Drtíme ceny a nabízíme knížku pana Jansy za neskutečných 200Kč!!
Knížka české šachové legendy pana Vlastimila Jansy stála původně 400Kč. Dnes jí nabídneme za mimořádnou cenu 200Kč! Toto je knížka, která nemůže zklamat a ba naopak, udělá vždy radost.
https://www.rpsachy.cz/vse/knizky/vcera-a-dnes-kniha-vlastimila-jansy/
Další naší akcí, je oblíbený balík pěti knih. To je nabídka nejenom pro sběratele, ale hlavně pro každého, kdo chce mít celou sérii doma a hlavně i tento balíček je s výbornou cenou! Původní cena 1 500Kč!!
https://www.rpsachy.cz/vse/knizky/alexander-aljechin-nejlepsi-partie-balicek-5-knih/
Abych nezapomněl, za nákup u nás ještě můžete získat dárek!
Máme i očekávanou novinku. Knížku od Andrew Soltise. Na Vánoce jsem prodávali jeho první knihu a během pár dní se vyprodala. Tak dnes máme novinku a nevypadá vůbec špatně!
Andrew Soltis, americký velmistr a jeden z nejznámějších popularizátorů šachu, shrnul své celoživotní zkušenosti s touto hrou do souboru pěti set otázek a odpovědí, které pomohou začátečníkům i těm zkušenějším stát se lepšími šachisty. Otázky jsou rozděleny do 25 témat, jež pokrývají všechny aspekty hry: dozvíte se, jak je to s talentem, jak často musíte trénovat a studovat, jak pracovat s taktikou, jaké můžete udělat chyby, jak vybrat správné zahájení, kdy je čas na oběť, jak být lepší v koncovce, jaké existují v šachu styly… a ještě mnoho dalšího.
Fundované rady a doporučení jsou prokládány velkým množstvím komentovaných zajímavých partií, jejichž analýza vás jako hráče posune ještě dále. 500 šachových otázek a odpovědí je nepostradatelná kniha pro každého, kdo to myslí s šachem opravdu vážně!
https://www.rpsachy.cz/hledat/?search=soltis
Máme radost z našich partiářů! Vždy tiskneme várku 20 000Ks a druhá várka bude brzy vyprodaná. Cena a kvalita je tou nejlepší reklamou!
https://www.rpsachy.cz/vse/pro-oddily/partiar-sachovy-samopropisovaci/
Máme i šachy od nejznámějšího výrobce v Evropě, rodinná firma Wegiel je známá nejenom svou kvalitou, ale někdy i vyšší cenou. Díky našim množstevním slevám, umíme nabídnout i takové šachy mnohem levnějši, než konkurence.
https://www.rpsachy.cz/hledat/?search=wegiel
Co znamená Wegiel v šachových dřevěných soupravách, tak podobnou legendou je firma DGT a opět u nás koupíte nejenom levně a kvalitně, ale i s dárkem za nákup!
https://www.rpsachy.cz/hledat/?search=dgt
Jsme jeden z největších šachových e-shopů u nás. Stále aktivně hledáme nové příležitosti nabídnout novinky na trhu a díky naší síti dodvatelů a množstevním slevám nakupujeme za ceny, které nám dávají příležitost prodávat tak, jak málokdo dokáže.
Děkujeme za nákup u nás! Díky vám jsme se vypracovali od nuly, za dva roky v hodně úspěšný e-shop, který má ambice být tím nejlepším místem pro šachisty u nás!
To víme, to jsou speciální partiáře na MČR Amatérů, samozřejmě ostatní jsou dle regulí a správně. Na Amatéry cjsme si vytiskli něco speciálního, taková limitovaní edice..:)
Je dobře, že šetříte. 1.1.2024 očekávám od tebe na mém účtu 5 000,- Kč za prohranou sázku.
Jestli ti pošlu 5000kč, tak pošlu dalších 15 000Kč na Ukrajinu. :)
Nebo směrem do Turecka na následky zemětřesení.Tam jsou na tom bledě bez střechy nad hlavou.
Co mě nejvíc baví na těch slevách? Nepotřebujeme placenou reklamu. Když si představíte, že na internetu platíte normálně z proklik 3-5Kč, tak jenom jeden článek nám ušetří 5-10 000Kč za reklamu. Ročně ušetříme i 100 000Kč za reklamu díky tomu, že máme tyto stránky a oslovíme spoustu šachistů. A samozřejmě, tato reklama je výborná v tom, že je zadarmo a má velkou úspěšnost. Od doby, co vyšel tento článek do teď jsme získali 18 objednávek. Za dvě hodiny prostě skvělý!! To je jenom poděkování všem za nákupy a radost, že když drtíme ceny, má to smysl. Díky PK
Dobře vy
Odpovím. Makáme na tom, aby v září vyšla kniha pana Horta. Pan Hort napsal vše co měl teď dopisují čeští a slovenští velmisti rozbory jeho partií, tak aby se v knize ukázal zajímavý pohled pana Horta jako hráče a předních našich velmistrů s pohledem dnešní doby. David Holemář už je v polovině knihy, kterou s ním píší zajímaví hosté a Milan Babula má napsáno, jen se redukuje počet stran a kapitol.
Jde o prostory, casch flow, obrat, získání nových zákazníků, získání většího podílu na trhu na úkor ostatních a hodně levnou reklamu. Protože , když už si u nás někdo něco koupí ve slevě, často mrkne po něčem jiném a když si k tomu koupí třeba šachy, co má konkurence. Pak je jisté, že si stejné šachy roky nekoupí u nikoho. Takže, my získáme zákazníky, získáme spokojeného zákazníka, který se bude vracet za pár let a ještě oslabíme konkurenci. Navíc ještě prodáme skladové zboží a díky novým penězům můžeme koupit další zboží ve větším množství a tím získat u výrobců lepší ceny. Nejhorší peníze jsou ty, které máme na účtě. Peníze musí pracovat a nepracují, když leží ve skladě.
To je odpověď co s tím sledujeme. Přesně to, co sledoval Tomáš Baťa, když slevnil zboží na polovinu a do pár let získal celý trh.