Proti favoritům se ctí!

31.10.2017 08:51 | Mistrovství Evropy družstev 2017

Na ME družstev máme za sebou další favority. Naši muži se utkali s nejvýše nasazeným Ruskem, těsná porážka po tuhém boji určitě nemusí mrzet. Družstvo žen vybojovalo nerozhodný zápas s výrazně silnějším týmem Německa.

Rusko už moc dobře ví, co náš tým dokáže, a dává si na nás dobrý pozor. Tentokrát je ovšem záhy uklidnil vývoj na 2. šachovnici, kde se Láznička trefil do soupeřovy domácí přípravy a Nepomniaščij se velmi rychle zmocnil rozhodujícího útoku.

Nepomniachtchi dumá naslepo, Griščuk kontroluje situaci (zdroj: FB European Team Chess Championship, autor: Anastasiya Karlovych)


-
. kolo -
Naši reprezentanti se ale nepoložili a tvrdě vzdorovali. Navara nemá na Griščuka moc šťastnou ruku, ani tentokrát bílými ze zahájení nedostal valnou  pozici a rozumně se spokojil s opakováním tahů. Také Plát měl s obranou druhých černých figur dost problémů, ale pečlivou hrou všechny pokusy Matlakova nakonec zneutralizoval a vybojoval druhou remízu. Nejdéle bojoval Hráček, jeho partie se dlouho komíhala okolo rovnováhy, při přechodu do koncovky ale uplatnil své zkušenosti a získal malou výhodu. Vitiugov měl náhle dost potíží, před počátkem druhé časové tísně ale Hráček netrefil ideální moment pro průlom a Vitiugov po dalším zjednodušení již remízu udržel.

-
. kolo -

Zápas s Ruskem (zdroj: FB European Team Chess Championship, autor: Anastasiya Karlovych)

2.1GM
Navara, David
2726-GM
Grischuk, Alexander
2785½ - ½
2.2GM
Laznicka, Viktor
2654-GM
Nepomniachtchi, Ian
27330 - 1
2.3GM
Hracek, Zbynek
2610-GM
Vitiugov, Nikita
2728½ - ½
2.4GM
Plat, Vojtech
2551-GM
Matlakov, Maxim
2730½ - ½

Družstvo našich žen vzdorovalo dalšímu velmi silnému týmu, Němky měly na všech šachovnicích výraznou ratingovou převahu. Oslavovat však mohly pouze na 1. šachovnici, kde Worek nezvládla situaci před časovou kontrolou a její pokus o aktivní protiútok záchranu partie nepřinesl. Havlíková a Olšarová se sice také v průběhu partií potýkaly s drobnými problémy, ale dokázaly je úspěšně vyřešit a své partie dovést do remízy.

Čekání na hrdinku zápasu s Německem (zdroj: FB European Team Chess Championship, autor: Anastasiya Karlovych)

Dosavadní výbornou formu znovu potvrdila Novosadová, která obratně využila nepřesně rozehraného zahájení své soupeřky, zmocnila se iniciativy a nakonec triumfovala v koncovce.


-
. kolo -

Tato fotka byla pořízena patrně ještě před zápasem, ale sedí i jako pozápasová (zdroj: FB European Team Chess Championship, autor: Anastasiya Karlovych)

6.1IM
Paehtz, Elisabeth
2453-WGM
Worek, Joanna
22991 - 0
6.2WGM
Hoolt, Sarah
2423-WIM
Havlikova, Kristyna
2272½ - ½
6.3WGM
Michna, Marta
2376-WIM
Olsarova, Karolina
2293½ - ½
6.4WGM
Levushkina, Elena
2309-
Novosadova, Kristyna
21840 - 1
Oba naše týmy mají za sebou první nasazené Rusko a další z favorizovaných týmů s velmi dobrými výsledky, pomocné hodnocení máme rozehrané poměrně slibně, teď ještě získat potřebné množství zápasových bodů. V soutěži mužů zatím vede Rusko jediné s plným počtem bodů, v soutěži žen jsou bez ztráty kytičky ještě družstva čtyři. 

