Dohráno v Brně a Krásné Lípě

07.07.2010 16:43 | Červencové turnaje

Vedle pokračujících turnajů, jejichž úvodníky jste si mohli přečíst druhý, respektive třetí červencový den, známe již konečné pořadí dvou prázdninových turnajů. V brněnských Řečkovicích se radoval domácí Neklan Vyskočil...

Vedle pokračujících turnajů, jejichž úvodníky jste si mohli přečíst druhý, respektive třetí červencový den, známe již konečné pořadí dvou prázdninových turnajů. V brněnských Řečkovicích se radoval domácí Neklan Vyskočil, v Krásné Lípě zase říčanský Jan Fojtů. Výsledky stranou naopak ponechme z openu ve Vsetíně, protože ještě před jeho startem přišla velice smutná zpráva o úmrtí Petra Votavy (foto, ŠK Zbrojovka Vsetín), FIDE rozhodčího, který stejně jako v řadě let předcházejících měl se svým typickým nadhledem rozhodovat i letošní ročník vsetínského openu. Petr Votava zemřel po dlouhodobé nemoci ve věku nedožitých 64 let. Vzpomínku na tohoto šachového činovníka i silného hráče nabízejí stránky Jihomoravského i Zlínského šachového svazu. Čest jeho památce!

Open Duras BVK

IM Neklan Vyskočil

Výsledky brněnského openu na našich stránkách proběhly pouze v podobě krátké aktuality, což rozhodně není forma, která by měla stačit k sesumírování více než týden dlouhého turnaje. V úvodníku avizovaná indonéská výprava sice nakonec nedorazila, nicméně i tak se na startu dvou openů sešlo 72 (48+24) šachistů. Ve FIDE Openu byl jednoznačně největším favoritem domácí IM Neklan Vyskočil (2390), který se také nakonec stal vítězem. Jeho cesta turnajem však zdaleka nebyla jednoduchá, protože již ve 3. kole prohrál s nakonec bronzovým Karlem Kratochvílem a po dalších ztrátách za remízy bílými s frýdecko-místeckým Pechou i přerovským Cagašíkem se až dvěma výhrami v závěrečných kolech vyšvihl na první místo, které mu před Tomášem Pechou (2193) přiřklo až druhé pomocné hodnocení. Nejvýše nasazený se s taktéž 7 body radoval i v souběžně hraném národním openu, kde i přes porážku v předposledním kole zvítězil Zoltan Osvath (1891), jediný cizinec ve startovním poli. Hlavní turnaj celého festivalu se také hrál jako krajský přebor, jehož výsledky po jednotlivých kategoriích stejně jako celý průběh v daleko podrobnější a barevnější verzi od Davida Cipryse si můžete prohlédnout na stránkách Jihomoravského šachového svazu.

Odkazy

Stránky turnaje
Výsledky z Chess-results.com – Open A
Výsledky z Chess-results.com – Open B
Propozice

Partie

Open České Švýcarsko

Jan Fojtů

Loňského vítěze Marka Brauna (2187) letos trochu zradilo zdraví, což rezultovalo v sérii tří porážek v řadě mezi 5. a 7. kolem. Petr Kučera mladší (2160) byl k navázání na prvenství z roku 2008 přeci jen blíže – remíza v závěrečném kole s nakonec bronzovým jičínským Šnorkem mu však těsně nestačila. A když se na nejvyšší stupínek neprotlačili ani Jiří Průdek a Břetislav Dalecký, vítězové z let 2000, resp. 2004, přibylo ve dvanáctém ročníku krasnolipského Openu České Švýcarsko do listiny vítězů již jedenácté jméno, když se se 7,5 body stal vítězem říčanský Jan Fojtů (2092). Stále tak platí, že prvenství dokázal obhájit pouze Jan Balhar, který nenašel konkurenta v letech 2005 – 2006.

Odkazy

Stránky Filipa Třešňáka
Propozice
Výsledky 12. ročníku
Shrnutí na stránkách Deska Liberec
44x 2028x Martin Vaculík
Fotogalerie
Komentáře (44) Aktualizovat
16.07.2010 07:44 | Autor neznámý

JP + ZJ - Doporučení, abyste vzájemné útoky vedli e-mailovou poštou a neotravovali tu veřejné diskuze, okázale ignorujete oba dva. Třeba to, co jste napsali dne 15.7. už je naprosto zbytečné a tisíckrát Vámi vyřčené. Oba dva se tu svým chováním snažíte o to, aby se nestranný čtenář přiklonil na stranu toho druhého.

 

15.07.2010 22:04 | Autor neznámý

Nudní jste oba.Tuto nechutnou debatu jste rozpoutal vy, pane Janda.Použil jste řadu nesmyslů, pololží a zejména demagogií.Vaše vidění světa je zcela zvrácené a každý, kdo si přečetl tuto diskuzi to chápe a leckdo se vám to snažil naznačit.Vy to však ve své omezenosti nejste schopen pochopit a myslíte si opak.Ať se vám to líbí , nebo ne , blázen nikdy neuvěří tomu druhému, když mu říká, že je blázen.A proto je lepší vám to neříkat.Jen a pouze zde otravujete slušné lidi.

