Štoček blízko vítězství, dnes mu stačí remíza

03.06.2018 06:00 | Nominační turnaj 2018

Plát v předposledním kole znovu prohrál a definitivně přišel o stupně vítězů. Těm se po výhře přiblížil Krejčí. Štoček mohl turnaj rozhodnout, ale v lepší pozici se s Michalíkem dohodl na remíze.

V devátém kole se z vítězství radoval pouze Jan Krejčí, který porazil Vojtěcha Pláta. Plát černými vystavěl objektivně podezřelou pozici, ale soupeř musel čelit řadě nástrah. Zajímavé zápletky partii nakonec začaly směřovat k remíze, ale v samém závěru Plát špatně odhadl přechod do koncovky a musel se vzdát. Tuto i další dvě partie okomentoval velmistr Pavel Šimáček.

Osmé kolo (zdroj: sekretariát ŠSČR)


-
. kolo -

Duelem kola byl souboj prvního a druhého hráče průběžného pořadí. Peter Michalík se černými pokusil Jiřího Štočka překvapit v zahájení. Získal příjemnou pozici, ale Štoček postupně partii obrátil až do výhodné koncovky. Rozhodl se však v partii nepokračovat a spokojil se s remízou. Případná výhra by mu definitivně zajistila první místo, ale i po remíze jde do posledního kola s bodovým náskokem a velkou šancí na turnajové vítězství.

GM Jiří Štoček (zdroj: sekretariát ŠSČR)


-
. kolo -
Vlastimil Babula sehrál s Thai Dai Van Nguyenem vyrovnanou partii, která skončila ve třicátém tahu remízou. Bílý sice bojoval o zisk výhody, ale černý přesnou hrou rychle zkazil svému soupeři veškeré naděje.

-
. kolo -

Závěrečné kolo se dnes hraje již od 10:00. Štoček bude pravděpodobně chtít co nejrychleji remizovat s Nguyenem, souboj Pláta s Babulou dá Babulovi šancí dotáhnout se na předposlední místo a Michalík zabojuje s Krejčím přinejmenším o stříbrnou příčku.

Nasazení posledního kola

Šach. Rtg Tit. Jméno Výsledek Tit. Jméno Rtg
1 2556 GM Plat Vojtech - GM Babula Vlastimil 2556
2 2549 GM Nguyen Thai Dai Van - GM Stocek Jiri 2574
3 2560 GM Michalik Peter - GM Krejci Jan 2582


Průběžné pořadí po 9. kole

Poř. Tit. Jméno Rtg Body TB1 TB2  TB3 
1 GM Stocek Jiri 2574 6,5 26,00 0,0 4
2 GM Michalik Peter 2560 5,5 22,25 0,0 2
3 GM Krejci Jan 2582 5,0 19,00 0,0 2
4 GM Nguyen Thai Dai Van 2549 4,0 15,50 0,0 1
5 GM Plat Vojtech 2556 3,5 15,75 0,0 1
6 GM Babula Vlastimil 2556 2,5 12,50 0,0 0


Odkazy

37x 6844x Milan Boháček
Fotogalerie
Komentáře (37) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
morboj
Docela by mě zajímalo, proč skoro nikdo ze zde přítomných nechce Petera Michalíka v reprezentaci? Kromě suverénního Štočka byl v turnaji ze zbývajících hráčů jasně nejlepší. Měl v uplynulé sezóně špatné výsledky nebo v tom hraje nějakou roli jeho slovenský původ?
+0 /-0 | 04.06.2018 13:54

naska

....vrátil jsem se po několika týdnech z koncertního turné,ale to není důležité.Důležité je,že proběhl nominační turnaj MČR.Naprosto tentokrát souhlasím  s Mgr. D. Aichmaierem....Zmestabílého.Má naprostou pravdu.Náhodou jsem podotkl ,že činovník CM Pavel Chrz se mýlí a snesla se na mou osobu snůška nadávek. Od toho,že jsem CHOVANEC z ústavu,Nicka ...vlastník mén´ecenného titulu IM ICCF atd.Myslím si pane Chrzi,že by jste se více měl starat o svůj šachový klub Ústí n. Labem...dovedl jste ho z První ligy do Druhé ligy a nakonec do krajského přeboru.Zmestabílého byl nazván trollem...ptám se proč?To,že pravdivě popsal situaci v šahovém dění v ČR?Je jasné,že bafunˇáři se chválí navzájem a běda tomu,kdo se odváží do tohoto vosího hnízda rýpnout.Je nepřítel českého šachu!Pěkný den všem,zvláště panu Zmestabílého:-)

