ale nemají v týmu uvedeného nikoho za STK, kdo by to teda měl realizovat.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+1/-0|
07.02.2023 14:09
xdavx x
Myslim si, ze nekdo kdo oznacoval neockovane ZDRAVE kamarady popripade radove hrace jako obcany druhe kategorie, ten kdo se nestitil sikanovat zdrave kamarady i radove hrace, ten komu nevadi podvadeni v extralize, ten ktery vazne uvazuje o pujcce kamaradskemu subjektu z penez clenu svazu a cukne az po hrozbe trestniho oznameni, ten ktery nema problem s sikanou ale za to ma obrovsky problem s vlastnim egem, ten KTERY LZE, tak takove vedeni nema v jakemkoli odvetvi verejneho zivota co delat. Psychopat Martin Petr by mel tahnout k certu a s nim cely klientelismem a kamaradickovanim prolezly svaz.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-4|
07.02.2023 13:11
Petr Koutný
Nerozhodnou tyto volby, ale státní peníze, kterých bude méně a méně a méně a do toho inflace a inflace. Stejně to nakonec rozhodnou peníze, které brzy nebudou v takové míře a množství jaké jsou dnes. Už dnes současné peníze nestačí na reprezentanty, oddíly, důchodce a na mzdy zaměstnancům. Co bude, až bude těchto peněz ještě méně??
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-2|
07.02.2023 13:32
Zdeněk Desná
Jaký je program teamu Martina Petra? Koho tean Elišky Richtrové nominuje na prezidenta svazu? Také Viktora Novotného? Nebyl by to špatný typ.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+1/-0|
07.02.2023 13:00
Petr Koutný
Nemusí být žádný prezident, je to jen čestná a možná i zbytečná funkce.
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
Nezobrazuje se Vám pole pro psaní komentářů? Klikněte zde
+2/-0|
07.02.2023 13:20
Carlos Torre Reppetto
23.11.190419.03.1978
Mexický velmistr. Dosáhl řady úspěchů na amerických soutěžích, v průběhu 20. let nakukoval do světové špičky. Teorii zahájení obohatil o Mexickou obranu (1. d4 Jf6 2. c4 Jc6) nebo Torreho útok 1. d4 Jf6 2. Jf3 e6 3.Sg5.
Vereslav Eingorn
23.11.1956
Sovětský a ukrajinský velmistr a trenér. V roce 2001 byl členem vítězního ukrajinského týmu na Mistrovstvích světa.
Karsten Müller
23.11.1970
Německý velmistr a spisovatel. Na německém šampionátů získal v roce 1996 třetí místo, v roce 1997 byl druhý.
Dneska se budou v Budějcích vybírat delegáti do Prahy. Jsem zvědavý, jestli bude mít Eliška podporu aspoň doma.
Eliška má podporu snad v každém kraji. Bohužel to ale je vždy menšina.
Ve Zlíně dělal Svoboda show. Předem domluvená fraška. Posledních několik let je nejen v mládeži nejúspěšnějším týmem ve Zlínském kraji klub ze Starého Města a to ve Zlíně v čele se Svobodou nemůžou přežít. Tak dělají naschvály. Absolutně nechápu, proč zrovna Vlastík Babula?! Jenom proto, že hraje a trénuje ve Starém Městě? Je tohle normální?
Současné vedení nebude nic měnit, proč taky. Moc práce a to se těm ocasům nechce. Nikde jinde to takhle s pokutami není, jen u nás. A co z toho mají ostatní týmy či šachisté v ČR? Hovno. Jen ty krysy se z toho nažerou v kantýně na Strahově. Fakt super...
Dobrý den, moji podporu má jednoznačně tým pana Martina Petra.Kde bych vyzvihl hlavně dvě jména . Martin Petr a Petr Boleslav. Spozdravem Petr Kraus
Tak to je ale pane Krausi hodně velké zklamání...
A moji podporu má tým ER. Proč? Protože pro mě má absolutní prioritu reprezentace naší země jak v týmech, tak v jednotlivcích, protože pouze její úspěšné starty, zejména na vrcholných akcích, mohou přilákat a případně udržet sponzory. A jak známo, k výchově talentů jsou potřeba peníze. Na podporu od státu bych se v dnešní době rozhodně nespoléhal, poněvadž je spousta důležitějších potřeb společnosti, kde jsou investice potřeba, viz energie, cena bydlení, potravin, atd., atd. Podporujeme Ukrajinu, inflace, živíme armádu darmožroutů v Senátu a Parlamentu, kteří hledí ne na prospěch běžných občanů, ale pouze je zajímá prospěch jejich. Současný VV několikrát dokázal, že se dopouští hrůzných chyb, ať už v jednání s reprezentanty nebo v přípravě na vrcholné akce. Ve všech sportovních svazech, pokud nejsou adekvátní výsledky, vedení odstupuje, nejinak by tomu mělo být i zde, jelikož ani zde požadované výsledky nejsou!