15.07.2010 21:44 | Autor neznámý

re JP - začínáš tapetovat - to je signál k tomu ,že by jsi měl to své naříkání zde ukončit. A mám jednu zásadní připomínku k tobě , asi 5x jsem četl tvé zakončení: cituji poslední "14.07.2010 17:21:23 | JP - Howgh pane Krolope, domluvil jsem ".  Asi to bude pro tebe zcela nová informace,ale každý psychicky normální Indián,když vyslovil slovo " howgh" ,tak z něj už nikdo nedostal žádné slovo. Nebylo by špatné,kdyby sis z těchto Indiánů vzal příklad, už se opakuješ, a  už jsi nekonečně nudný   . ..

15.07.2010 17:48 | Autor neznámý

deVillante: Jan Tleskač? Ten žil zaplaťpánbůh v době, kdy se v důsledku neexistence internetu po síti neexhibovalo. Copak by asi dělal pan Janda tehdy? Mohlo se maximálně telefonovat, nebo psát dopisy, to by asi exhib fakt spáchal seppuku. :-) Jan Tleskač by tu klec asi zvětšil a místo ježka do ní vsadil Jandu. Větší nesmysl a lež než je cituji "Jen tak na okraj, hezká ukázka je, jaký má JP vztah k humoru - jak  se domníval,že jsem mu nadával do "idiotů" , tak to Viktor mi smáznul citát z našeho nejznámějšího humoristického románu ,který mám velmi rád" jsem snad nikdy nečetl. V Děčíně asi patří podobné výrazy jako je "idiot" mezi "žertovné humorné poznámky". A navíc to bylo úplně jinak. Co se týče turnaje samotného, jsem přesvědčen o tom, že se všem účastníkům líbil, jak jsem zaznamenal z jejich kladných reakcí. Honzík Fojtů získal konečně letos pro rodinů Fojtů palmu vítězství, když už se to nepovedlo v minulých letech jeho bratrovi Petrovi. Turnaj je to pohodový, žije z nadšení několika organizátorů, kde jsem já jen částí realizačního týmu. Všichni tomu obětujeme každý rok část dovolené a nemalou část svých sil i v oblastech, o kterých se nemá cenu rozepisovat. Pokud vše půjde jak má, bude turnaj znovu. Tato diskuse nemá s celkovou atmosférou Českého Švýcarska pranic společného a všichni rozumní lidé to vědí. Tímto zvu příští rok co nejsrdečněji všechny šachisty do Krásné Lípy znovu. Také ty z Děčína! A pro ně specielně - na turnaj dojížděli vlastními vozidly i pánové Jan Hellinger a Zdeněk Hloušek z děčínské Slavie, takže dle mého soudu nezávisí vaše účast jen na jednom exhibujícím trulovi. Jiří Průdek.  

15.07.2010 15:44 | Autor neznámý

Tak mě napadá... A co na to všechno Jan Tleskač?

15.07.2010 15:30 | Autor neznámý

Jando, když jsem asi před půlrokem jako reakci na tvé výpady napsal, že tvé "žertovné poznámky" na web píšeš v podroušeném stavu, což vím z velmi dobrého děčínského zdroje, tys sem nenapsal "JP je idiot" ? Nenapsals to? Hele, když už nic jiného, alespoň bys k výčtu tvých nectností nemusel přidávat lháře. Proto by se nikdo na tomto webu neměl pohoršovat, když tě anonym nazve dr. Pako. Neohrazuj se prosím děčínskými, píši to znovu a znovu, jsou u nás vždy vítáni, byli vítáni a budou vítáni. S nikým z Děčína žádný problém nemám. A znovu opakuji, že je škoda, že na turnaj nepřijeli, protože jediné pojízdné vozidlo ve vlastnictví šachisty v Děčíně patří takovému chrapounovi, jako jsi ty. Údajně. 

15.07.2010 11:52 | Autor neznámý

Koukám,že tato kauza si neustále žije svým životem,a je už úsměvné,jak se tady mnozí ujišťujeme,že je to poslední příspěvek,a přesto to nadále "žije" (no ,hrabat se ve variantách mě nebaví,a nemám na to čas).

re Jirka Kadlec - díky za tip  , pokud je to pravda,a máme na mysli stejného člověka (hned jsem si ho vybavil) ,tak Vaše charakteristika sedí, že to je nenormální člověk, je z jeho prvního příspěvku patrné.