-
. kolo -
96x 14348x Marek Vokáč
Fotogalerie
Komentáře (96) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
Drahil

Cus borci, po par mesicich jsem zavital na nss a neda mi to se nepodelit o sve poznatky...1. zmestabileho uz nema ban od bolka takze zase jede svoje psychedelicky hejty na plny koule 2. Vojta si porad jeste nenecha srat na hlavu od anonymu a pise co si mysli 3. od posledne co jsem sem zavital ma Vojta rating a vysledky jeste lepsi na rozdil od anonymu a komentatoru jeho partii    ..4. cela diskuze je o tom, ze totalni loseri (neskocilo mi tam o navic ;-) ujizdej na tom ze nejnadejnejsi hrac naseho sachu (23 let a vyvoj ela si dohledejte sami..aktualne asi 2570 live rating) reaguje na jejich nesmyslne prispevky. sachu zdar a za pul roku nazdar ;-)

+0 /-0 | 03.11.2017 23:04

Zapka

Výborně, mladí šachisté mají již tuto diskuzi na FB - jak se stát reprezentantem blush

+0 /-0 | 02.11.2017 12:08

reptal

Všechny zdravím, číst tuhle diskuzi mě neskutečně baví, přežil jsem díky tomu dnešní šichtu. O kvalitě diskuze nejlépe vypovídá už to, že z kobky vylákala i Zmestabileho. Upřímně doufám, že to tu bude ještě pár dnů pokračovat a ještě chvíli si užijeme zábavu, protože až správci webu začnou blokovat nevhodně se vyjadřující osoby, nezbyde tu asi nikdo. hats off

+0 /-0 | 01.11.2017 18:57

jigsaw

Sám jsi urážlivé prase. A koho jsi volil ty? Kalouska? 

+0 /-0 | 01.11.2017 16:51

romison
A ja se pak divim, proc tolik lidi voli Zemana a SPD, kdyz i tady lidi obhajujou chovani urazliveho prasete jen proto, ze hraje dobre sachy. A jeste ho omlouva, to je smutne.
+0 /-0 | 01.11.2017 16:28

Pavel Ch

LuboChess: Zajímavé, že též z finančních důvodů neletělo Československo na olympiádu Buenos-Aires 1978, tedy předchozí prvního startu L.Ftáčnika. Zda by byl však dorostenec nominován?

--

Morphynista: Posunout o 2 roky zpět: 1978 a 1980, 78 Maďaři zlatí, 80 byli druzí, když o zlatu proti SSSR rozhodovala partie někde vzadu posledního kola, pro lepší B-H. 1982 naopak Maďaři daleko bodově za našimi stříbrnými.

+0 /-0 | 01.11.2017 12:48

LuboChess
Áno je tak Ľ. Ftáčnik má 18 štartov. Nebyť absencie mužského družstva na olympiáde Elista 1998 z finančných dôvodov mohlo ich byť i 19. Historicky je to delené 4-5 miesto spolu so škótskym GM Colinom McNabem viac má len GM Eugenio Torre Filipíny 23, GM Lajos Portisch HUN 20, GM Heikki Westerinen FIN 19.
+0 /-0 | 01.11.2017 12:13

Ján Markoš
Ľubo tvrdí, že hral 18 olympiád.
+0 /-0 | 01.11.2017 11:17

Morphynista

@ METH : To, že Vojta Plát hraje hezké šachy, nikdo nezpochybňuje, ale pro možnou žalobu ( i když se domnívám, že ji nikdo z dotčených nepodá ) to nemá žádný význam. Souhlasím s právníkem, že by s největší pravděpodobností uspěla a Vojta by se minimálně musel omluvit. Možné je i disciplinární řízení ze strany šachového svazu.

