Slabota v Itálii

11.06.2018 10:15 | Mitropa Cup 2018

Na letošní ročník Mitropy česká družstva rozhodně nebudou vzpomínat v dobrém. Celkový součet umístění 15 z 18 je opravdu špatný, nebudeme si nic nalhávat. Až na Biolka (úvodní foto) nikdo nezahrál alespoň na své ratingové možnosti.

Muži dokázali z devíti zápasů vyhrát pouze dvakrát, prohráli hned čtyřikrát. Rozhodně dobré není ani to, že ze 36 partií dokázali Češi vyhrát pouze 4, to je opravdu hodně málo. Zbyněk Hráček měl být na první šachovnici oporou družstva, ale uhrál hubených 4/9, přitom měl ratingově pouze dva silnější soupeře. Richard Biolek mladší jako jediný může zasloužit pochvalu, celkem silnou druhou šachovnici dokázal výborně udržet, ani jednou neprohrál a dokázal porazit velmistra Studera. Performance 2508 je velmi pěkná a Richard tím potvrdil svou bronzovou medaili z letošního MČR mužů. Lukáš Černoušek hrál až do pátého kola relativně solidně, ale malá rošáda v šestém a sedmém kole srazila jeho výkon dolů. Pro mladičkého Jana Vykouka byl tento turnaj velkou zkušeností. Vyhrál hned v prvním kole, ale jak se někdy říká: první vyhrání z kapsy vyhání. Další výhru už přidat nedokázal a navíc v posledních třech kolech získal jen půl bodu, možná došla energie. Kapitán ženského týmu Petr Hába jen jednou zaskočil za Biolka, svou partii remizoval.

Koneční pořadí po 9. kole - muži

Poř. Družstvo12345678910 PH 1  PH 2  PH 3 
1
Italy * 2332323,0160
2
Hungary2 * 22322322,0130
3
Germany12 * 232321,5130
4
Switzerland22 * 320,0120
5
France11 * 232216,573
6
Croatia1½2 * 322316,573
7
Czech Rep.221 * 216,570
8
Slovenia12112 * 16,060
9
Austria2½22 * 215,560
10
Slovakia11212½2 * 12,530

Individuální výsledky ČR - muži

Šach.JménoRtg123456789BodyRtg prům.Rp
1GMHracek Zbynek25820½½½½½½014,025282485
2IMBiolek Richard2403½½½½½½½14,524652508
3IMCernousek Lukas24660½½½100½½3,524422362
4FMVykouk Jan24251½½½½½0½04,024372394
5GMHaba Petr2445½0,524510

-
. kolo -
Ženy odjely v pěti, přičemž na poslední chvíli za omluvenou Natašu Richterovou zaskočila mladičká Sofie Přibylová. Ta získala pouze 0,5/5, ale turnaj pro ni jistě byl skvělou školou. Bohužel se příliš nedařilo ani našim juniorkám Kaňákové a Pýchové, a stejně tak o trošku starší Zpěvákové, v ten moment ani solidní výkon Worek nemohl stačit na lepší než poslední osmé místo. Alespoň maličko pozitivní může být, že ženy mají v součtu víc individuálních výher než muži (ale na druhou stranu samozřejmě i o dost víc proher).

Individuální výsledky ČR - ženy 

Šach.JménoRtg1234567BodyRtg prům.Rp
1WGMWorek Joanna22931½1100½4,022682318
2WFMKanakova Natalie22370½01½02,021712046
3WFMPychova Nela21410½01½2,021382066
4Zpevakova Jana21080½10½2,021672095
5WCMPribylova Sofie2005000½00,521241758

Konečné pořadí po 7. kole - ženy

Poř.Družstvo12345678 PH 1  PH 2  PH 3 
1Germany * 32320,0130
2Austria * 233318,5110
3Italy12 * 3214,580
4Slovenia1 * 23314,570
5Slovakia2112 * 212,050
6France1121 * 111,052
7Croatia½½2 * 11,050
8Czech Rep.½13 * 10,520

Fotogalerie 

Zápas s Chorvatskem v sedmém kole prohráli muži 1:3 (foto: oficiální web turnaje)

"Sestrovražedný" souboj se Slovenkami ve druhém kole vyzněl lépe pro naše východní sousedky, které vyhrály 2,5:1,5 (foto: oficiální web turnaje)

Partie k přehrání 


-
. kolo -
96x 12062x David Kaňovský
Fotogalerie
Komentáře (96) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
SchwartzBlack

Pokud si Vojta Plát občas zahulí, tak se jeho obavám z dopingové kontroly nedivím, neb konopí v organismu lze prokázat i po velmi dlouhé době, uvádí se až 2 měsíce. Jeho přítomnost na seznamu nepovolených látek považuji za nesmysl. 

+0 /-0 | 20.06.2018 10:01

Pavel Ch

Bobe: Alkohol, jako zakázaná látka mezi dopingovými, je jen ve střeleckých soutěžích a automobilismu.  

V jiných sportech, včetně šachu, se nesmí konzumovat v hracím prostoru a samozřejmě rozhodčí či pořadatel může vykázat, vyloučit, hráče, který svých chováním znevažuje svůj sport či dannou akci.  V horších případech s násleným disciplinárním řízením. Není to však postih ve stylu dopingu.

+0 /-0 | 20.06.2018 07:50

BobvonOstrauburg

bishop: Hádejte, třeba si před tím nic zlého netuše zašel na jedno, což normální šachisti normálně dělávají, a pak znejistěl, kolik je v tomhle případě povolená hladina.

+0 /-0 | 18.06.2018 21:37

igors
pawel: Na nss mi sice nejdu smajliky - ale pobavilo!
+0 /-0 | 18.06.2018 20:38

pawel

Re igors:

 Naopak Vojta  by mohl jít do politiky!surprise

Byl by neúplatnej a nevydíratelnej.

Kdo by ho chtěl uplatit, bál by se, že se tím věřejně za pár minut pochlubí.

A nevydíratelnej, to je jasné, když na sebe práskne i to co není pravda.

+0 /-0 | 18.06.2018 19:34

igors
Právna rada zadarmo, Vojto: niekedy je lepšie mlčať.
+0 /-0 | 18.06.2018 17:32

bishop

A proč jste se prosím, Vojtěchu, klepal?