+0 /-0 | 04.06.2018 13:29

lmouse

turnaj byl fajn - jen nejak nechápu proč se tyto zdroje neinvestovali do pořádného zavřeného mistrovství ČR. Z pohledu nominace by mistrovství mělo stejný efekt a ještě by to zvýšilo jeho prestiž.

+0 /-0 | 04.06.2018 09:55

Druid.Panoramix

Zdravím, každý hráč má obecně problémy s těmi slabšími, ono se proti nim hraje divně, protože každý čeká automaticky výhru, ale právě to "čekání výhry" hodně svazuje ruce a občas i mysl. Asi to na všech úrovních známe všichni, když výrazně slabší hráč začne hrát jako Kasparov, pak se kdysi radilo:"Sednout si na ruce, hrát v klidu a ono ho to přejde." A někdy to prostě nejde, ale není možné  kvůli jedné partii hráče zatracovat. Jasně, Honzo Svatoši, měřit všem stejným metrem ( děkuj za citaci z Orlíku... :o))), o tom to celé je a hlavně by ten metr měl mít těch 100 cm. A odpověď na Tvou otázku? Já bych tam teď rád viděl Honzu Krejčího, je mladý s perspektivou zapojení do užšího repre týmu a zkušenost hrát s těmi nejlepšími bude k nezaplacení, je schopen se dobře připravit na jakéhokoliv soupeře a má sebereflexi poučit se z vlastních chyb a ten nominační turnaj nezahrál zase tak špatně, že?  Nepodléhá tolik emocím a stavům jako ostatní. Ale jinak už by asi bylo dobré myslet na budoucnost a buďme rádi, že máme Vojtu Pláta ( i když se mě osobně jeví trošku psychicky nevyrovnaný a tento turnaj to potvrdil - buď moc chtěl a pak přepínal strunu anebo věděl své a zkušel, co je ještě schopen ustát - nicméně do hlavy mu nevidím, to musí říci jen on sám). Nicméně příslibem do budoucnosti rozhodně je a přeji mu méně různých excesů a více poctivě hry a dobrých výsledků. A Van je kapitola sama pro sebe, jednou bude hodně dobrý, jeho výkon to prokazuje, ale potřebuje se více otřískat se silnými soupeři a hrát a hrát a hrát. :o) No a za nimi další.... mladí, talentovaní, víme kteří,že ( chtělo by to pár dalších mladých perspektivních GM)... a záleží jen na nich samotných, jak obstojí v nemalé konkurenci.... ale i u nich platí to, co u Vana.... otřískat se, získat zkušenosti a herní stabilitu.

+0 /-0 | 04.06.2018 09:42

paulz

No nevím, ale psát takové věci jako neumí porážet hráče nad 2450 není vhodný do reprezentace...Bylo by si dobré uvědomit kdo je u nás schopný takové hráče často porážet bez toho aby výsledky měl proložené nulama?Samozřejmě David, Viktorovi to taky jde ale tvrdit to o nějakém dalším našem hráči s elem kolem 2550 je samozřejmě blbost-jinak by měl Elo daleko vyšší...Takže trochu objektivity...Tím samozřejmě netvrdím, že se to někomu třeba na olympiadě nemůže podařit, ale stabilně ne....

+0 /-0 | 04.06.2018 08:41

HonzaSvatoš

Tak jsem rád, že je tu živá diskuse, a ještě radši, že vzniká zdravá polemika. Podle mého skromného názoru se ukázalo, že tu máme několik zdravě ambiciózních kandidátů na místa v repre. Za sebe jako lehce nadprůměrného amatéra jsem rád, že se v první půlce hrálo na krev a borci ukázali, co v nich je.