+0 /-0 | 01.11.2017 11:09

Morphynista

Hlavní událostí včerejšího dne byla výhra Maďarska nad Ruskem. Znovu jsem si připomněl legendární zápas ve vodním pólu na olympiádě v roce 1956, poté, co sovětští okupanti rozdrtili lidové povstání a povraždili desetitisíce lidí či památné šachové olympiády v letech 1980 a 1982. A zapějme si maďarskou státní hymnu :

Bože, žehnej Maďarovi, láskou a bohatstvím. Navždy, Bože můj ho chraň ! V boji s nepřítelem žehnej jeho zbraň ! Zlý osud na něj dlouho byl, dej mu, Pane, léta plná milosti ! Vždyť ten národ si již odpykal hříchy minulé i budoucí.

 

 

+0 /-0 | 01.11.2017 11:02

METH

Žaloba na ochranu osobnosti? Tady někdo spadl z višně. Přestože si jak pana Vokáče, tak Tadeáše šachově vážím, tak je to naprosto mimo mísu. Vojta Plát má asi nejhezčí šachy, které se u nás za poslední roky objevily. A konečně to ukazuje taky v repre, což je pro český šach jen dobře. S diplomacií se odjakživa nepáral a s červenýma očima člověk v rychlosti napíše ledacos, ale aby nechal být trefování se do vlastní osoby, to bych považoval za horší než obranný (přestože přestřelený) příspěvek. Horká krev, ale krásné šachy. Kdyby tu neoprávněně nekritizovali anonymové, nebylo by co řešit až na Vojtův dostavivší se úspěch v české reprezentaci.

+0 /-0 | 01.11.2017 10:58

Bucefalos

Ano, velkého háče by mělo zdobyt i jeho vychování, proto tu byli například Wilhelm Steinitz, Fischer, nebo třeba i Viktor Korčnoj zvaný pro své vytříbené chování a takt Viktor Hrozný

+0 /-0 | 01.11.2017 10:48

Pokyn

Vojta Plát: Nudný život nemám, nebojte, šachy (a trénování dětí) mám toliko jako koníček, živí mě učitelství češtiny - odtud vztah k mateřskému jazyku. Říct někomu, že je svině, případně, že si ho najdete, mi přijde poměrně hodně doslovné - těžko v tom hledat nějaký jiný, humorný význam. 

Ale už to nemá cenu řešit - pokud Vám takové vyjadřování přijde v pořádku, nemá smysl Vás přesvědčovat o opaku. Dost lidí Vás tady dokonce pochválí... Stojím si za tím, že velkého hráče by krom ratingu mělo zdobit také jeho vychování... Hezký den a držím palce Vám i celému mančaftuwink

+0 /-0 | 01.11.2017 10:19

MMM

Vypadá to, že na jednom čísle se tak snadno neshodneme. Snad si ten díl V Šachu pustím, abych zjistil, k čemu se autor pořadu nakonec dobral. Opice by to našla za 5 minut, ale výsledek by byl nejspíš blbě - stejně jako u všeho, co se dělá moc rychle.

+0 /-0 | 01.11.2017 08:48

Martin Petr
Díky moc! :-)
+0 /-0 | 01.11.2017 08:45

Jiří Kadlec

@ Martin Petr:

Lubomír hrál na neuvěřitelných 18. olympiádách!:-) Poprvé v roce 1980 a pak na každé další, kromě roku 1998. Podívejte se třeba sem,

http://cluster003.ovh.net/~bartelsk/olimpbase/2014/2014svk.html

klikněte na něj, a objeví se Vám okno se všemi jeho účastmi. Chybí tam olympiáda v Baku 2016, ta je zde:

http://chess-results.com/tnr232875.aspx?lan=5&art=20&fed=SVK&flag=30&wi=821

+0 /-0 | 31.10.2017 22:57

wlk
Ftáčnik hral na 17-tich Olympiádach: http://www.olimpbase.org/players/yco8soyg.html V štatistike je 4-tý. Veľa už takých nebude. http://www.olimpbase.org/statistics/all_id03.html Torre má 22 http://www.olimpbase.org/players/k86a80me.html Portisch má 20 http://www.olimpbase.org/players/lhnzltxf.html Pán Plát by sa mal sústrediť na hru a nie tu riešiť divákov.
+0 /-0 | 31.10.2017 22:42