+0 /-0 | 18.06.2018 15:48

Vojta Plát
Když jsem prošel já, tak prošli i ostatní. V lednu jsem měl neoficiální kontrolu a taky negativní, teď jsem se klepal, ale dobré. Dotace díky tomu budou, nebudu tak nenáviděný. Ale nejel jsem díky té kontrole do Teplic, co kdybych byl pozitivní, to by měli pořadatelé radost.
+0 /-0 | 18.06.2018 15:39

HonzaSvatoš
Tak za sebe jsem rád, že tu je článek napsaný na tvrdo, bez alibistických frází, omluv a výmluvy. K omílanému tématu kvalifikačního turnaje:já jsem spokojen, bylo jasně stanoveno kritérium, pan Jansa řekl, že i dalšího hráče vybere z účastníků, takže hráči měli motivaci hrát až do konce, přenos fungoval, takže za mne jako diváka ok.
+0 /-0 | 18.06.2018 13:00

Zmestabileho

Ad Vojta Plát:  Pro jednou výjimečně s Plátem souhlasím :-). Šikanovat Pláta dopingovou kontrolou určitě není dobrou cestou, jak s Plátem komunikovat, a vůbec obecně to není dobrý způsob, jak budovat reprezentační tým a vztahy vedení svazu k hráčům. Tohle jen tak zapadá do celkového smutného obrazu řízení naší repre.

+0 /-0 | 18.06.2018 12:49

Mira

~~17.06.2018 23:29 |  ... : Tak pokud chcete diskutovat o nezbytnosti nominačního turnaje, tak argumentujte. Vaše mínění o tom, že se kandidáti měli možnost ukázat, beru také jako Váš názor. Kandidáti reprezentace se ukazují všude, kde hrají. Souhlasím s názorem Zmestabileho, v tomto případě opravdu nejsou peníze svazu vynakládány účelně.

+0 /-0 | 18.06.2018 11:58

Druid.Panoramix

:o)) Pozitivní zpráva, že výsledek dopingové kontroly u Vojtěcha Pláta je negativní, nepotěší ty, kteří na něho nedávno dštili oheň a síru a nenechali na něm nit suchou. Mě ta zpráva potěšila a ještě by ji chtělo podepřít nějakým skvělým výsledkem na nějakém moc dobře obsazeném turnaji.Držím pěsti.

+0 /-0 | 18.06.2018 11:27

Vojta Plát
Dobrý den, výsledek dopingové kontroly, kterou jsme u Vás vykonali dne 2.6. 2018, je negativní. S pozdravem, Ing. Miroslav Dolejš Člen Úseku dopingových kontrol a monitoringu Antidopingový výbor ČR Za Císařským mlýnem 1063, Praha 7
+0 /-0 | 18.06.2018 10:54

naska

.....no a jen tolik,že Zmestabílého má opět pravdu,není co více dodat.Jen snad tolik,že bafunˇáři zarytě mlčí a předstírají,že jsou nad věci!?!Pěkný den všem:-)

+0 /-0 | 18.06.2018 08:37

Druid.Panoramix

Stálé zdraví vespolek, myslím že si ještě nevybral, protože ještě nebyla definitivně uzavřena debata o složení družstva zde na NŠS a tak váhá, aby tady potom nebyl ostouzen, že nevzal v potaz něčí názor a ono to pak v Batumi nedopadlo dobře. :o))) Tak hezký den a pište, já si rád odpoledne přečtu to, co tady někteří vyplodili..... a nějakému místnímu administrátorovi bych doporučil, aby příspěvky s politickým zabarvením natvrdo vymazal, nemají tady co dělat. Název serveru je totiž Novoborský šachový server... a nikoliv "Bulvár pro šachisty." Děkuji.

+0 /-0 | 18.06.2018 08:33

Poutnik

Víte už někdo koho tedy Jansa vybral? Asi by s tím neměl otálet, aby si kluci zbytečně nerezervovali termín a mohli si naplánovat turnaje...

+0 /-0 | 18.06.2018 06:53

SchwartzBlack

Jestli je tady něco zbytečného, tak ta místní banda kverulantů.  enlightened

+0 /-0 | 18.06.2018 00:04

...

Mira - že ten turnaj je zbytečný je Váš názor, já mám jiný. Argument jste neuvedl, těžko tedy diskutovat.  Proč by měl vyhovovat všem hráčům byl myšlený termín a je to v mém příspěvku i uvedeno. Alibismus je opět Váš názor. Chips - Proč musí být MČR outsoursováno? No, nemusí ale když si dáte dohromady +- obou možností, tak vám něco vyjde. Možná vám to přijde divné, ale oni na svazu nesedí úplní dementi, byť se vám to tak muže zdát.

 

+0 /-0 | 17.06.2018 23:29

Zmestabileho

Ad chips: Ten materiál - http://www.chess.cz/sachovy-svaz-cr/strategicka-koncepce/ - už zde byl opakovaně probírán v diskuzi. Ten materiál je sbírka třesků plesků, nikoliv strategická koncepce řízení, ohledně reprezentace tomu vévodí strategický cíl "ČR bude mít do roku 2050 mistra světa v šachu" :-)), tomuhle se tady mnozí už zasmáli, včetně mě.  Obecně - nemá smysl hledat a zkoumat nějaké koncepční materiály svazu ohledně řízení repre - stačí se podívat na realitu. Ta je z pohledu koncepčnosti tristní.

Ad Mira: Plně s Vámi souhlasím, že nekoncepčnost řízení repre sebou nese další aspekt - a sice zcela přirozené pochybnosti o tom, zda jsou peníze svazu vynakládány na naší repre účelně. Tohle by byla ale už diskuze na docela jiné téma, a velmi vážné. 

+0 /-0 | 17.06.2018 22:58

BobvonOstrauburg
Logikou některých místních anonymů zřejmě celá repre je jen alibismus činovníků svazu, aby se nemohlo říct, že za prachy od členské základny nic nedělají.
+0 /-0 | 17.06.2018 21:20

Mira

...: "Najít termín, aby vyhovoval všem hráčům není snadné, ale povedlo se." Proč by se měl nějaký zbytečný turnaj konat a proč by měl vyhovovat všem hráčům? To mi povězte, já tu jen vidím vyhozené peníze všech členů svazu ve prospěch pár hráčů a s tím spojený alibismus činovníků spojený s nominací do repre.

+0 /-0 | 17.06.2018 20:52

...
Olnet - mistrovství ČR bylo v rámci Koníka proto, že nebyl jiný zájemce. Pokud byste chtěl MČR zorganizovat, na svazu budou jistě rádi. Dají Vám i tučnou dotaci. Podmínky snadno naleznete na chess.cz. Mitropa - jak byste to řešil? Měli by jet hráči, kteří nemohou? Na tento podnik, jehož termín opravdu neurčuje svaz nikdy nejezdí a tým. Nominační turnaj - Jeho termín byl určen na začátku roku, na svazových stránkách v únorovém zápisu si můžete přečíst podrobnosti. V té době měl GM Hráček o dost vyšší šlo než dnes a cca 20 let na té úrovni - hraje. Že se mu nepovedlo me a Mitropa se stát může, důležitá je volba kapitána, který si ho do týmu vybral. Menit formát někdy chvíli před turnajem je nevhodné, spíš nemožné. To, že se nominační turnaj konal beru jako pozitivum, protože se měli šanci ukázat i ostatní adepti. Mně jako fanouškovi prinesl pěkný zážitek i díky přenosům RaP sachy. Najít termín, aby vyhovoval všem hráčům není snadné, ale povedlo se. Kdyby se nehrál, vyrojilo by se spousta dohadů proč na Olympiádu jede ten a ne ten, protože hráči kolem 5. místa jsou velmi vyrovnaní.
+0 /-0 | 17.06.2018 00:21

Olnet

já na úrovni řízení reprezentace také nevidím systém a koncepci a jestli kvůlivá tomu budu označen za nenormálního tak mi to neva :-). Termínové kolize turnajů - mistrovství ČR s učasti reprezentantů jen těch co chtěji a co mohou - mitropa také jen pro ty co chtějí a co mohou -  turnaj na nominaci na olympiádu bez účasti Zbyňka Hráčka který se jde souběžně znemožnit na první desku mitropy a teď se čeká co s ním - tohle je opravdu nesystém a skoro až chaos. 