Teď si dovolím pípnout něco, co bude znít levně, ale prosím o zamyšlení - nechci se trefit do lidí, co se známe skoro od puberty, ale jako průměrný šachista chci vidět skutečně VÝKONNOU reprezentaci. Respektuji sílu poražených v tomto turnaji a respektuji sílu Zbyňka Hráčka (tvrdě na ELO by měl hrát kválu, ale jako příští kapitán tam i letos prostě bude, respektuji to, a tím považuji věc za vyřízenou). Nicméně: Koho byste na 5. místě repre viděli rádi a proč?

Jako amatér děkuji Vlastovi Babulovi v reprezentaci nejen za poctivě odehrané partie,ale též za ochotu jít téměř na porážku (CZE - ENG proti Shortovi, když zrovna Zbyněk nemohl, pamatujete si?) ale pokud má jak Vlasta, tak Zbyněk zjevný problém porážet hráče elo cca 2450, tak do repre při současné konkurenci nepatří ani jeden - není v tom nic osobního, jen počty průměrného amatéra.

Mimochodem, zrovna vůči Vlastovi Babulovi mi některá kritika, která přišla na něj ohledně reprezentace, nepřijde fér (že měl porazit Kovaleva v CZE - BLR, jo, měl, ale to samo o sobě nezabilo naše šance na ol). Trpěl stejným problémem, neporazit slabší soupeře, ale Zbyňkovi to prošlo, Vlasta byl div ne za strůjce neúspěchu - sorry, toto neberu.

Nechtěl jsem  to tu psát v průběhu turnaje, ale stejný argument, že Zbyněk má zkušenosti, by se dal použít v případě Vlasty a částečně Jirky. Dle mého názoru nebylo Vlastovi a Zbyňkovi měřeno stejným metrem. Vlasta byl vybrán za otloukánka, na kterého se svede neúspěch. Měla by tato věc zaznít a je mi jedno, jestli se to někomu bude nebo nebude toto konstatování líbit. Na všechny jeden metr berte, a ne jako doteď dva.

+0 /-0 | 03.06.2018 23:43

Olnet

Škoda, že se tu řeší jen kdo má hrát na olympiádě. Přitom skončil parádní turnaj v našich poměrech dlouho nevídaný, co k němu napsat, Jirka Štoček, famózní, gratulace! byl jasně nejlepší! A Vojta Plát..Vojto, vy jste nejsledovanější, já vám fandím, ale ta hra, to byla katastrofa. Už nějakou dobu urážíte a vulgárně napadáte svoje kritiky, tou vulgárností je to za hranou, přeji vám, abyste se namísto toho zase vrátil k hraní šachu.

+0 /-0 | 03.06.2018 23:17

BobvonOstrauburg
Kdyby v našem šachu existovalo dlouhodobě zavedené opravdu tvrdé ale férové a transparentní konkurenční prostředí... Tak by se přinejmenším tady nezměnilo vůbec nic, všichni by tu nadávali furt na všechno. Typicky česká povaha, ono je úplně jedno, koho pan Jansa nominuje, vždycky to bude špatně, pokud nepřiveze z olympiády medaili, což nevěřím, že je za jakýchkoliv okolností a sestavy možné.
+0 /-0 | 03.06.2018 22:28

B-ckar
Mám pocit, že by sa malo vyberať medzi Michalíkom a Krejčím. Nguyenovi nič neutečie a zvyšní dvaja boli jasne najslabší. Ale je to na kapitánovi. Do slovenskej repre by sme brali aj tých "neúspešných".
+0 /-0 | 03.06.2018 22:22

Zmestabileho

Kdyby v našem šachu existovalo dlouhodobě zavedené opravdu tvrdé ale férové a transparentní konkurenční prostředí, které je základním předpokladem úspěchu, tak na Olympiádě v Batumi by hráli: Navara, Láznička, Štoček, Krejčí, Michalík. Tomuhle týmu bych opravdu fandil! Realita je u nás stále jiná, a tak sestava bude také trochu jiná. Ale snad se blýská na lepší časy... 