Vojta Plát
Mirne cvičená opice by to našla a spocitala za 5 minut, tak na co se ptat Kristýny?
+0 /-0 | 31.10.2017 22:34

Martin Petr

To je fakt, ale musela by ho nahánět někde na obědě nebo na večeři, a jídlo prý stojí za houby :-)

+0 /-0 | 31.10.2017 22:33

Pražský kavárník

Já nevím, já se jej neptal. Ale můžete třeba zaúkolovat Vaši přítelkyni slečnu Havlíkovou, ať se jej přeptá sama.

+0 /-0 | 31.10.2017 22:28

Martin Petr

Tak pan Ftáčnik hraje Mistrovství Evropy, co myslíte, kouká u toho na pořad V šachu a sleduje nss? :-)

+0 /-0 | 31.10.2017 22:19

Pražský kavárník

A proč se nezeptáte přímo pana Ftáčnika? On by to asi věděl lépe, než my.

+0 /-0 | 31.10.2017 22:18

Martin Petr
JJ tak já tomu budu věřit, díky moc :-) 14 olympiád je fakt hodně ... Myslím, že snad jen Torre má víc.
+0 /-0 | 31.10.2017 22:11

Magiland

:) taky jsem našel na Wiki 7+7 účastí, Michalvon byl rychlejší ..

jen bych k tomu dodal ... dá se wiki věřit ??  :-)  asi to tak bude

+0 /-0 | 31.10.2017 22:09

michalvon

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%BDubom%C3%ADr_Ft%C3%A1%C4%8Dnik

+0 /-0 | 31.10.2017 22:06

michalvon
Wiki říká toto : V letech hrál 1980–1990 na sedmi šachových olympiádách za Československo a v letech 1992–2008 na sedmi šachových olympiádách za Slovensko. Společně s Vlastimilem Hortem, Janem Ambrožem, Vlastimilem Jansou, Janem Smejkalem a Jánem Plachetkou byl členem družstva, které na šachové olympiádě roku 1982 v Lucernu skončilo na druhém místě.[2] Tu už jste určitě zkoušel :-D
+0 /-0 | 31.10.2017 22:06

Martin Petr
Lidi, nevíte, dá se někde vypnout internet na Krétě? :-) Jinak, kdo mi poradí do pořadu V šachu, kolik olympiád sehrál Lubomír Ftáčnik? Včera oslavil 60. narozeniny, všechno nejlepší ... Škoda že neporazil toho Dudu v prvním kole. Kdybyste věděli, tak díky moc za radu :-)
+0 /-0 | 31.10.2017 22:02

michalvon
Zítra Azerbajdžán, ty je tedy los :-)
+0 /-0 | 31.10.2017 21:40

Vojta Plát
Narazka na Kriebela a Vokace není k tomuto clanku, ale obecně. Jejich zášť vůči mým šachům již trvá pěkných pár let. Jen mi prostě došla trpělivost. Já se k jejich šachovému "umu" nikde nevyjadruji, tak by mohli činit totéž. Zní to uplakane, ale občas je jejich hodnocení neobjektivní. To byste měli řešit víc.
+0 /-0 | 31.10.2017 21:39

Vojta Plát
Kdo me zná, tak ví, jaký jsem. Jak v klubu, tak v repre. Kdyby mě v repre nemuseli, tak v ni nejsem. Ja se naučil upřímnosti, tím tady většina lidí bohužel neoplývá. A možná proto všem tak vadim. Komu jsem vyhrožoval? Nějak to tu nevidim. A líbí se mi, jak Pokyn bere vše tak doslovně, to máte všichni tak nudnej život bez špetky humoru? Asi jo. Mě tahle diskuze neskutečně nabíjí energií a vyvolava úsměv na tváři :-) proto v ní budu rád pokračovat. Jinak zajímavé soudit člověka podle debaty na nss, to jen svědčí o tom, jací jste pokrytci
+0 /-0 | 31.10.2017 21:34

Pražský kavárník

Jediný, kdo se zde chová nepřiměřeně, je jistý GM a jeho melody boys. Napadat pana Vokáče a pana Kriebela, to není zrovna důstojné. Možná by měl kapitán týmu zabavit mobily a vrátit až na konci turnaje, aby se playeři nerozptylovali a byli odstřihnuti od internetu.

