Špičkování automobilek aneb berte věci s humorem

05.09.2018 04:09 | Turnaje

Věční rivalové automobilky BMW a Audi sáhly v tichých reklamních válkách celkem vtipně po šachové terminologii. Jde sice o případ už téměř vousatý (stalo se v roce 2009), ale i dnes, kdy je po další povedené „přestřelce“ připomínán, pořád dobrý.

Na začátku špičkování, které nedávno proběhlo na Twitteru, byla nevinná fotka BMW M4, jejíž popisek hovořil o létajících jiskrách pro M4 v exkluzivní modré barvě Yas Marina.


Ony jiskry za autem ovšem nelétaly jen tak - tvořily kruhy. A třebaže tam bylo kruhů mnohem víc než jen čtyři (jež má v logu značka Audi), právě tahle automobilka reagovala jednoduše, ale naprosto výmluvně: „Když to tak vidíte...”

Americká divize BMW se stébla od Audi chytla velmi rázně - pracovníkům v marketingu bylo jasné, kam konkurence míří. „Vidíme to tam, kde to vidíme vždycky... Ve zpětném zrcátku,” reaguje v tweetu BMV, načež Audi už neodpovědělo.

A příznivci BMW okamžitě oživili podobnou historku z roku 2009, kdy na slavném bulváru Santa Monica v kalifornském Los Angeles vztyčila reklamní agentura velký billboard s reklamou na novou A4 - s popiskem „Jsi na tahu, BMW.“ načež BMW okamžitě našla všechny ústa zavírající odpověď vyslovenou prostřednictvím ještě obrovitějšího billboardu s obrázkem svého kusu a s nepřehlédnutelným nápisem „Šach mat“ , který umístila hned vedle.


…aneb řeč šachistů je zkrátka jasná!

3x 3475x Tobi
Fotogalerie
Komentáře (3) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
pawel

Teď před 4 minutami jsem viděl šachovou reklamu na fotbale..... PAT a MATblush

+0 /-0 | 06.09.2018 22:55

Pavel Capek

Tomu "kreativci" který dělal reklamu pro Audi bych nedal ani dolar ! Na tak stupidní slogan se ta reakce šach-mat přímo neuvěřitelně nabízela !

+0 /-0 | 06.09.2018 18:29

Pavel Ch

....hezké, co z toho pro nás ?

 Když to vidí schopný šachový manager, by měl udělat to b). Domluvit si schůzku a navrhnout jim, jak to spojit se šachovou akcí.

Komerčka si také dala do reklamy šachovou dámu. A víte proč mohlo být MČR žen v 90.letech v Ústí nL?wink Cca v tu dobu zároveň Jarda Hájek domluval s centrálou Komeční banky sponzoring pro celý svaz, přes stejný obrázek. Pak byl skončen, že prý nic nesehnal. Vzápětí se Komerčka ozvala na sekretariát, kdy že bude to MČR mužů, co s podporou KB p.Hájek rozjednal. A pak dala 5 let po 200 tisících. 

  Takže, kdo uvidí podobný plakát, může zkusit sám a netroufá-li si, předá info, kdo by se postaral. A kdyby o nikom nevěděl, určitě rád přijme informaci svaz. Věřím, že při počtu zaměstanců a skoňovaném včera PR, nenechá svaz ležet ladem. A ten kdo horký tip dal, nezůstane také bez odměny.

+0 /-0 | 05.09.2018 07:54