+0 /-0 | 03.06.2018 22:15

Zmestabileho

Že u nás v nominaci do repre vládne nesystémovost, to asi vidí každý. Ale je určitě dobře, že se tento nominační turnaj hrál. Představte si, že by se tento turnaj nehrál - víte, kdo by v tom případě jel na olympiádu? Navara, Láznička, Hráček...a Jansa by tam dal určitě Babulu a Pláta (tedy pokud by se Plát kvůli svému urputnému zvracení s dostatečným předstihem neomluvil, protože na divokém východě by nechtěl umřít). Hráli by dva nejslabší z nabídky - kteří zaslouženě skončili na posledních dvou místech. Jakou má Jansa teď asi zamotanou hlavu - bude to muset postavit bez těch dvou? A to ještě může být Jansa rád, že nominační turnaj nemusel hrát Hráček - zřejmě by skončil někde na mínus jedna, těsně před Plátem a Babulou (to tipuju podle Hráčkovi hry za celý poslední rok i dle jeho hry na souběžně hrané Mitropě - a na tento tip bych si klidně vsadil). 

+0 /-0 | 03.06.2018 21:55

Pavel Ch

Verbir yes19:29 i 21:04. Souhlas, turnaj byl o jednom. A pan Jansa má kompetence vybrat, souhlas.

Tím neříkám, že s některými dalšími názory diskutujících (ne)souhlasím. Ale už teď mám obavu, že pan Jansa nemůže vybrat nikoho, aby nebyl zde kritizován.

To on sám připustil, že druhého vybere ze¨zbývající pětice, ani to nemusel...

Paulzwink: Víme všichni?.. že.... Zbyněk Hráček v dobách své největší slávy byl na žebříčku FIDE na místě Davida v.. (nebudu psát v jeho v dobách největší slávy, protože na tu teprve čekáme wink), ale v jeho dosavadním rekordu, resp. max. o 2-3 místa níže. 

+0 /-0 | 03.06.2018 21:39

verbir

Věřím panu Jansovi, že vybere dobře. Objektivní kritéria úspěchu jsou na olympiádě velice těžko nastavitelná. Dost závisí i na štěstí na los při posledních kolech. Věřím, že se pan Jansa chce rozloučit s repre týmem co největším úspěchem a největší odpovědnost tak ponese sám  před sebou. Držím palce :-) 

+0 /-0 | 03.06.2018 21:04

paulz

Tak ono co reprezentace potřebuje je někdo kdo by se dostal aspoň na úrověn Zbyňka v dobách největší slávy. Jinak může být jakýkoliv kapitán a vybírat z koho chce....

+0 /-0 | 03.06.2018 20:46

Morphynista

K těm kritériím : ta se berou v úvahu i dnes, pokud jde o povinnou účast na mistrovství - dokud se nepodaří najít nějaké rozumné řešení kolizí s německou bundesligou, tak dávat takový požadavek nemá smysl. A co když zrovna v tom termínu reprezentant dostane pozvánku na uzavřený turnaj , kde mají soupeři daleko vyšší elo ? To ho má svaz vyškrtnout z nominace ? Takže kritéria ano, ale musí tam být i prostor pro rozhodování svazu nebo kapitána, vše se do různých tabulek a grafů nevejde.

+0 /-0 | 03.06.2018 20:08

Druid.Panoramix

Nedá mi to a ještě budu reagovat na tři příspěvky: za prvné na pány verbire a takychcineconapsat - pokud mám hodnotit výsledky reprezentace, tak musím znát výkonnostní cíle, kterých má být dosaženo, ty asi stanoví svaz - umístění do kolikátého místa se bere jako úspěch, výsledky jednotlivých šachovnic, nárůst ELO po turnaji, případně splněné normy...... známe to? Je to někde dáno? Pokud ano, pak suďme..... pokud ne, tak zde píšeme pouze svá subjektivní hodnocení. A k HonzoviSvatošovi - co když GM Igor Rausis už nechce reprezentovat anebo se prostě omluvil, že v Batumi hrát nemůže - věk člověk nezastaví a takový dlouhodobý turnaj stojí hodně sil - ale to je jen moje spekulace. Kde je pravda může říci jenom on sám.