re Krolop - ,v rychlosti,jak dovolí pauza v práci,díky za váš příspěvek,který tuto diskuzi zklidňuje. Obvykle s anonymy nediskutuji,ale Váš příspěvek je velmi slušný ,tak činím výjimku. Máte pravdu, mnozí mají z naší polemiky s JP "prču",hlavně v mém oddíle,teď v pátek mě přivítal hurónský řev, že tam nemám mezi ně chodit, když jsem "zlý" muž. Víte,na šachách mě zaujalo,jaké má tato hra možnosti, i jací to hrají osobnosti,charaktery. Proto mě zajímala psychologie šachu (proto rád čtu články Janka Markoše na jiném místě)  . Šachová partie ukazuje a zobrazuje naší osobnost,náš život , povahu . Pane "Krolop" , aby bylo konečně pochopeno  - zde vůbec nejde o "nějaký" spor , je to umělá kauza, holt  jen se setkaly 2 různé povahy. O co šlo-jen krátce a co nejstručněji . Na LB se vloni objevila výzva IK,aby liberečtí dojeli do KL,že ta cesta tam není daleká. Já jsem připojil krátkou glosu,že z Dč to tak jednoduché není,že je tam na cestě kvůli opravám  13 semaforů,a že když tam nemaj on-line přenos,tak že alespoň budou mít lepší tiskárnu,jak jehličkovou . Toď opravdu vše.Setkat se s normálním člověkem,tak jsme se tomu zasmáli,a já mohl vozit 5 lidí každý den do KL. Ne ovšem u JP,který ihned vykopal válečnou sekeru (jak je u jeho posledního příspěvku patrné,asi žije stále indiánkami ). Zkrátka,p.Krolop, každý jsme se setkali v životě se "sucharem" , který nemá smysl pro humor, žije v zajetí domněnek,že je na něj 24 hod. denně  útočeno . Je to neštěstí,mít takového člověka v pracovním kolektivu, my (v Dč) to známe důvěrně. Bylo hezké,jak v posledním příspěvku JP se  "duševně odhalil " ,pokud si to nezaujtě přečtete,tak Vám to je jasné. Jen tak na okraj, hezká ukázka je, jaký má JP vztah k humoru - jak  se domníval,že jsem mu nadával do "idiotů" , tak to Viktor mi smáznul citát z našeho nejznámějšího humoristického románu ,který mám velmi rád.Jaký JP je,my v Děčíně víme,mezi jeho charakteristické vlastnosti patří,že by neusnul,kdyby podobnou diskuzi neuzavřel posledním příspěvkem. Tak se projevuji jako " zlý člověk " ,a píši další příspěvek  .  Ale když se to vezme  nakonec,kdybychom byli všichni stejní,to by byla na světě nuda   .

 

15.07.2010 10:51 | Autor neznámý

Jirka Kadlec: Pořádně si zaprudit u podobně "vtipných" debat je snad sen každého prudiče. Ale chtělo by to s větší elegancí a cíleně pod žebra!

14.07.2010 17:21 | Autor neznámý

RE Krolop: Ano, něco na Vašem názoru bude. Ta diskuse není přiliš oduševnělá. Nicméně pokud se chcete pana Jandy zastávat a vadí Vám, že ho zde někdo nazve doktorem Pako, přečtěte si můj poslední příspěvek. Ano, takto skutečně mne pan Janda veřejně na tomto webu urážel a já mu jen v obraně nenechal nic zadarmo. Ale podstata tohoto sporu byla již v loňském napadání OPEN České Švýcarsko nikoliv na mém soukromém mailu, kde bych snad i pana Jandu a jeho neustálé kritické poznámky vyslyšel a mohl se nad nimi zamyslet, ale přímo na www stránkách Deska Liberec a to hned jako úvodní příspěvek k reportáži jejich webmastera. Dále se  útočnost jeho rétoriky stupňovala, vše bylo, je a bude špatně, hardware, cesty, semafory, chess-rezults, zápočet na FIDE, hrací tempo atd. atd. Když jsem se proti opakovaným útokům Jandy ohradil (ano, pravda, v odpověď jsem ho nazval volem, protože mi to tehdy přišlo jako zcela případné) byl jsem opakovaně napadán jako duševně nemocný člověk, psychopat, primitiv, ten co má o kolečko míň, blbec a také idiot (tento název byl administrátorem novoborského p.Novotným ihned smazán, ale já jsem jej postřehl). Díky tomu jednomu "volovi" jsem prý ho "opakovaně častoval nadávkami" (to je lež). Také prý nerozumím humoru, zejména Jandovým "žertovným poznámkám". Odkazuji Vás znovu si přečíst , co zde níže napsal pan Vaculík o pořadatelích menších turnajů a přestaňte se prosím zastávat člověka, který se ukájí tím, když se v noci po osmi pivech může u klávesnice vyexhibovat a nesmyslně někoho a něco neustále napadat. To není pane Krolope o nějakých anonymech, to je o tom, že je pan Janda zlý člověk. Podstata problému není v tom, že Janda je či není anonymní a že se pasoval na obránce víry a bojovníka proti anonymům. Rozhodující je CO a JAK píše. Opět souhlas s Gingkoleafem, který přesně vystihl jádro pudla. Howgh pane Krolope, domluvil jsem.      

14.07.2010 16:17 | Autor neznámý

Gingkoleaf je jen namyšlený prudič z Karlových Var.

14.07.2010 16:02 | Autor neznámý

Vážení přátelé!

Tuším, že dělám chybu když se ještě /fakt/ naposled k této diskuzi vyjádřím.Na rozdíl od mého přítele Falk Nováka či Falknovana, anebo pana JP nijak netleskám anonymnímu panu Gingkoleafovi! Nevím nakolik a jak podobně jsem smýšlející tajtrdlík, přesto si myslím, že označit pana Jandu za Dr. Pako si může dovolit jen a pouze nikterak valně vychovaný anonym! Já si ostatně vůbec nemyslím, že by snad hlupákem byl pan Janda či pan Prudek. Bohužel, hloupý byl jen jejich dlouhý spor na tomto webu. A ještě hloupější a smutnější na tom je ta skutečnost, že z toho má někdo tzv. prču!