+0 /-0 | 16.06.2018 23:51

...
Naska - ZMB má pravdu přesně v 2,8% případů. Bafuňáři mlčí proto, že blaznům se nemá odporovat. Hezký večer všem.
+0 /-0 | 16.06.2018 22:20

...
Vložte obsah
+0 /-0 | 16.06.2018 22:16

naska

.....Zmestabílého trefil hřebíček na hlavičku a má 90% pravdu.Bafunˇáři zlověstně mlčí,jsou totiž(jako vždy) spokojení sami se sebou a jede se dál podle hesla ...čím hůř,tím líp!!Pěkný den všem:-)

+0 /-0 | 16.06.2018 12:38

...

ZMB - nepodařilo se identifikovat všechny věci, které nejsou v pořádku. Nejdůležitěší nezaznělo - ty nejsi v pořádku. Teď je to komplet.

+0 /-0 | 15.06.2018 23:36

Zmestabileho

Tak závěrečné shrnutí :-)...Podařilo se pojmenovat pár věcí, kterou nejsou v pořádku - nevyužití potenciálu turnaje MItropa pro náš repre tým (stejně jako není využitý potenciál MČR pro reprezentaci). Pořádání turnajů v termínových kolizích (Mitropa versus nominační turnaj, MČR versus poslední kola bundesligy). A obecně velmi problematická koncepčnost (spíše nekoncepčnost) nominace hráčů do reprezentace. Zbyněk Hráček se stal vlastně obětí té nominační nekoncepce, když byl a je tlačen do pozice hráče jehož nominace do repre je prezentována kapitánem a vedením jako nezpochybnitelná, přitom takovou pozici vůči našim ostatním hráčům zjevně nemá. 

+0 /-0 | 15.06.2018 22:56

alfa

@Tom Ochman - politika sem nepatří, ale jinakyes a výraz spalovač trenek je tady superyes

+0 /-0 | 15.06.2018 11:10

SchwartzBlack

Nemáte to jednoduchý, Tome. A v Zahrádkáři a Fauně už taky vědí, jak moc Vás to trápí?

+0 /-0 | 15.06.2018 06:04

Tom Ochman

ad) SchwartzBlack ...Neměl jsem na mysli lidi demonstrující s červenýma trenálama. Měl jsem na mysli ,,pana hradního", co ho do Práglu přivál vítr z Vysočiny. Tak trochu mi připomíná Hamingwayův román...Stařec a moře se to myslím jmenovalo ...Osmdesátiletý stařec (v žádném případě ne psychopat) a moře (nasraných lidí) Víte, uvědomuji si žě za pár měsíců bude výročí Republiky. A co je nějaký názor ZMB proti tomu estébákovi ze slovenska, potažmo proti tomu pomatenému metuzalémskému gerontovi. ZMB si tady vyjádří svůj názor a vše zůstává v ,,útrobách NŠS" ...Jenže tito dva hlavní představitelé (Estébák + Spalovač trenek) naám dělají ostudu jaksi celosvětově. Čest jeich památce ...

+0 /-0 | 14.06.2018 22:27

MaX

Tak jsem si to dal celé a je to posun vážení. Už se tady opačné názory neoznačují "co jsi dokázal ty? nulo!", nebo "nauč se česky". Rozhodně ubylo sprostých slov a posouvá se to pomalu do diskuze. Paráda.

+0 /-0 | 14.06.2018 20:34

SchwartzBlack

@ Tom Ochman - Vy, trenýrkoví, mezi sebou ZMB nechcete? Třeba s nimi mával na ulici taky.

+0 /-0 | 14.06.2018 18:37

Tom Ochman
No, .. myslím si, že ZMB po právě spálených trenýrkách na pražském hradě, nermůže být začleněn do skupiny psychopatů.
+0 /-0 | 14.06.2018 17:29

SchwartzBlack

ZMB gentleman. devil  Já jsem s existencí psychopatů tak nějak smířen, ale nikdy mne asi nepřestanou fascinovat ti jedinci, co je ještě podporují.

+0 /-0 | 13.06.2018 22:43

Vojta Plát
to Zmestabileho: Najednou někomu lezeš do zadku? To brzo...Kéž by ses tak omluvil jako první ty, pak se možná někdo omluví i tobě.
+0 /-0 | 13.06.2018 22:40

Zmestabileho

Ad igors: ve svém příspěvku v čase 11:18 jste se mi omlouval za předchozí osobní výpad, omluvu rád přijímám a velmi si cením takového gentlemanského gesta. Proto na to reaguji ještě takto výslovně a se zpožděním. Díky! Kéž by se zdejší diskutéři vůči sobě navzájem chovali tímto způsobem. 

+0 /-0 | 13.06.2018 19:53

MMM

Vojta Plát: Dobře ty yes Výstižné a kultivované (nebývalo zvykem) zhodnocení.

+0 /-0 | 13.06.2018 15:00

naska

...ale,ale Imousi,proč takové silné výrazy? I když nedám na GM D, Navaru dopustit,pan Poutník není korunovanej vůl,jak píšete,ale ma 90% pravdu.Já vím,že ani Zmestabileho nemá vždy pravdu,ale z 90% s ním mnozí souhlasíme. To ,že má někdo jiný názor a sekne do těch zatuchlých bafunˇářů,kteří se tam drží desítky let a mezi sebou se chválí navzájem,neznamená,že je hned troll,vůl,chovanec z ústavu,nicka. Bafunˇáři se budou obhajovat,i kdybychom skončili vždy na posledních místech!!Kam to v Úsi n. Labem dotahl Cm,Pavel Chrz? S první ligy sestoupil do druhé ligy a nakonec do Krajského přeboru. Hlavně,že se na stránkách chváli,jako pominutý:-)Zdravím Vás všechny ,slovy pana Chrze ...Prof. Mgr. Naška)nositel ménˇecenného titulu IM ICCF..ELO 2514...pěkný den .-)