+0 /-0 | 03.06.2018 19:57

Druid.Panoramix

Pánové Morhynista a takychcineco napsat, uvědomujete si, že celý tento turnaj vznikl jen díky nejasně stanoveným pravidlům tvorby reprezentace ČR? A možná by bylo dobré se z této lehce schizofrenoidní situace poučit pro léta příští a stanovit přesná a snadno ověřitelná a logická kritéria pro užší nominaci - protože ta širší určitě existuje jak u mužů, tak u žen. Podle mě by mohlo být například: za prvé - účast na MČR jako podmínka, za druhé nárůst ELO bodů za vyhodnocované období - to je určitě objektivní ukazatel výkonnosti, za třetí chuť a ochota samotných hráčů reprezentovat na daném turnaji - dobře víme, že se může stát ledacos - nemoc, rodinné potíže, pokles formy, za čtvrté - co nejlepší účast ve dvou kvalifikačním turnajích organizovaných svazem a za páté účast na srezech reprezentace. Pochopitelně určité slovo musí mít kapitán, případně vedoucí reprezentačního úseku, pokud tento člověk existuje. Termínově by se to asi taky sladit dalo, když se podařilo sladit 6 velmistrů do tohoto nominačního turnaje a peníze by se taky našly, když se našly na tento turnaj,že? A k panu GM Jansovi, pokud by bylo dáno, že si může repre postavit podle sebe, tak mu těžko budeme moci něco vyčítat.A že se rozhodl tak, jak se rozhodl? On asi ví proč se rozhodl právě tak, on nese svoji kůži na trh a víme, že ji nese naposledy. Vyhozené peníze? To rozhodně ne, tento nominační turnaj měl vybrat jednoho člena týmu a tento účel splnil.

+0 /-0 | 03.06.2018 19:43

takychcineconapsat

verbir: Ponese zodpovědnost? Byl snad někdy penalizován za neúspěchy s reprezentací, kterých nasbíral už dost? Nebo trenéři v ženské repre, či snad nejhorší trenér v dějinách šachu, pan Kaňovský u mládeže? Přišli tito někdy o své odměny za vykonanou, nebo v podledním případě spíš nevykonanou práci? Tak jaká zodpovědnost?

+0 /-0 | 03.06.2018 19:40

HonzaSvatoš
Zdar, když tu vidím komentáře k tomu, kdo má či nemá hrát, tak ještě něco dodám. U nás na vesnici říkáme, že silnější pes mrdá. Vznešeněji pak, že nominace je plně v kompetenci kapitána. Kapitán, a nikdo jiný, si obhájí, nebo neobhájí, myšleno celkovým výsledkem repre na olympiádě, svoji volbu. Jak jsem psal, na základě výsledků zde by byl jasný Peter Michalík, ale za sebe plně respektuji i Honzu Krejčího, protože Pardubice a přijatelný výsledek na MČR, i Vojtu Pláta, protože minulá ol plus druhý na MČR. Van, i při respektu k výbornému výsledku na ME, by byl imho úlet, Vlasta, při respektu k jeho síle, už úplný úlet, prostě nemládneme. Ale stejně mi to nedá, proč sakra ne Rausis, když i přes věk jde nahoru a je teď jasná trojka?
+0 /-0 | 03.06.2018 19:37

verbir

Nesouhlasím s pány Morphynistou a takychci... Jasně bylo už před turnajem stanoveno, že vítěz má jistý postup. Vítězstvím v turnaji si mohl nominaci zajistit kdokoli ze zúčastněných. O pátém členovi rozhodne pan Jansa dle vlastní úvahy, kdo bude pro tým nejprospěšnější. Za tuto nominaci pak ponese plnou odpovědnost. Věřím, že vybere správně a tým pak bude šlapat. 