14.07.2010 08:41 | Autor neznámý

Re 13.07.2010 21:50:55 | Gingkoleaf

Jó, jó, je to tak !!!!!!

13.07.2010 21:50 | Autor neznámý

re Pavel Háse: vtip jsem si našel, jestli je to ten s tím vítězstvím... a od srdce jsem se zasmál, protože je to naprostá pravda... :-) PS: ano, pan Janda píše pod svým skutečným jménem, ale četl jste také CO píše a JAKÝM ZPŮSOBEM to píše? myslím si, že to je daleko důležitější...

re Janda: Pane Jando, skutečnost, že píšu pod pseudonymem, mi však v žádném případě nebrání nazývat věci pravými jmény a pojmenovávat podstatu problému. Dost si ve své dišputaci protiřečíte, neboť exhibují hlavně ti lidé, kteří na svou osobu cíleně upozorňují, což já naopak činit z výše popsaného důvodu (pseudonym) nemohu. Činíte tak pouze a pouze vy, a to cíleně a opakovaně. Být Vámi, nechal bych si na sebe vyhotovit nezávislý posudek některým z Vašich kolegů psychiatrů, možná byste byl nemile překvapen.

K Vámi zmiňovanému tříbení názorů mohu říct jen to, že smysluplná debata je možná pouze s rozumnými lidmi, mezi které Vaši osobu nepočítám. Pokud se najdou dva chytří lidé, vzájemně si při dialogu ovlivňují své myšlenky a názory a především jsou schopni sebereflexe. Tu jsem u Vás ještě nikdy neviděl, slovo sebereflexe je Vám naprosto cizí asi jako beduínovi sněhová vánice. Jste podobný demagog jako pan Paroubek, neboť do každé "diskuze" jdete pouze se svým názorem a standartou s nápisem "Toto je prostě SPRÁVNÝ názor, protože je to MŮJ názor." Ani tisíc pseudonymů a sto skutečných lidí Vás nedokáže přesvědčit o opaku, abyste zaměnil alespoň kousek ze směsky Vašich bludů a blábolů za smysluplnou myšlenku. Stát si za svým názorem je chválihodné, ale trvat na něm za každou cenu, to je exemplární ukázka bezbřehého egoismu.

Abych to shrnul, tak s lidmi Vašeho typu považuji veškerou diskuzi za zbytečnou, a proto s Vámi již dále diskutovat nebudu. Snad někteří alespoň pochopili, co jste za člověka a jak s Vámi jednat.

Chci se omluvit všem, které moje dvě reakce pohoršily a kteří s mými názory nesouhlasí, od tohoto okamžiku se stanu opět jen pouhým čtenářem tohoto skvělého serveru. Kdyby tak učinil i pan Janda, omluvil se za to utrpení, které musíme jako běžní uživatelé denodenně snášet při čtení jeho výmyslů a urážek druhých lidí, a již sem nikdy nic nepsal, potěšil by tím určitě většinu zdejší šachové populace.

Ale toho se (bohužel) nikdy nedočkáme.

13.07.2010 18:05 | Autor neznámý

Zdeněk Janda:

13.07.2010 15:41 | Autor neznámý

Jando, netleskám zbabělým anonymům. Tleskám obsahu toho, co napsal Gingkoleaf, protože mi mluví z duše. Zjistil jsem totiž, že i když ti napíše na tyto stránky 100 lidí - anonymů i neanonymů svůj názor, stejně si meleš svou, stejně si z toho nevyvodíš pro sebe žádný závěr, stejně stále útočíš a napadáš. S tou seppukou je to nádherný nápad, mohu ti pro tento účel zapůjčit samurajský meč. Zdraví tě tleskající blbec, primitiv, psychicky narušený jedinec a taky idiot (to abychom na něco v souhrnu tvých lichotek nezapoměli). Ještě že (naštěstí) ty jsi takový krásně normální a pohodový člověk a my všichni zde přítomní máme to obrovské štěstí, že jsi nám dal okusit střípek tvého vesmírného krásna.   

13.07.2010 15:14 | Autor neznámý

No, o diskuzích zde si lze myslet leccos. Je pravda, že pan Janda zde alespoň píše pod svým jménem a neschovává se za nějaký nick.

Možná by pomohlo, než sem kdo bude psát nějaký další příspěvek, abyste si našli ten vtip, jaký je rozdíl mezi internetovou diskuzí a paralympiádou.

13.07.2010 14:32 | Autor neznámý

re Krolop - i mě ta polemika (kterou jsem nezačal,podívejte se,kdo napsal 1.příspěvek) s JP vůbec nebavila, jen jsem se snažil těm,co chtěli chápat, vysvětlit pokrytectví JP, který mě jeden rok označí za nezádoucí osobu na svém turnaju,na což má svaté právo,a druhý rok se pokrytecky diví,že nepřijedu. Kdo chce,tak tomu rozumí.

re redakce :

1) máte jistě právo kritizovat práci kdejakých organizátorů,to vám nikdo nebere a nebral.