Nijak, jen PK kope kolem sebe jak malé dítě. Čím víc je spojován PK s týmem ER (přestože se to snaží popřít jak Babiš vlastnictví Agrofertu), tím víc se soudným šachistům protiví i tým ER. Pro mě je PK něco jako SPD českého šachu. Některé připomínky nejsou úplně špatné, ale svým chováním je dost devalvuje.
Být profesí boomaker, vypíši kurz na triumf Martina Petra 1,25...Šance týmu vedeným Eliškou Richtrovou jsou minimální. Většina delegátů na Konferenci bude pro zachování statusu quo. Taková je bohužel (bohudík?) realita. Vítězství staronových bafuňářů bude Pyrrhovo...Není jim co zavidět. Končí jedna dlouhá opulentní hostina. Státní penězovod zúží světlost trubek, počet zaměstnanců na strahovském headquarters se zredukuje. Na přatelská utkání mužů se třetí polskou garniturou, reprezentační soustředění žen...se bude již jen vzpomínat. Předsedovi vzkazuji, nechť si ten "úspěch" vyžere až do dna a Petru Koutnému blahopřeji v předstihu, že "unikl (unikne) oprátce."
Kyselé hrozny, kyselé hrozny ...
"Volební partii" ale dohrajte až do konce. Opak by publikum vnímalo jako vaši slabost. Od března do nich můžete beztrestně "šít." Drtivá většina hráčů ŠSČR k provozování svého hobby nepotřebuje. I soutěže družstev se bez dobře placených darmošlapů obejdou. Nejlepší řešení imho spočívá v tom, vystoupit ze Svazu a neplatit (byť zanedbatelné) příspěvky. V extralize nechť si šachisté založí hráčskou asociaci a nenechají si srát od Martina Petra na hlavu včetně placení nesmyslných pokut...
chjo po prvním zdejším (zpackaném) představení protikandidátského týmu jsem do diskuze napsal, ať oficiální představení již vezmou vážně a nechají si poradit jak má volební propagace vypadat. Dobrá, zapracovalo se na grafice, ale ten program, ta formulace. WTF. No nic, tak třeba zase někdy příště.
priste muzes zkusit podat lepsi nabidku nez nekdo napojen na svaz a byt prekvapen, ze jsi nevyhral... o nicem jinem ty jejich pozice ted nejsou. sorry jako, ale tohle muze podporovat jen hlupak.
Pokud chce mít tým Elišky Richtrové aspoň šanci na zvolení, měli by jeho členové být účastni krajských konferencí, například jihomoravské v Brně, příští týden v pondělí. Jinak má naději minimální, řekl bych prakticky nulovou. https://jmsschess.cz/2023/01/konference-jmss-2023/
to po nem nemuzes chtit, tenhle je tak postizenej, ze az se vse urovna, ztrati smysl zivota.
Dolezal, nikde jsem od tebe nevidel kritiku napriklad ohledne bagatelizace podvodu v extralize... mam tomu rozumet tak, ze s temito podvody souhlasis stejne jako soucasne vedeni svazu?
Mlčet neumím, všude píšu, že jsme mimo tyto volby. Kdybych mlčel poslední tři roky, pak by se o tom, co se děje za horory v našem svazu nikde ani nepsalo a jen mlčelo.
Grafická úprava článku, poškozuje tým Elišky Richtrové. Tým Martina Petra je pěkně roztažený do plochy. Tým Elišky Richtrové je vmáčknut do jakéhosi letáku. Dále, členové týmu Elišky Richtrové jsou seřazeni podle abecedy. Kandidátka na předsedkyni se tak trochu ztrácí v „davu“. Tým Martina Petra je seřazen více hierarchicky. Kandidát na předsedu je tak proto v popředí. Elišce Richtrové nepomáhá ani to, že se na fotografii dívá na šachovnici. Vyvolává to dojem, že ji kandidatura nezajímá.
Je to jak říká Alekhin. Druhý uvedený tým má v plánu spoustu změn týkající se soutěží družstev (sankce, počet soupisek pro 1 hráče), ale nemají v týmu uvedeného nikoho za STK, kdo by to teda měl realizovat.
Myslim si, ze nekdo kdo oznacoval neockovane ZDRAVE kamarady popripade radove hrace jako obcany druhe kategorie, ten kdo se nestitil sikanovat zdrave kamarady i radove hrace, ten komu nevadi podvadeni v extralize, ten ktery vazne uvazuje o pujcce kamaradskemu subjektu z penez clenu svazu a cukne az po hrozbe trestniho oznameni, ten ktery nema problem s sikanou ale za to ma obrovsky problem s vlastnim egem, ten KTERY LZE, tak takove vedeni nema v jakemkoli odvetvi verejneho zivota co delat. Psychopat Martin Petr by mel tahnout k certu a s nim cely klientelismem a kamaradickovanim prolezly svaz.
Jaký je program teamu Martina Petra? Koho tean Elišky Richtrové nominuje na prezidenta svazu? Také Viktora Novotného? Nebyl by to špatný typ.