+0 /-0 | 03.06.2018 19:29

Morphynista

Souhlasím s příspěvky takychciněconapsat. Kdyby GM Jansa nominoval V.Pláta, šachová veřejnost by měla oprávněný dojem, že se tak rozhodl dávno před nominačním turnajem. A peníze, vynaložené na jeho pořádání by považovala za vyhozené.

+0 /-0 | 03.06.2018 19:09

takychcineconapsat

Druid: Plát v kvalifikaci herně i výsledkově propadl. Kdyby ho pan Jansa chtěl bez ohledu na výsledek, turnaj by nehrál, nebo by jeho nominaci oznámil už předem, protože jinak to není fér vůči ostatním. U Zbyňka Hráčka taky neriskoval propadák, takže ho nenasadil. Ale na druhou stranu bych se ohledně rozhodování svazu ničemu nedivil.

+0 /-0 | 03.06.2018 18:52

Lada18

Dát se zdravotně dohromady znamená začít abstinovat. Sportovní motivace by byla, ovšem jak všichni ví co to někdy zkusili, boj se svými vlastními slabostmi je ten nejtěžší. V každém případě držím palce.

+0 /-0 | 03.06.2018 18:35

MaX

To že se začali počítat králici tři kola před koncem je přirozené. Vyvinulo se to z losu a průběhů turnaje. Překvapivě pěkný turnaj yes

+0 /-0 | 03.06.2018 17:05

BobvonOstrauburg
Některým zřejmě leží v žaludku už jen to, že Plát vůbec existuje, ani nemusí hrát šachy. Podle mě ho jeho minulé vystoupení na olympidádě k nominaci teda dost opravňuje, pokud se dá zdravotně dohromady. Ukázali se samozřejmě i jiní, pan Jansa si může vybrat koho chce a všem neschopným expertům tady je do toho hovno.
+0 /-0 | 03.06.2018 16:06

SchwartzBlack

První dva hráči předvedli velmi kvalitní výkon a jejich nominaci by, IMHO, nemělo nic bránit.

Mým velkým snem je možnost sledovat turnaj, kterého by se zůčastnili pouze místní fanatičtí bojovníci proti remízám a neatraktivnímu stylu. devil

+0 /-0 | 03.06.2018 16:04

Druid.Panoramix

Stálé zdraví vespolek, tak už ten nominační turnaj skončil a nzbývá než pogratulovat GM Jiřímu Štočkovi k 1.místu a tím pádem i k nominaci do družstva na Olympidádu do Batumi 2018. A kdo bude pátý? O tom si přeci rozhodne kapitán družstva GM Jansa a nám nezbývá nic jiného než mu věřit, že se rozhodne dobře.

ad takychci neconapsat - smím se zeptat o jakém smyslu celého turnaje se teď bavíme? Pravidla pro nominaci jsou jasná - doporučoval bych je přečíst. A pro příště až bude kapitánovat GM Zbyněk Hráček? Obecně - hráči - reprezentanti ČR s ELO 2700+ a zbytek podle výsledků kvalitních turnajů u nás i venku, a každopádně by do toho měly co promluvit výsledky MČR a pořadí v ELO-listině ( i když to je pouze statistika úspěšnosti výsledků za období měsíce) a pokud nějaké nominační turnaje, tak by měly být minimálně dva pro větší objektivitu, jeden mi připadá málo. Jak vidím, tak peníze na ně na svazu jsou. No a teď už nezbývá než té pětici bojovníků popřát v Batumi co nejlepší výsledek.

+0 /-0 | 03.06.2018 15:22

takychcineconapsat

Kdyby si kapitán po tomto turnaji vybral Pláta, popřel by tím smysl celého turnaje a určitě i odradil mnoho velmistrů od reprezentování.