2) pak přijměte ,že se někdo může kriticky vyjádřit k práci redaktorů. Já patřím k těm,co vi vaší práce váží, jen k těm anonymům ,mám schovaný jeden zajímavý článek :

Psychopatologie na internetu

Je s podivem, že někteří správci a administrátoři některých „diskusí“ stále nechávají anonymy exhibovat, a nedošlo jim, jak si podřezávají větev: hájí se tvrzením, že máme přece svobodu slova. A protože se k tomuto tématu vyjádřil i psychiatr, pokusím se (citacemi) naznačit, jak je naivní a krátkozraké mávat nad tím rukou, protože prý máme důležitější věci na práci.
 
„Internetové diskuse poskytují účastníkům do značné míry anonymitu. Čím anonymnější pisatelé jsou, tím vulgárnější. Do anonymity se utíkají zpravidla mimořádní zbabělci. Mají plnou hubu agrese, ale jsou přitom tak zbabělí, že se neodváží za svůj názor veřejně postavit. I ten nejhorší politik je proti nim vlastně rytíř,“ napsal Cyril Höschl v jednom časopise .
 
S touhle formou „svobody slova“ a možnosti anonymně špinit na internetových diskusích je to jako kdybyste pyromanovi stále znovu dávali krabičku sirek: když něco podpálí, nebo mu krabička vypadne, podáme mu další (on na to má přece právo!).
 
„Mnohé internetové diskuse se tak stávají stokou, jež spíše než ke tříbení názorů slouží k ventilování nezvládnutých emocí zamindrákovaných jedinců, kteří místo respektu budí spíše soucit,“ ví zkušený psychiatr a publicista.
 
re JP - jak tleskáš zbabělým anonymům - vzpomněl jsem si na scénku z Básníků,kdy Fr.Filipovský říká (parafrázuji) : "Když někdy řekneš sebevětší hovadinu,vždy se najde blbec,který ti zatleská". myslím si,že jsme si,JP,vše podstatné řekli a vyjasnili, nejsem internetový povaleč,abych reagoval na kdejakou hloupost,mám teď jiné starosti (v práci ,připravujeme Kraj ) ,tak tu můžeš nadále exhibovat , už to také nikoho nezajímá .

 

13.07.2010 11:38 | Autor neznámý

Re Gingkoleaf: Souhlas. :-))

12.07.2010 09:02 | Autor neznámý

Nebudu se vyjadřovat o tom zubotrhovy z Děčína. Co jsem četl, bylo by to pak již nošení dříví do lesa.

Ale stejně mám otázku: Nestudoval v Plzni?

Jsem vyznavačem Murphyho zákonů, a proto vím, že každá změna je k horšímu!!! Na jeho příkladě je názorně ilustrováno, že dříve zubařství byl úspěšný vedlejšák kovářky !!!!!!! Bohužel kováři mizí a s ními i jejich manželky, což je, jak je vidět, jen na ... .

12.07.2010 00:26 | Autor neznámý

Ginkoleaf

12.07.2010 00:03 | Autor neznámý

PS: trocha odlehčení pro milovníky sitcomů - nepřipomíná Vám Rimmer z Červeného trpaslíka nějakého zdejšího jemného dišputéra?

http://www.youtube.com/watch?v=LImKjQf3KMs

11.07.2010 23:14 | Autor neznámý

Achjo, tak už jsem si i udělal přihlašovací login na Novoborský. Nikdy jsem zde neměl potřebu diskutovat, jsem pouze aktivní čtenář, ale už mě opravdu Dr. Pako nebaví.

Každý psychicky vyrovnaný člověk pravidelně pročítající články na tomto serveru musí poznat, že Dr. Pako je pouze obyčejný exhib, kterého už jsem měl bohužel i já (ostatně jako většina zde diskutujících) čest poznat osobně. Největším trestem pro toto individuum nenáviděné snad kompletní šachovou populací české republiky (vyjma podobně smýšlejících tajtrdlíků, jejichž cílem je také nakydat co nejvíc hnoje na cokoliv co se hýbe a co oni dle jejich pokřiveného náhledu na svět považují za neakceptovatelné) by zřejmě bylo to, kdyby na něj v diskuzích pod články nikdo nereagoval. V tom případě by na 100% spáchal Dr. Pako do deseti minut seppuku, nejsem ale tak krvežíznivý, stačilo by mi kdyby Dr. zalezl do své nory a přestal z ní vystrkovat rypák.

PS: Osobně se divím, že mají ještě stále v Bohnicích povolený přístup k internetu.

11.07.2010 15:05 | Autor neznámý

Psychopatii se v dnešní době říká porucha osobnosti. Tito lidé se vyznačují tím, že nevidí problém v sobě, ale hlavně ve svém okolí. Pan JP opravdu žádné známky psychopatie nemá. Je to zcela normální diskutér jako každý jiný. Na mě na diskuzi působí hodně sympatickým dojmem. 

Hlavně mě děsí, co je schopný napsat lékař: "Já nejsem vůbec zlý, jen mi jdou na nervy psychicky nevyrovnaní lidé , kterých si užívám dost při své práci v ordinaci , a nechci se s nimi dohadovat při svém oblíbeném koníčku". - mimochodem sám to dohadování a hádání rozpoutal.

 

 

 

10.07.2010 23:32 | Autor neznámý

odkaz www.sokolceskybrod.cz/clanky/ceskesvycarsko2010.htm

10.07.2010 23:31 | Autor neznámý

Článek o turnaji Open České Švýcarsko na stránkách Sokolu Český Brod: http://www.sokolceskybrod.cz/clanky/ceskesvycarsko2010.htm

10.07.2010 11:46 | Autor neznámý

Mě jenom vždycky fascinuje, jak se inteligentní lidi snaží inteligentním způsobem obhájit naprosté volovinismy. Na šachtu s nima! Tam je přejdou roupy!