+0 /-0 | 13.06.2018 14:05

igors
Flohr-Navara je fakt ťažké porovnávať. Flohr bol v svojich najlepších rokoch podstatne vyššie v svetovom rebríčku ako David, ale špička bola vtedy veľmi úzka - preto aj ľudia ako Aljechin, Capablanca, Flohr robili na predvojnovych olympiádach obrovské plusy, podobne ako v turnajoch, kde nehrala len elita. Flohr patril v polovici tridsiatych rokov hádam do prvej päťky, ale už v AVRO 1938 (dvojkolový turnaj 8 špičkových veľmajstrov) skončil posledný - bolo to po Mníchove 38, iste sa mu nehralo ľahko... Po vojne bol nútený zostať v Sojuze, okrem Botvinnika začínajú hrávať medzinárodne aj ďalší Sovieti. Ešte v Groningene 1946 bol šiesty, turnaj kandidátov 1950 uzatvára tabuľku. Flohrova kariéra bola žiarivá, ale do špičky patril relatívne krátko - to už David je dlhšie nad 2700.
+0 /-0 | 13.06.2018 14:01

Zmestabileho
Dostávám nálepku negativisty, tak zkusím napsat něco k naší repre pozitivně a konstruktivně. Já myslím, že si musíme přiznat, že ty výsledky nemáme takové jak bychom chtěli, ale já bych to neviděl tak černě. Ten celkový obraz naší repre, jak ho tady někteří kritici nastínili, není samozřejmě nijak růžový. Ovšem, a to nesmíme přehlížet a tady bych s kritiky nesouhlasil, už se zde objevují zárodky toho pozitivního. Mám na mysli třeba ten pěkný převod věže, nebo to hezké provedení rošády, že? To jsou takové ty první vlaštovky.
+0 /-0 | 13.06.2018 14:00

Poutnik

lmouse: však se podívejte na výsledky minulých gerací na Olympiádách. Vedle výsledků Flohra a jiných si dejte výsledky DN a uvidíte ten propastný rozdíl. Kolikrát vyhrál ty nejprestižnější turnaje a skončil před úřadujícími mistry světa. Měl hrát i titul mistra světa. A vedle toho si vypište nejlepší výsledky DN v turnajích kde hrál s nejlepšími....  Fanděte si komu chcete, ale fakta jsou prostě jasná. A o výsledcích naší reprezentace platí to samé v porovnání s reprezentacemi v minulosti. Realitu nepřepíšete tím, že si ulevíte na mně :-)

+0 /-0 | 13.06.2018 12:56

pawel

Imouse: To sice není Poutnik, ale chtěl nás určitě pobavitdevil

 Flohr a mezi ženami žádná Menšiková není. A není to zázemím. Tak dobře jako se dnes mají, se nikdy předtím neměli. 

Ještě mohl napsat, že na začátku minulého století museli nejprve vykydat hnůj a vybrat popel z kamen, naštípat dříví, aby u trénování nezmrzli. A že žádná databasse na soupeře neexistovala blush

+0 /-0 | 13.06.2018 12:12

lmouse

Poutníku jestli je u vás Navara jednooký král - tak vy jste u mě korunovanej VŮL.

+0 /-0 | 13.06.2018 11:37

BobvonOstrauburg

igors: Zrovna Ananda mu z těch všetkých raději nepřipomínejte, tomu se totiž včera taky zrovna moc nedařilo. cheeky Ale jinak naprostý souhlas. Celý tenhle humbuk kolem naší reprezentace samozřejmě není normální, není normální pořád řešit termínové kolize (možná kdyby účast na MČR byla pro všechny bez výjimek už dávno podmínkou pro reprezentační družstvo, všichni by si čas udělat dokázali), není normální takový bordel v kvalifikaci do reprezentace. I když buďme rádi, že máme alespoň něco, nevšiml jsem si, že by se zrovna hrnuli sponzoři, kteří by MČR a kvalifikační turnaje pořádali lépe a v jiných termínech. Alespoň nikdo ze zdejších chytrých kritiků zatím ani jediného sponzora schopného zorganizovat to lépe a zaplatit nenabídnul.

+0 /-0 | 13.06.2018 11:34

Poutnik

Pravda je, že současná generace hráčů zdaleka nedosahuje úrovně generací předchozích. Proto na ni padá kritika. Měli jsme v minulosti mnohem lepší hráče. Bohužel situace je taková jaká je a jediný komu to můžer vyhovovat je Navara, který je jednookým králem. Kluci prostě na to nemají aby hráli jako Flohr a mezi ženami žádná Menšiková není. A není to zázemím. Tak dobře jako se dnes mají, se nikdy předtím neměli. Inteligentní lidé, kteří by dokázali uspět tu jistě jsou, ale nevěnují se šachu. Zvykejte si :-)

+0 /-0 | 13.06.2018 11:29

igors
ZMB - prepáčte, nechal som sa uniesť, ospravedlňujem sa. Fakt osobne proti Vám nič nemám, veď Vás nepoznám. Čo mi bytostne vadí, je to, ako rýchlo ľudí odpisujete po neúspechoch. Obaja vidíme, že Zbyněk nehrá dobre od ME družstiev 2017, stratil vyše 50 bodov ratingu. Vyhodnotil to tak, že po olympiáde už nebude reprezentovať. Vy trváte na tom, aby vypadol rýchlo, asap, hneď. Možno sa aj naozaj vzdá miesta v tíme - to netuším, nie sme v pravidelnom kontakte. Ja si myslím, že do družstva ešte stále patrí, nikde nevidím absolútnu záruku, že by iní zvládli olympiádu lepšie. Iste, druhý Rausis z neho zrejme nebude :)), ale aj rating môže ešte nejaký získať, aj forma sa môže zlepšiť. Mám Vám znovu pripomenúť, koho všetkého ste už hádzali do starého železa a ešte žijú aj úspešne hrajú?
+0 /-0 | 13.06.2018 11:18

Vojta Plát
Zmestabileho píše jen v případě neúspěchu a jen negativně, to spíš vypovídá o nějakém problému z mládí, možná nějaké trauma, nepříjemná zkušenost se strejdou, fakt netuším. Pokud se tak stalo, pak jeho komentáře a negativitu chápu a soucítím s ním.
+0 /-0 | 13.06.2018 11:05

pushtaq
Zmestabileho musí mít moře volného času a negativní vztah ke světu. Dřív měl osypky z Davida, teď ze Zbyňka, co bude příště? A většina ostatních mu tady za to ještě naivně zatleská. Pro mě byla (a je) čest poslouchat hráče, co něco dokázali a byli o stovky elobodů výš, jako třeba Igor. Zkrátka jsem asi od svých 6 let intuitivně chápal, že se tím naučím víc, než plácat jako ve 4. cenové. Co může vůbec tušit o kvalitě Rausisova ela, Zbyňkových partií, dlouhodobém vyjednávání o termínu uzavřeného turnaje profesionálů, atp.? Sprostá slova sem nepatří, takže na to si bude muset každý už odpovědět sám...
+0 /-0 | 13.06.2018 10:52

pawel

Mira: Tím chcete rozpoutat diskusi desetinásobně větší, kde se budou cupovat argumenty, než když zdůvodnění není.