+0 /-0 | 31.10.2017 21:26

...

michalvon - Nikdo tady včera ani dnes Vojtu sprostě ani nesprostě nenapadl. Přečtěte si diskuzi od začátku. Jediný, kdo je tady sprostý je on a zcela nesmyslně hrubě uráží pana Vokáče a i Tadeáše Kriebela. 

+0 /-0 | 31.10.2017 21:26

marek

Držím palce oběma našim reprezentacím. Je mně jedno, kdo je nebo není svině a kdo koho volil. Teď je potřeba udělat výsledek a ten moralizováním nevznikne. Pane Plát - ať se daří.

+0 /-0 | 31.10.2017 21:25

michalvon

Podívejte se pane Pokyne, v jedom s Vámi souhlasím,  zde to není skutečně o výši ratingu. Jde o to, že si anonymní ***** (slušný výraz pro ně nemám, proto *), dokazují cosi, na neanonyním panu Plátovi a to dlouhodobě. Že se jednou pan Plát hrubě ohradil.., já ho plně chápu. Vy byste se nechal od anonymů sprostě napadat ?

+0 /-0 | 31.10.2017 21:13

Pokyn

Znova, bezejmenné kecaly bych neřešil... ale tady reprezentant nadává konkrétním osobám do sviní a nemá problém s tím někomu otevřeně vyhrožovat... a vy napíšete, že se Vám to líbí? 

Tohle přeci není o výši ratingu, že čím vyšší mám, tím víc si mohu dovolit. Právě naopak...

+0 /-0 | 31.10.2017 21:05

michalvon
Přesně pane pod přezdívkou Bucefalos, lépe než Vy bych to neřekl :-)
+0 /-0 | 31.10.2017 20:55

lykan

Pokyn:  Přesně tak. Pražský kavárník jen pomohl panu Plátovi vytvořit podmínky, aby se mohl projevit. Místo útoků na posla špatných zpráv se raději zamyslete nad tím, jaké lidi posíláme reprezentovat naši zem navenek. To nemůže být žádnému klubovému hráči jedno. Nebo si snad myslíte, že pan Plát se takto chová jen zde v diskuzi?

+0 /-0 | 31.10.2017 20:54

jigsaw
Čemu se všichni divíte, Vojta se musí nějak bránit, když tady do něj rýpou samí závistiví blbečci. Vojto, drž se :-)
+0 /-0 | 31.10.2017 20:52

Bucefalos
Mě se Vojtechovi příspěvky líbi. Jen potvrzují to co si myslím už od útlého detstvi. S některými lidmi se člověk nemá párat a prostě je sestřelit. Jinak to občas proste udělat nelze. A ze je Vojtech reprezentant? Tím spis by si neměl nechat od nikoho kakat na hlavu.
+0 /-0 | 31.10.2017 20:50

Pokyn

Téhle (a nejen téhle) emotivní střílečce na novoboráku nerozumím, kam se nám královská hra posunula... Nějaké trolly bych neměl potřebu řešit (tady ani jinde), nicméně tohle:

banda nepřejících sviní od Kriebela přes Vokáče až po kavárníka.

nějaký křivý slovo o mych rodičích a najdu si tě. Beze srandy.

Nemáte někdo morfium? Dal bych si. 

napsal REPREZENTANT naší země. REPREZENTANT ve hře, která se přeci vždycky vyznačovala "tichou slučností", nikoliv "uřvanou vulgaritou". 

Tohle přeci není normální...