10.07.2010 11:16 | Autor neznámý

Spor mezi pány JP a Jandou se mi jeví jako mimořádně dlouhý, nechutný, ale hlavně zbytečný! Přesto by jsem chtěl podotknout , že více rozumu  v tomto sporu spatřuji na straně pana JP, ačkoliv oba pány osobně vůbec neznám.

10.07.2010 10:53 | Autor neznámý

ZJ = jemný dišputér , to me opravdu pobavilo....

10.07.2010 10:10 | Autor neznámý

Nevím sice, co to Průdek vlastně je, ale z Vašich příspěvků působíte nepříčetně. A přitom jste býval tak jemný dišputér. To je asi ten alkohol v jednu v noci - způsobil i značnou nečitelnost textu.

Co se týče narozenin toho chlápka, jméno jsem už zapomněl. Ať si slaví se svými spolužáky z Vokovické Sorbony kde chce, nechápal jsem jen, proč se o tom píše tak rozsáhlý článek plný nekoukatelných fotografií z mobilního telefonu.

10.07.2010 00:59 | Autor neznámý

re MV - tak Martine,ještě jednou,a k tomuto tématu ještě jednou a snad naposledy : nechtěl jsem DETAILNĚ srovnávat TP s KL (třeba on-line přenos,každý den zpravodaj,občerstvení hráčů  atd,atd -nemusím popisovat další plus  z hlediska TP) ,ale co jsem nepochopil ,tak Open České Švýcarsko,pokud jsem dobře pročítal propozice, byl počítán  jako regionální přebor jednotlivců "Západ" v praktické hře . A Martine,to Vám nevadilo,že ředitel turnaje neuměl to nejzákladnější a to nejjednodušší - dát turnaj na Chess-results? Samozřejmě,že  JP to  neumí,protože neví,o čem je řeč.Vždyť to je hrůza...

 Martine,vy dobře,  Průdka  tak dobře,jako já , neznáte,např. to bylo nevole ,když jsem kdysi dávno,  jako vedoucí 2.ligy "B" , chtěl  poslat partie elektronicky  v PGN formátu. A  Průdkovi  říkat tenkrát něco  o netu,to bylo jako zamávat španělskému býtu před očima červeným šátkem,my v Děčíně  víme,o čem je řeč. Martine, co chcete promazávat? Že Průdek v úvodním příspěvku se "otřel" o náš oddíl ,proč to dělal? To jsem se nedozvěděl.. Já jsem se pouze ohradil, to je normální ,ne?  .Chcete zavézt cenzúru? Ano,je to možné,mně  to vadit  nebude,ale pak mějte stejný metr i na  Průdka.

A k  re de Villante - Honzo , Vaše příspěvky jsou opravdu deviantní - ony  charakterizují váš nick ,s JP jste se nikdy nesetkal,takže nechápete,o čem je řeč - k vašim deviantním příspěvkům - naposledy k 60 tinám našeho předsedy - však vám na to kvalifikovaně odpověděl "pogous" - a měl pravdu....A těch deviantů je tady mraky ..

A  jen tak na okraj vůči redakci NŠS  - moc nechápu,jak NB redaktor se brání přívlastku "bulvární" - když jsem byl v loni osloven SMSkou,zda-li by bylo možné upozornit na stránky LB,kde Průdek exhiboval svými vulgárními nadávkami , moc tomu nerozumín,co jiného je známkou bulváru,než upozornit na jiné stránky,kde jeden psychopat ,který absolutně postrádá smysl pro humor, nadává  kolegovi ? Tak to si , chlapci na NŠS , v hlavách  co nejdříve srovnejte.....

 

 

10.07.2010 00:59 | Autor neznámý

Zlatá slova Martina Vaculíka.

09.07.2010 10:31 | Autor neznámý

Oprávnění promazávat příspěvky nemám (tady by se ale hodilo, protože urážet se tady přece nebudeme) a k tomuto tématu už jsem se vyjádřil, takže jen ještě jednou zdůrazním, co jsem v podstatě již napsal:

Zdeněk Janda: Stojím si za svým, že zpravodajství bylo vyvážené a objektivní. Takže se Vám to pokusím vysvětlit ještě jednou. Trochu to přeženu (doufám, že tím nikoho neurazím), aby bylo vše jasné. Při hodnocení fotbalových zápasů první ligy a např. krajského přeboru je také velký rozdíl, přestože se objeví v úplně stejných novinách a úplně stejné rubrice. U nižší soutěže se nekrititzuje nižší tempo, nižší návštěva, apod. Je snad reportáž neobjektivní? Jistěže ne, srovnává se srovnatelné. Open v Teplicích všichni berou (a spoustou "doprovodných služeb" se do této role pasovali i pořadatelé) jako jeden z nejkvalitnějších turnajů u nás a jistě se nehodlají měřit s regionálními openy. Má kritika tak byla míněna i jako dobrá rada do budoucna, což si myslím, že i samotní pořadatelé pochopili. Ještě jednou tak zdůrazním, že pořadatelé menších turnajů si zaslouží uznání a ne peskování za to, že se informační rychlostí a doprovodnými službami nevyrovnají větším a zavedeným turnajům, o které se povětšinou stará mnohem více lidí.