+0 /-0 | 13.06.2018 09:26

Zmestabileho

Ad lmouse: Hráčkovi se povedla jen ta partie z posledního kola. To co hrál osm partií předtím - to lze v celku označit velmi přiléhavě právě tím výrazem "slabota". Tuhle slabotu hrál už i na posledním ME družstev, a hraje ji už dlouho. Mě osobně Hráček velmi překvapil - tím, jak dramaticky šel svoji výkonností dolů. Tohle přitom vůbec není o věku - Rausis je o deset let starší, a jde výkonnostně naopak velmi nahoru. Šachisté mohou zrát nejen po čtyřicítce, ale i po padesátce (Rausis má 58 nebo 59?). Ostatně sám kapitán naši repre Jansa tady před pár lety prohlásil o Hráčkovi - že zrovna Hráček bude zrát jako víno, že má před sebou ještě další vrchol. To je mimochodem dobrá ukázka toho, jak se Jansa zmýlil v potenciálu Hráčka - přitom jej celé ty dlouhé roky vidí zblízka, a nedokáže to reálně posoudit. 

+0 /-0 | 13.06.2018 09:26

Mira

~12.06.2018 22:59 |  pawel: Myslel jsem to vážně, zdůvodnění nominace hráčů na reprezentační akce by mělo být samozřejmé.

+0 /-0 | 13.06.2018 09:21

Zmestabileho

igors: Já Vám musím asi hodně ležet v žaludku - ale to je Váš problém. Bohužel  typický pro netové diskuze - namísto příspěvků k tématu se napadá osoba diskutujícího, který má jiný názor.

+0 /-0 | 13.06.2018 09:10

lmouse

Přehrál jsem si zde okomentovanou Zbyňkovu partii s hráčem 2588 který na Mitropě má výsledek 6/8 a perfo přes 2700 a žádnou slabotu jsem teda nevidel - jen krásnej ucelenej výkon.

+0 /-0 | 13.06.2018 09:04

Rudolf Kriebel

Po přečtení posledního příspěvku Igorse mě v hlavě vyskočilo "...čudný to chalan..." Nemohu si pomoci a ani nikomu lézt do zadku, ale Zmestabileho i tentokrát ťal do živého. To je sice na tomto místě mimo mísu vracet se ke kvalifikačnímu turnaji, ale  dost dobře si nedokážu představit, že by trenér Davis Cupu uspořádal kvalifikační turnaj o dvě místa do týmu. Jednalo by se o nerozhodnost a strach trenéra nést kůži na trh, nebo někomu dokázat přes vnější tlaky, že na to nemá, nebo přes dopingovou kontrolu se někoho elegantně zbavit?

+0 /-0 | 13.06.2018 09:03

igors
ZMB - opakujem to znovu a už naposledy. Nič z Vašich príspevkov nižšie neprezentuje žiaden argument, názor by som pregnantne zhustil do "hrali zle, ja som to hovoril", doplnený výsmechom súčasného, alebo minulého družstva (pushtaq). To aj dlhodobo tvorí gro Vašich príspevkov, veľmi zriedka sa nájde nejaký neutrálny, o pozitívnych a konštruktívnych ani nehovoriac. A keďže sú tu nové nicky, ktoré zrejme netušia, že ste tu dlhé roky z ľahkej ruky kydali na všetkých naokolo (Anand a Navara boli len vrcholom pyramídy) a nakoniec dostali za to ban, tak Vám pritakávajú, chvália Váš "prehľad a odvahu" - voila sútrollie!
+0 /-0 | 13.06.2018 08:22

Zmestabileho

igors: vyčítáte mi, že nemám žádné argumenty, přitom já jsem zde argumentoval k Mitropě zcela jasně. Pokud máte jiný názor než já, proč jej tady nenapíšete, můžeme zde otevřeně polemizovat o Mitropě, a o českém repre šachu obecně, pokud Vás toto téma zajímá stejně jako mě.  Namísto toho jste mě označil jen za "čistého trolla".  

 

+0 /-0 | 13.06.2018 00:15

igors
ZMB - píšete, že družstvo hralo zle, najmä Zbyněk, a že mali hrať iní. Aj ste to avizovali dopredu a bravo! - vyšlo Vám to a hrali zle. Stále vidím len chuť si kopnúť, zatracovanie kdekoho po neúspechu, neustálu kritiku... Argumenty nikde. Čistý troll.
+0 /-0 | 12.06.2018 23:32

pawel

Klid Bobe, on to Mira myslel vedevil

+0 /-0 | 12.06.2018 22:59

BobvonOstrauburg
Pro diskutéry novoborského serveru nebude transparentní nikdy nic.
+0 /-0 | 12.06.2018 22:51

Mira

Doporučuji, aby se náš svaz při nominaci na jakoukoliv reprezentační akci vyjádřil, proč tam jsou jednotliví hráči nominováni. Tedy např. Franta je nominovaný proto, že je první v našem žebříčku, Ivan proto, že vyhrál MČR, Goliáš proto, že má dlouhodobě stabilní výkonnost a MČR se nemohl zúčastnit, protože jinde dostane větší peníze a nějaké MČR ho nezajímá, protože by třeba nic nevyhrál, jelikož tam hrají jiní dravci a on s těma plichtama to nemusí daleko dotáhnout (nedejbože on, Goliáš, aby prohrál s nějakým Davidem), no a Lukáš proto, že má kamarády na svazu, i když jinak hraje bídně. U ženských podobně... Předejde se tím různým spekulacím (jiné se zase objeví), bude to však transparentní.

+0 /-0 | 12.06.2018 21:44

Tom Ochman

04.06.2018 17:28 | Vojta Plát

Za mě by měl jet Honza Krejčí i Peter, já určitě ne. Peter hrál už za Slovensko na první šachovnici kdysi a hrál velmi solidně, Honza zase udělal velký skok, vyhrál Czech Open a zaslouží si nominaci taky. Já jsem momentálně velmi nevyrovnaný(různé mimošachové problémy a okolnosti). Na druhou stranu něco jiného je turnaj družstev a něco jiného je uzavřený turnaj. I atmosféra dělá své                                                                                                                    S Vojtou se znám osobně. Určitě, kdyby mu přistále letenka na stole, tak by jel. Ale má kromě své super důvěry v sebe sama taky ještě dar sebekritičnosti a zřejmě i objektivity.  Jinak otázka zní: ,,V které branži má člověk dnes co jistého?"   