+0 /-0 | 31.10.2017 20:38

michalvon

Střelec, máte recht. Vojto, ať se Vám zítra zadaří :-)

 

+0 /-0 | 31.10.2017 20:26

strelec

ad Vojta Plát: není lepší se na to tady vykašlat a soustředit se na další partie? Našlápnuto (repre) máte slušně, tak přeji hodně štěstí do dalších zápasů! 

+0 /-0 | 31.10.2017 20:18

Vojta Plát
Nemáte někdo morfium? Dal bych si. Ty si tady morphyku vylivas srdíčko skrz Rusko neustále a taky v tom bude něco osobního. Me třeba o dost víc štve Babiš, kdo ho volil, ať napíše, toho mile rád pošlu někam.
+0 /-0 | 31.10.2017 20:11

Vojta Plát
Tys tady chybel chudacku uplakaná, juuuuj. Budeš je všechny aspoň obhajovat? Jsem nevěděl, že kdyz někoho nazvu zviretem, že to je spatne. Už radši žádné hezké slečně neřeknu kočko, aby nebyl průser.
+0 /-0 | 31.10.2017 20:02

Morphynista

Vojta Plát zatím předvádí velmi dobrou hru a doufám, že pomůže našemu týmu k umístění minimálně v první desítce, jeho příspěvky zde však ukazují, že stále ještě nedozrál. Kdyby nějakým ostřejším slovem poslal do patřičných míst rýpavého kavárníka, tak bych to pochopil. Nevím ale , proč začal útočit i na další a strčil je do jednoho pytle s jakýmsi anonymem. Asi jsou v tom nějaké osobní záležitosti, nicméně by mělo platit, že špinavé prádlo se pere zásadně doma...

+0 /-0 | 31.10.2017 20:00

michalvon
Zestabileho. Tak dva nejvetsi Trolly máme pohromade :-)))) Ten tu jeste chybel :-)) Pokud na panu Plátovi, vážený pane z Zmestabileho vysoudite pokutu, milerad ji zaplatim :-)
+0 /-0 | 31.10.2017 19:56

jigsaw

re Zmestabileho: běž si studovat ty svoje práva a nemel tady nesmysly ty blázne 

+0 /-0 | 31.10.2017 19:55

Zmestabileho

Jen doplním - aktivně legitimován k podání žaloby je Tadeáš Kriebel a Marek Vokáč, prvně jmenovaný by u soudu jednoznačně uspěl. A žalovat by bylo možné nejen p. Pláta, ale zejména také zdejší novoborský šachový server.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:54

Zmestabileho

Urážlivé výroky p. Pláta jsou žalovatelné žalobou na ochranu osobnosti, s nárokem na omluvu a na finanční zadostiučinění (dle současné judikatury českých soudů řádově v desítkách tisíc korun). Odpovědnost rovněž nese novoborský šachový server, který tyto urážky toleruje, nemaže je, a p. Boleslav dokonce hned po nich vstupuje do diskuze (což je jasný důkaz, že nss zná obsah této diskuze a nic proti němu nečiní). Z pohledu právníka praktikujícího žaloby na ochranu osobnosti je dnešní diskuze pěkný a přímo učebnicový případ - který si také uložím do své databáze. 

+0 /-0 | 31.10.2017 19:50

Pilgrim

Myslím, že administrátor by měl smazat všechny vulgární příspěvky, ať jsou od kohokoliv. Vemte v úvahu, jak negativně to může působit třeba na děti...je to ostuda!!! Pán Plát hraje šachy výborně, ale probůh, nekdo mu vysvětlete, ať raději jen hraje a nepíše sem komentáře... Jakub Ševčík

+0 /-0 | 31.10.2017 19:49

Vojta Plát
Kdybych mlčel a nic nepsal, tak by to byla vyhra bez boje, to si tihle sraci preji nejvíc. Já se ale nedám. O moji rodinu se nestarej a neplet se do toho, nějaký křivý slovo o mych rodičích a najdu si tě. Beze srandy.
+0 /-0 | 31.10.2017 19:48

plzenak

31.10.2017 18:55 | strelec

ad plzenak: si to všechno naházel do jednoho "jugoslávského pytle"wink Nebo už tušíš dalšího soupeře?