+0 /-0 | 03.06.2018 14:40

Petr Boleslav
Exit: Teda hodně mě tvůj pohled překvapil, možná vůbec poprvé. Nemůžeš přeci srovnávat situaci v posledním kole tohoto turnaje a nějakou hypotézu o budoucí olympiádě. A za druhé: za mě zcela pochopitelný od všech třech hráčů v předu a správně zvolená taktika. Jirka chce remis protože bude jasně první, Peter bílými chce remis, protože první už nebude a druhé místo tím pojistí, no a Honza ví, že černými když bílý nechce hrát to lze povětšinou tak akorát prohrát - viz třeba Caruana s Karjakinem v kandidátech. Ten turnaj se hrál 9 dlouhých dní, ne jen dnes.
+0 /-0 | 03.06.2018 13:38

exot

Ano, věřím, že tento přístup "hlavně neprohrát" bude na poslední šachovnici, kde se v partiích s vyrovnanými nebo silnějšími soupeři nezřídka rozhoduje, našemu týmu mimořádně prospěšný. To už bych vzal radši toho Vojtu Pláta, kterému tenhle turnaj sice nevyšel, ale umí dělat body, když mu to jde. Nechceme přece někoho, kdo v rozhodující chvíli zapůlí a všichni jsou šťastní. Nebo ano? V tom případě gratuluji, ale dívat se na to nebudu.

+0 /-0 | 03.06.2018 12:52

HonzaSvatoš

@Pavel Šimáček: Jen technická poznámka: Pokud za stavu 3:2 v hokeji hráč vyhodí půlminutu před koncem na zakázané uvolnění, tak se zlobit nebo minimálně divit budu. Protože následuje vhazování u nás a ideální příležitost pro soupeře odvolat brankáře a zkusit po případném vyhraném vhazování nějaký signál. To je hokejová malá násobilka, že na icing se v takové situaci cíleně vyhazuje jen v případě velké nouze.

Za sebe osobně bych nominoval k Jirkovi Štočkovi, který zaslouženě vyhrál, Petera Michalíka. Skončil druhý, +2 bez prohry a společně s Jirkou byl jediný, kdo se vyhnul nějakým větším zaváháním a kiksům. Reálně ohrožený byl jen s Jirkou černými, kdy "musel" hrát na výhru. Plus měl i pár nevyužitých šancí, s Jirkou a Vlastou bílými, s Vanem černými, Honza Krejčí měl myslím jen nevyužitou šanci s Vojtou černými.

+0 /-0 | 03.06.2018 12:29

morboj
Fandil jsem Honzovi Krejčímu, ale v posledním kole mě zklamal. I když černými, mohl trochu zabojovat. A nevěřím tomu, že tu "fintu" nezná. Jinak ale, bez ohledu na tuto partii, na Olympiádu bych vzal Michalíka. Je podle mě vyzrálejší a sebevědomější.
+0 /-0 | 03.06.2018 12:11

VDF
exot: to je práce jansy - nakonec on je za to placen, osobně rád na Štočka a Vana v týmu
+0 /-0 | 03.06.2018 12:04

Pavel Šimáček

Exotovi: Pokud naši hokejisti vedou 30 sekund před koncem 3:2 s Německem, budeme se zlobit, když náš hráč vyhodí na zakázané uvolnění? (Pochybuju, že Honza Krejčí chtěl rychle remizovat, ale Peter ho "prekabátil" a k ničemu jej nepustil.) Nevím, koho si kapitán vybere do týmu, ale mně se výkony Petera i Honzy líbily. A Peter uhrál o půlku víc.

Jirkovi velká gratulace zvláště za první půlku turnaje a zasloužená nominace.

+0 /-0 | 03.06.2018 12:03

exot

Tak to jsem zvědav, koho Jansa vybere. Když namísto boje kdo s koho přijde taková trapná alibistická remíza, málokoho to potěší. A opravdu chceme takovéto "bojovníky" v reprezentaci?

+0 /-0 | 03.06.2018 11:37

VDF
paulz: to je normální: nelze srovnávat erudici Vlastimila a jeho znalosti s někým, sedícím na internetu a hraním nespočetných rychlých turnajů.
+0 /-0 | 03.06.2018 11:00

paulz

Tak nevím, ale Vojta si dal asi závazek v každé partie kde měl bílé v tomto turnaji musí stát hůř...

+0 /-0 | 03.06.2018 10:29