 

+0 /-0 | 12.06.2018 21:37

takychcineconapsat

Plát se nevyjádřil, že nepojede, nebo by jet nechtěl, pouze že si to momentálně asi moc nezaslouží. Pochybuji, kdyby mu na stole přistála letenka, že by ji odmítl, tak dobře s penězi na tom určitě není. Když vidím, jak se svaz snaží postarat o Hráčka, Vojta by měl taky myslet do budoucna, kdyby se mu třeba přestalo dařit. Krize, zdraví... kdo ví. V této branži nemá nic jistýho.

+0 /-0 | 12.06.2018 21:26

Tom Ochman

Myslím, že ZMB má opravdu v lecčems pravdu. Např. domělá přímá nominace Zbyňka Hráčka na olympiádu,  ,,neštˇastně načasovaný kvalifikační turnaj ... S čím s ním nesouhlasím třeba já je, že na Mitropě podle mně hráli zcela zaslouženě jak Richard Biolek ml., tak Lukáš Černoušek. Oba dva jsou relativně mladí, oba dva jsou IM, oba dva trénují, nebo pomáhají trénovat mládež. Proto se otevřeně ptám ZMB: ,,Koho by jste tam dal Vy?" Stejně tak se ptám Playboye: ,,Proč by jste nedal na olympiádu Honzu Krejčího a dal by jste tam raději Vojtu Pláta, který se sám na tomto serveru vyjádřilyeshats off, že v této formě by jet nechtěl?" Souhlasím s ,,Vaší" nominací 1. David Navra 100%, 2. Viktor Láznička 100%, 3.Jiří Štoček 100% ...zmiňovaný a tady nejvíc ,,omletý" Zbyněk Hráček 50%wink. A podle mně Jan Krejčí  100%(vítěz Pardubic 2017 a hlavně největší elo skokan roku + pořád dost mladý, vlastně z nominovaných nejmladší) Eventuelně Peter Michalík 70%. S ostatními názory tady taky víceméně  souhlasím.

 

 

+0 /-0 | 12.06.2018 20:51

Zmestabileho

Ad igors: Sútrollie - to je ozaj pekné označenie! :-). Ale jinak pane Igore Štohle, já zde pod tímto článkem argumentuji proti zpackané nominaci na letošní Mitropu, svoje argumenty odůvodňuji, a reaguji i na "poučující a zasvěcené"  protiargumentace - jako byl příspěvek od pushtaq. Ať si každý udělá názor, kdo má v této diskuzi pravdu, kdo výstižněji pojmenovává stav věci. Označit oponenta za trola není diskuze, jen povýšené vyjádření s obsahem, že s Tebou se bavit nebudu.

+0 /-0 | 12.06.2018 20:26

igors
Aké dojímavé sútrollie! (odvodené od súsošie...)
+0 /-0 | 12.06.2018 19:29

naska

......já si myslím jedno,jediné,že pan Zmestabílého má tak na 90% pravdu. Líp bych to neformuloval!!Ti,co mu(včetně bafunˇářů)tady nehorázně nadávali,by se měli OMLUVIT!!Není to opravdu žádný troll ani něco podobného,prostě je to člověk,který vše řekne bez servítků a to se letitým činovníkům nehodí do krámu.Tato přímočarost se mi na něm líbí!!Pěkný zbytek dne všem:-)To,jak naši dopadli na Mitropě se nedá ani kritizovat,prostě DEBAKL!

+0 /-0 | 12.06.2018 18:56

Zmestabileho

Ad Pushtaq:  Dovolím si  Vás citovat - na Mitropě vždy hraje "nějaký ten velmistr, aby mladí měli od koho se učit a na kom dělat normy" (Hráček tedy hrál proto, aby si soupeři mohli proti němu uhrát gm normu, a aby se od něj Vykouk naučil, jak zkušeně každého odremizovat), dále na Mitropě hrají "mladí nadějní(u nás jeden jediný - Vykouk), a dále hrají ti "za výkon někde" (tj. Černoušek a Biolek - ti podali někde výkon jinde, nevím sice kde a proč zrovna oni,  ale někdo tam nakonec jet musí). K tomu je třeba dodat, že "Když byl paralelně nominační turnaj a zkouškové, tak ta sestava je úplně srozumitelná" (ano, to je pochopitelné, náš svaz uspořádal zrovna v termínu Mitropy nominační turnaj, a ti co nebyli na nominačním turnaji, tak měli zkouškové období).  Vážně si myslíte, že toto je správný přístup k nominaci hráčů do reprezentace ČR v šachu??? 

+0 /-0 | 12.06.2018 18:03

BobvonOstrauburg
Rausisovi úplně stačí přečíst si místní diskuze, aby ztratil zájem takovouto zemi reprezentovat.
+0 /-0 | 12.06.2018 15:53

strelec

ad pawel: tak to máš samozřejmě pravdu, že PRÁVĚ TOTO VYJÁDŘENÍ IGORA Ś. tu "nezaznělo"wink Ale "kauza Rausis" tu byla, jak píše i nvmea, x-krát i s vyjádřením dotčených.

Ale to je celkem jedno, protože příště  zas někdo napíše "co Rausis?, proč není v repre?"

+0 /-0 | 12.06.2018 13:21

pushtaq
Díky kiklosovi, který samozvané odborníky pozitivně odkázal do patřičných mezí. Shodou okolností jsem kdysi Mitropu hrál a má zkrátka svoje zákonitosti a nepsané zákony, které česká sestava plně respektovala a o kterých nemají místní diskutující alias alternativní vedení šachového svazu ani páru: nějaký ten velmistr, aby mladí měli od koho se učit a na kom dělat normy (také si většina našeho týmu proti potřebným třem zahrála); mladí nadějní a ti za výkon někde. Když byl paralelně nominační turnaj a zkouškové, tak ta sestava je úplně srozumitelná. Stejně staví mužstva i ostatní, tentokrát s výjimkou Italů, co doma chtěli vyhrát a Slovinců, kde dřív jezdívali kámoši 80s a teď kámoši 90s. Např. Francouzi postavili tato čísla svého aktuálního žebříčku: 9,39,40,42,75, takže zhruba reprezentační efko. Srovnání nás a Chorvatů: 5,23,23,29,40 vs. 8,9,18,23,31; narození 70,83,90,00,65 vs. 83, 99,99,95,79. Zkrátka díky Zbyňkovi, krom Italů nejvýš nasazenému hráči národního žebříčku, že se vydal všanc. Schválně se mrkněte, jaké elo měli takoví Caruana nebo Šarič, když hráli Mitropu a jakých perfo už dosahovali. Díky Lukášovi, že ve svých pokročilých 35 útočí na svá maxima; díky Ríšovi, že máme někoho v plusu a díky Honzovi, že hraje zajímavé šachy a sekunduje Vanovi v juniorech. A když už se tu objevilo věčné téma Rausis: on i naši bafuňáři vědí, proč za nás nehraje. A ti ostatní nechť projeví základní důvěru oběma stranám kauzy a akceptují, že je to moudré řešení.
+0 /-0 | 12.06.2018 13:21

pawel

strelec i P.Z. mají oba pravdu.