A sakra, to je úlet  blush  Já byl celou dobu přesvědčenej, že hrajeme s Chorvaty. Nějak se mi ta "jugoslávská" jména popletla. Sypu si tedy popel na hlavu, tohle je ostuda, takhle si poplést země.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:45

michalvon

Nicméně, Troll má, to co chtěl, rozpoutal svojí omezeností diskuzi, která není vůbec o šachovém tématu. Proto jsem psal, zablokovat a byl by klid.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:42

michalvon

Nepsal jsem mazat, psal jsem zablokovat. Že se Vojta brání je snad pochopitelné, dobře, třeba nezvolil nejlepší formu, ale potom co se do něj naváží anonmní hrdinové se mu ani trochu nedivím.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:40

plzenak

To je tedy úroveň diskuse. Bez ohledu na to, kdo je Vojta Plát, na normálním diskusním fóru by byl za podobné výroky jako níže (12:55, 16:04) dávno zablokován. Ovšem není sám, například výrok Pražského kavárníka z 19:12 je taky za hranou.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:38

takychcineconapsat

Lidi, co to tady píšete? Přečtěte si, jakým výrazem Vojta naprosto bezdůvodně napadl svého soupeře Tadeáše Kriebela, autora článků a hráče ŠK Novoborský. A admin má ještě mazat jeho kritiky, to snad nemyslíte vážně.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:37

michalvon

Bylo by možné ze strany administrátorů zablokovat "Pražského kavárníka"  ? Vždyť jsem chodí akorát provokovat. D...l.

Jinak Vojta Plát yes, nedávno jsem koukal na jeho rozbor partie z olympiády https://www.youtube.com/watch?v=EU0qLbr95ZI   hats offKrásná práce

+0 /-0 | 31.10.2017 19:28

chess123

Je smutné, jak hluboko dokáže ten člověk klesnout. Když dojdou argumenty, tak vytáhne třeba něco z kapitoly rodina, atd. Co na tom, že píše pod článek o ME družstev.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:27

BM

Jenom bych dodal, že se s problémy se potýkala spíš soupeřka Olšarové. Karolína většinu partie stála lépe.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:22

jigsaw

 pražský kavárníku, v jaké psychiatrické léčebně bydlíš? Přijel bych se za tebou podívat, protože mě zajímá, jak může vypadat takový primitivní idiot, který pořád do někoho rýpe a uráží (hlavně Vojtu). Vojta je výborný hráč a měl by ses mu omluvit za svoje blbé výlevy.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:21

Pražský kavárník

Chorvati nebo Srbové, to je jedno, všichni jsou silní. "Na druhou stranu z něj ještě nevyprchaly klukoviny a nějaké pseudoboje se svazem na počest svého otce." Kde vůbec pan Plát senior skončil? Není to tak dávno, co zde i on vylepoval podivné příspěvky. A kde je vůbec maminka paní Plátová? Jsem o ní nikdy neslyšel.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:12

Marhula

Myslím že gm plát měl hrát druhou za gm navarou ale je to věcí kapitána děkuji

+0 /-0 | 31.10.2017 19:06

takychcineconapsat

Je fér uznat, že Vojta, co vylezl z basy, tak hraje velmi dobře a mohl by brzy vystřídat Viktora v top 100. Na druhou stranu z něj ještě nevyprchaly klukoviny a nějaké pseudoboje se svazem na počest svého otce. Avšak káže vodu a pije víno, protože dostává mnoho příležitostí reprezentovat a to by každý hravě našel tisíc a jeden důvod, proč ho do repre nikdy nepozvat.

+0 /-0 | 31.10.2017 19:04

strelec

ad plzenak: si to všechno naházel do jednoho "jugoslávského pytle"wink Nebo už tušíš dalšího soupeře?