09.07.2010 09:54 | Autor neznámý

To je úroveň, to je úroveň.

09.07.2010 07:33 | Autor neznámý

Re MV - Martine,i já nehodlám trávit svou dovolenou planými diskuzemi s člověkem, který tu zbytečně vyvolává vášně, a pak se pokrytecky něčemu diví. Jak jsem psal,jedna z "nevýhod" demokracie.že každý si může psát co chce,i vulgárně nadávat.Je to jeho svaté právo- primitivovi (jak je JP) to neupírám.Moje skromná poznámka vůči Vám,Martine,se týkala vyváženosti a objektivitě zpráv-nic víc.

re JP -tak naposledy, Jirko,uzavřeme zde spolu dohodu,která je ,myslím,fér  - já se na vašem turnaji nikdy neobjevím (trápit mě ,i tebe , to nebude,protože KL je na každodenní dojíždějí hrozná) , tím ale přijdeš o 4-5 lidí,které jsem k tobě mohl vozit - což tě jistě naplní radostí a uspokojením. Ty na oplátku přestaneš psát bláboly typu :  "Naopak cestu do Krásné Lípy nenalezli šachisté blízkého Varnsdorfu, ani kritici dopravní obslužnosti a hardwarového vybavení (někteří) z SK Děčín  ...  Mimochodem větší pokrytectví z tvé strany stěží kdy si přečtu a přestaň se pokrytecky podivovat,, co svými články způsobuješ . Já nejsem vůbec  zlý, jen mi jdou na nervy psychicky nevyrovnaní lidé , kterých si užívám dost při své práci v ordinaci , a nechci se s nimi dohadovat při svém oblíbeném koníčku

08.07.2010 12:59 | Autor neznámý

No jo, to je to léto. Někdo kouká na holky, jinému leze to horko na mozek a potřebuje si ulevitv diskuzích pod články...

08.07.2010 10:52 | Autor neznámý

Re: pane Vaculíku, na tomto místě bych chtěl prohlásit, že mi do pana Jandy osobně vůbec nic není a dohady s ním na těchto stránkách rozhodně nejsou mým koníčkem a mojí vášní. Pan Janda je mi naprosto volný. Celý rok si na náš oddíl, ani na mně osobně nevzpomene, pouze když se blíží termín turnaje, s nelíčenou radostí ho na vašem webu nevybíravě napadá. O mně prohlašuje, že nejsem duševně v pořádku, kritizuje semafory, jehličkové tiskárny, chess-rezults a vůbec všechno. Také v minulostim, ještě když k nám ještě jezdil, kritizoval tempo hry, ne-zápočet na FIDE a spoustu dalších věcí. Vyříkávat si se mnou své problémy přes soukromý mail ale nechce, protože mu tento způsob komunikace jako exhibicionistovi par excellence naprosto vyhovuje a těší ho, že nám na novoborském webu může vyjadřovat svou negativní anti podporu. Má radost, když může očerňovat a pomlouvat. Ví, že je váš server hodně čtený a mezi šachisty populární a těží z toho. Jeho skutečné motivy jsou mi ale záhadou. Já se s ním už veřejně dohadovat nechci. Je to zlý člověk. Jeho úvodní příspěvek k tomuto článku snad hovoří za vše a ukazuje jasně, kdo je tady agresor a kdo se jen brání. Mějte se hezky.  

08.07.2010 10:33 | Autor neznámý

Sláva: Díky za pochvalu.

Zdeněk Janda: Myslím, že každý soudný čtenář pozná, že mezi lokálními turnaji typu Krásná Lípa a silnými mezinárodními jako jsou např. Teplice je velmi velký rozdíl. Ano, můj závěrečný článek z turnaje v Teplicích vyzněl v závěrečné části vůči některým organizačním věcem kriticky (vyzdvihuji vůči některým, protože jinak turnaj samozřejmě zaslouží pochvalu a i tak patří jednoznačně k nejlepším u nás!), ale všimněte si, co tomu předcházelo. Shodou okolností jsem na teplický turnaj psal i úvodník, ve kterém jsem upozorňoval (a svým způsobem třeba i nerozhodnuté účastníky na teplický turnaj lákal) na spoustu "nadstandardních služeb", z tohoto pohledu jsem tak cítil, že na kritiku slibovaných věcí, které se nepovedly, mám i tak trochu právo Jinak každý organizátor menšího turnaje si místo kritiky zaslouží uznání, protože v dnešní době rozhodně není jednoduché turnaj uspořádat a také jej pravidelně v turnajovém kalendáři udržovat. Doufám, že takovéto vysvětlení stačí.

Každopádně bych na tomto místě chtěl oba znesvářené kohouty poprosit, ať si podobné věci vyříkají přes mail, protože k bulvárnímu náš server v drtivé většině případů sklouzává ne kvůli obsahu článků, ale právě kvůli mnohdy naprosto mimo téma rozprouděné diskuzi. Děkuji

08.07.2010 09:01 | Autor neznámý

Re Janda: Jsi spokojen ty hulváte buranskej? Teďs nám to nandal. Že chybí někde nějaké výsledky je sice mrzuté a ne úplně v pořádku, ale o tom šachy nejsou. To není to podstatné. Opravdu ne pane doktore.