Jejich výroky nejsou ve přiwink

+0 /-0 | 12.06.2018 13:14

nvmea
vyjádření k případu Rausis už tu proběhlo minimálně 5x s účastí všech stran - přesto se z nějakého důvodu před každou akcí řeší proč se nikdo nikdy nevyjádřil k Rausisovi :D
+0 /-0 | 12.06.2018 12:41

strelec

ad P.Z.: ale zaznělo to tu, vícekrát a tuším, že přímo p. Rausis se k tomu vyjadřoval 2x

+0 /-0 | 12.06.2018 12:28

P.Z.

Igors: Tohle je právě vyjádření, které nikdy nezaznělo a už vůbec ne na zdejším serveru. Jen jsou lidé, kteří to na tomto serveru opakovaně prezentují.

+0 /-0 | 12.06.2018 12:23

igors
Nerieste uz Rausisa - ten sa uz davnejsie, zrejme viackrat a urcite aj na nss vyjadril, ze nema zaujem reprezentovat. Urcite bol v minulosti osloveny, ak sa jeho postoj zmenil, musi sa vyjadrit sam. Aj ja som relativne vysoko na SVK rebricku, ale o repre nemam zaujem a (vcelku logicky) nikto sa ma to uz nepyta znovu a zas...
+0 /-0 | 12.06.2018 12:03

kiklos

omlouvám se za nečitelnost textu, stále mi to maže odstavce

+0 /-0 | 12.06.2018 09:36

kiklos
někteří předřečníci (tedy spíš předpíšící smiley) si trochu protipíší Mitropa je pro adepty repre, jakési béčko nebo céčko a zároveň je smutné, že nasazujeme béčko nebo céčko ... Tak předpokládám, že Natálie Kaňáková si již řekla o vstup do repre, i když se jí zrovna tenhle turnaj nepovedl. Nela Pýchová je dlouhodobou adeptkou a jen se u ní ne a ne dostavit onen výkonostní skok. Tak tentokrát dostala jistě oprávněnou šanci na Mitropě. U mužů je to podobné, šanci dostal dlouhodobě nenápadně ratingově "šplhající" Lukáš Černoušek - vzpomeňte na minulou famózní jízdu Cyrila Ponížila, tak dostal šanci další hráč v podobné situaci. Richard Biolek, coby mistr republiky, to snad ani nestojí za komentář. A Jan Vykouk je po Vanovi Nguyenovi nejnadějnějším juniorem. Zbyněk Hráček jako jeden z historicky nejlepších českých šachistů a nadcházející kapitán repre je jistě tím pravým, aby si tyto hráče prohlédl a pomohl jim s přípravou. Podobně Petr Hába vůči dívkám a ženám. Zatímco adeptky do ženské repre jsou momentálně jaksi rozděleny na první pětici a případné náhradnice: (Olšarová, Worek, Petrová, Novosadová, Kaňáková) U mužů je to složitější. Je tu třetí hráč ratingu, kterému navíc elo neustále stoupá, který je ale již veterán a navíc není původem Čech a tak tu neustále padají otázky zda by měl či neměl být členem repre a zda by o to případně stál. Myslím, že by zrovna tahle otázka měla být zodpovězena nějak transparentně pro všechny fanoušky. Pak jsou tu dlouholetí a stále výborní hráči, u kterých jsme přece jen byli zvyklí na trochu lepší výkon. Co dělat, čas nezastavíš. A pak jsou tu hráči, kteří k nim postupně dorůstají, ale nejsou nijak lepší. Zkrátka je ta špička velmi vyrovnaná a proto se letos hrál nominační turnaj. Dokonce si troufám tvrdit, že kdyby byl náhodně vybrán do repre týmu hráč z první třicítky žebříčku ČR a tomu to sedlo, tak bude pro tým větším přínosem než kterýkoli z účastníků tohoto turnaje. Problém ovšem tkví v tom, nikdo předem nevíme, jestli vybraný hráč tu formu a štěstí mít bude. A tak chápu repre výběr jako skupinu hráčů, u kterých je k tomu nejvíce předpokladů, kteří k sobě vzájemně chovají přátelství, úctu či kolegialitu a dokážou se vzájemně podpořit. Přeji Vlastimilu Jansovi šťastný výběr, Zbyňkovi Hráčkovi dobrý přechod do nové role, kvalitním hráčům dost chuti a sil pro růst a nám fandům ať je na co se dívat. Tedy kromě běžných akcí i více podobných jako byl tento nominační turnaj.
+0 /-0 | 12.06.2018 09:35

MaX

Anand, Nakamura, Aronian, Grischuk, Giri, Vachier-Lagrave, Mamedyarov, So, Caruana, Karjakin

+0 /-0 | 12.06.2018 02:51

MaX

btw. časový harmonogram rapidu 12.6. - 14.6 a blicek 15.6. - 16.6 https://grandchesstour.org/2018-grand-chess-tour/2018-your-next-move

+0 /-0 | 12.06.2018 02:51

Olnet

Konečně si tady snad začínáme nalévat čistého vínka. Taky děkuji za článek od Dejva. Snad se začnou hýbat ledy, jak už jsem tady psal, Zbyněk by to měl pustit, na olympiádě už nehrát, je to v jednání a tohle rozhodnutí by mělo být. A s účastí na Mitropě a vůbec se všemi hráči co jsou v repre jaksi "pod smlouvou" nejde takto hazardovat jako letos. 

+0 /-0 | 11.06.2018 23:40

Zmestabileho

Ad Max: Také jsem překvapen tím článkem od Davida Kaňovského. Nebylo zvykem psát zde takto otevřeně a objektivně o úrovni hry našich hráčů na repre akci. 

+0 /-0 | 11.06.2018 23:31

MaX

a další překvapení, objektivní článek o svazové akci. Díky díky.

+0 /-0 | 11.06.2018 22:51

naska

...samozřejmě pan Zmestabileho má naprostou pravdu.Kolik lidí se do něj,včetně bafun´ařů naváželo.......třeba ,že je troll atd. vzpomenˇte si! A vůbec běda,když něco proti činovníkům máte. Jim tento stav vyhovuje....v Českém šachovém hnutí je totální chaos.To umístění tomu napovída!!Pěkný večer všem:-)

+0 /-0 | 11.06.2018 21:44

Zmestabileho

Podle mě je Mitropa přirozenou příležítostí, aby hráli jednak hráči tvořící jakýsi "B" tým reprezentace, odkud je možné se dostat do A týmu, jednak také naši nejlepší hráči v mládežnickém věku, kteří už mají výkonnost, pracují na sobě a mají šachové ambice. Proč to u nás tak není? Proč namísto takových hráčů jsou nominovaní Hráček, Biolek, Černoušek? Byla sice termínová kolize s nominačním turnajem - no ale kdo tu kolizi způsobil? - to vedení našeho šachu uspořádalo turnaj v termínové kolizi s Mitropou. Je až smutné, že se u nás takto stále pracuje s reprezentačním týmem.

+0 /-0 | 11.06.2018 21:09

Karel Havel

Výsledek není dobrý, ale je třeba si uvědomit, že zatímco ty země, které obsadily první místa, tentokrát na Mitropu poslaly prakticky to nejlepší, co mají, čeští nejlepší muži v té době hráli kvalifikační turaj a ti úplně nejlepší ligu družstev ve Francii. Takže řekněme, že nás reprezentovalo české Béčko, ale spíš Céčko. Na to výsledek není vůbec špatný. Spoustu zápasů ČR remizovala, a to i s celkově druhým a třetím týmem.  No a ty bodíky pak bohužel chyběly. Kdyby bylo trochu štěstí, tak mohli čeští muži bojovat i o medaili.

V ženách  do Itálie odjel tým, který moc velké ambice mít také nemohl. Vždyť i ty nejlepší české hráčky bojují na ME maximálně tak o 50. místo a tady z nich byla jen J. Worek. Naty občas umí také překvapit, ale to se tentokrát bohužel nestalo. Nela a Sofie jsou jistě šikovné hráčky, ale na soutěže dospělých zatím ani náhodou nemají. Pokud se nepletu, tak nebudou hrát ani na nadcházejícím uzavřeném mistrovství ČR žen. Ale asi nikdo jiný neměl čas...Takže poslední místo ženské sestavy je jistě kruté, ale že by bylo nějak moc nečekané se asi říct nedá. Bylo-li cílem získávat zkušenosti, tak byl jistě splněn.   

+0 /-0 | 11.06.2018 18:45

Marhula

Ohledně olympiády- bych nechal hrát hráče- co má největší elo fide- gm navara +kvalifikant gm štoček- ohledně dalších bych nechal hrát další kvalifikaci nebo i kvalifikace-ideální ne? děkuji

+0 /-0 | 11.06.2018 17:47

Playboy

Ideální sestava šachovnic na Olympiádě by mohla vypadat takto: 1.Navara, 2.Láznička, 3.Štoček, 4.Hráček, Plát nebo Michalík.

+0 /-0 | 11.06.2018 17:38

Tom Ochman
Vložte obsah
+0 /-0 | 11.06.2018 16:00

Tom Ochman

Tak na tento článek jsem čekal od posledního sobotního kola a abych byl upřimný ....je dost upřimný a realistický. Především mě zajímal výkon kapitána Zbyňka Hráčka. A to hned ze dvou důvodů. Za prvé by mně zajímalo, jak bude odremizovávat na olympiádě hráce +2700? A druhý ...v návaznosti na uskutečněný kvalifikační turnaj ..., defacto se touto Mitropou potvrdilo, že  ten kvalifikační turnaj měl hrát taky. Jak už jsem tady kdysi napsal, ...chápu, že je jediným možným kandidáten na reprezentačního trenéra, ale výběr pro olympiádu je tak trochu jiná kapitola ...

+0 /-0 | 11.06.2018 15:59

Playboy

Tento repre výlet do Itálie se ani jinak nazvat nedá .... Nesmyslné obsazení šachovnic, kdy se dají pochopit účasti Hráčka, který potvrdil svoji upadající formu a fakt, že měl správně také hrát kvalifikační turnaj na olympiádu a poté mladého Vykouka, ale další účast našich mladých, dejme tomu do 20 let, zcela chyběla. Nad zbytkem visí několik otazníků??? indecisionno

+0 /-0 | 11.06.2018 15:47

Pavel Ch

Ad níže: Kdo je zde pravidelně, ví, že sem nechodím, abych někomu nadával. Výjimečně použiji sebeobrany. A to po hanlivých příspěvcích na svoji osobu nebo příspěvcích na někoho, koho si vážím či na někoho o kom je napsána lež. Jistě, byly  hanlivé  i vůči některým našim reprezentantům. Protože jsem proti nadávkám imunní, tak jsem rád, když stáhnu hromy, blesky na sebe. Když jsem zvládl i psychopata na sídlišti, tak se směji  "klávesobijcům", o kterých navíc vím, že by mi to z očí do očí nikdy neřekli. Přeji Vám více úsměvu na rtech.

+0 /-0 | 11.06.2018 15:41

Druid.Panoramix

Stálé zdraví vespolek. Zprávy z bojiště jsou rozporné, Sire nasko. Někdo říká, že jsme byli poraženi na hlavu, jiní zase tvrdí, že jsme dostali na zádel. :o) Kritizovat není co, výsledek hovoří sám za sebe a někdo za to nese odpovědnost, jak byla sestavena reprezentace....... ale bohužel, když jsou výsledky skvělé, tak se najde celá řada lidí, co by chtěli přiživit a hřát se v paprscích Slunce, ale když se nebe zatáhne a výsledky nestojí za nic, nikdo se k odpovědnosti nehlásí. Mohu jen konstatovat, že pokud měla býr Mitropa testem jak by to mohlo vypadat v budoucnosti, tak to nebude příliš růžové, snad jen výsledky Joanny Worek a Richarda Biolka jsou pozitivem a taky spousta zkušeností pro mladá děvčata v repre. Na druhou stranu, sestoupit není kam, nesestoupili jsme a pokud byly výkonnostní síle stanoveny jako získání zkušeností, pak účast splnila svůj účel. :o))))  Sire nasko, možná by to chtělo trošku nadhled, za tohle Waterloo asi pan Chrz skutečně nemůže, tohle mu nepřišijete.... a osobní invektivy si vyříkejte osobní poštou, já Vám to pískat nebudu a ani nechci( a nevěřím, že by se toho ujal někdo jiný). Takže přeji hezký den a trošku nadhledu, od prof.Mgr. bych čekal trošku více nadhledu a úrovně, tak snad příště a lépe a nenechejte zlostí cloumati svým majestátem. Co bylo vyřčeno, nejde vrátit zpět, snad se jen omluvit a zakopat válečné sekery.

+0 /-0 | 11.06.2018 13:26

dejf721
Opraveno: ze 36 partií, nějak mne ráno pozlobila matematika... :D
+0 /-0 | 11.06.2018 13:24

naska

...no nevím,toto se snad ani neda kritizovat!! Ze 45 partii vyhrát 4???Snad činovník CM Pavel Chrz pochválí naše reprezentanty za BOJOVNOST. Mi osobně nadáva do ....chovanec z ustavu ,nicka atd.Kdo je asi za tuto mizerii odpovědný??Najednou všichni zarytě mlčí. Pěkný den všem:-)

+0 /-0 | 11.06.2018 12:18