08.07.2010 08:37 | Autor neznámý

 

Re JP- soudruhu,o co jde? Třeba o toto:
„06.07.2010 07:52:31 | Falk Novák
Kromě průběžného pořadí tam chybí i výsledky 7. kola.
05.07.2010 21:13:56 | tomáš
Neví někdo jak to vypadá průběžně v Krásné Lípě? Myslím ohledně pořadí. “
Tak jsem reagoval na příspěvek  MV. A než někomu začneš ,soudruhu Průdku,nadávat,tak si nejdříve spočítej kolečka,co máš v hlavě, nebo se řídíš heslem,podle sebe soudím tebe?
Re Bolek – přeji úspěch v Klatovech, máte to tam rozehrané dobře,a pokud si vzpomenete,pozdravujte opět mého přítele ze studií na medicíně Standu Kubu.

08.07.2010 07:54 | Autor neznámý

Re Janda: Od tebe přece nikdo žádné startovné nechce a ani chtít nebude, tak o co jde? Účastníkům se turnaj líbí, většina přijede za rok znovu a ty se klidně postav na hlavu a odstrkuj se ušima. Snad ještě poznámku, že jsem tě nikdy "nezahrnoval nadávkami". Jako vždy přeháníš. Jednou jsem tě po tvém očerňujícím loňském příspěvku nazval na webu volem, to není zahrnování nadávkami. Myslím si tehdy i dnes, že ti ono pojmenování patřilo. Soudruhu Jando.

08.07.2010 06:52 | Autor neznámý

Neneche se Bolku, Viktore, Martine a vůbec všichni co pracujete na těchto skvělých webovkách otrávit, každé ráno se na Vás u kafe kochám a zrovna nyní to semnou dělá dalších třicet lidí, co bych za To dal, kdyby na naše webovky přilšo za celý den tolik lidí.  Já můžu říci jen díky kluci !;-)

 

08.07.2010 02:14 | Autor neznámý

ad Zdeněk Janda: už mě trochu začíná unavovat ta věčná poznámka - bulvární server. Jen tak pro sebe si spočtětě kolik je ve výčtu na úvodní stránce bulvárních článků. Hlavně ale reaguji na kritiku Martina. Porovnáme-li hráčskou sílu turnaje v Krásné Lípě a v Teplicích nalezneme jednoznačně rozdíl. Z toho také vyplívá (a i vzhledem k jeho propagaci, on-line přenosů apod.), kterému turnaji se věnuje více prostoru a redaktorské práce. S přístupem Martina Vaculíka jsem plně spokojen. 

08.07.2010 01:34 | Autor neznámý

Výsledky byly, pane Jando, na netu, po každém kole.Že je neumíte najít je váš problém.A ten intelekt si z všeho příspěvku dovodí každý sám.Stačí si přečíst váš příspěvek plný hrubých chyb.Standartu jste možná nosil,jistě však nebyla předmětemem tohoto turnaje a chess-result?Co to je?

07.07.2010 23:59 | Autor neznámý

No,Martine,nezlobte se,ale to hodnocení ohledně Open KL jste poněkud „odfláknul (vůči Vám to nemyslím nijak zle,snad si ,doufám,rozumíme ).Pokud si vybavuji,tak např. jste kriticky ohodnotil Open Teplice,ty připomínky jsem bral jako racionální,také ředitel teplického turnaje ing.Bayer nijak neprotestoval. Mnohokráte jsem se zabýval  myšlenkami  kolem „novinařiny“ na vašem bulvárním serveru, a uvědomoval jsem si (nevím jak vy,redaktoři) vaší odpovědnost za objektivní a vyvážené zpravodajství. A ve světle zprávy z KL a TP mi to, Martine, vyvážené (to se na mě nezlobte) vůbec nepřišlo. To vám, když už ne,soudruhovi  Průdkovi, nevadilo, že nebyly známy po každém kole průběžné výsledky? To vám nevadilo,že soudruh Průdek zjistil  (nebo mu někdo řekl?) teprve dne 6.7. 2010 , že existuje „nějaký“ Chess-result,kde zjistím nejen rozlosování,ale i průběžné pořadí? Patřím mezi ty, co dávají najevo pořadatelům najevo (a nejsem tím populární,což mi nevadí) ,že pokud chtějí ode mne „nějaké“ startovné,tak za to budu vyžadovat (a nebojme se my všichni)  určité minimální služby. A mezi minimální standarty budu chtít (kromě jiného) to,že od samého začátku bude turnaj na chess-resultu. Začínají mi vadit pořadatelé (jako je soudruh Průdek) ,co mají filosofii : „Dej mi x stokorun Kč startovného , a pokud možno , nic po mně nic dalšího nechtěj“…Samozřejmě,že si uvědomuji,že teplický pořadatel ing. je intelektuálně úplně jinde , jak krásnolipský,ale to by nemělo být ,Martine, na překážku objektivní a kritické zprávě z turnaje,i když hrozí, že budete soudruhem Průdkem, zahrnut nadávkami spodinou,co tráví celý den v hospodě 5.cenové skupiny.