+0 /-0 | 31.10.2017 18:55

plzenak

Dnes to vypadá "jen" na remízu. David soupeře pěkně přehrál, ale slabší den si bohužel vybral Zbyněk. Ješte po 26.Jxf5 exf5 stál velmi dobře, pak však nepochopitelně zazmatkoval a pozice se mu doslova rozsypala pod rukama. U Viktora korektní remíza, u JIrky se ještě hraje věžovka, remíza je však vysoce pravděpodobná. Chorvati jsou v posledních letech velmi nevyzpytatelní, (případná) zápasová remíza tedy není úplně špatný výledek. I když body mohou na konci scházet.

+0 /-0 | 31.10.2017 18:50

Petr Boleslav

Pěkné kolo okolo, ruský hrdina dnes možná potopí svůj tým, Poláci zase zachraňují remízu na poslední chvíli. 

+0 /-0 | 31.10.2017 18:28

Homunkulus

pawel: yes

+0 /-0 | 31.10.2017 18:15

Pražský kavárník

Dnešní zápas moc růžově nevypadá. Pan Hráček se dostal pod tlak, snažil se vše řešit obětí dámy, ale soupeř stejně zavěsil. Pan Láznička bude ještě muset ubránit horší věžovou koncovku a koncovka pana Štočka zřejmě asi taktéž skončí remízou. Pan Navara se svou pěknou výhrou asi zůstane osamocen. Do toho všeho ještě nominant pan Plát vylepuje na internet emotivní příspěvky za podpory svých anonymních melody boys a útočí na pana Vokáče a pana Kriebela. Je pozoruhodné, že pánové Láznička a Hráček ještě nezaznamenali výhru. 

+0 /-0 | 31.10.2017 17:52

pawel

Dnes (bohužel) vítězem PK. Tož když se po plamínku od trolla začnou ostatní hádat mezi sebou. Příště to nedopusťme.

Vojtovi fandí přes 99% lidí, nikdo  mu tu nenapsal nic špatného (PK je prostě nikdo), až někteří jako reakci na jeho příspěvky.

Vojto, PK tu urážel i Davida Navaru, opakovaně, kdo by ho tu bral vážně, je blátem na podrážce, netřeba mu odporovat. Jak Tě může vykolejit a proč s ním hodíš do pytle i Marka Vokáče s nyní diskusi nepřítomným Tedeášem. 

Hraješ supér šachy, dokazuješ oprávněnost repre, máš nás tu všechny fanoušky. Diskuse se Ti povede lépe příště. Teď se soustřeď na zítřejší zápas a PK si maximálně otři z boty. 

+0 /-0 | 31.10.2017 17:42

JiH

Radek Šírl hrál v Zenitu Petrohrad, za trenéra Petržely.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Radek_%C5%A0%C3%ADrl

+0 /-0 | 31.10.2017 17:18

naska

....ale,ale!!!Každopádně GM V.Plát je veliký talent a i když je mladý,dokázal toho v šachu velmi mnoho.Vyhrál hodně turnajů,MČR atd.Kdo to ze šachistů,kteří se do něj sprostě trefuji dokázal?I v repre má hodně dobrých výsledku,to je fakt. Njn...závist je strašná věc,závidí se i talent,který Vojta má!Vojto,i když se pár šachistů do Vás trefuje,máte i strašně hodně šachistů,kteří Vám drží palce a fandí Vám!Hodně úspěchu !!:-)

+0 /-0 | 31.10.2017 16:58

Pražský kavárník

"Sirl je vylitej mozek". Nevím, kdo je pan Šírl. Mohl by to pan Plát vysvětlit? Kromě toho je zajímavé, že během reprezentačních akcí, se na internetu prezentuje pouze pan Plát, nikdo jiný.

+0 /-0 | 31.10.2017 16:14

Vojta Plát
Vlastu Jansu.
+0 /-0 | 31.10.2017 16:05

Vojta Plát
Cau Rudo, myslel jsem Tadeáše, jednu z tvých spermií :-) co si budeme nalhávat, nikdy jsme se s Tadeášem nějak extra nemuseli, co si budeme povídat. Díky nss dostává možnost se do mě trefovat, třeba ho to časem prestane bavit :-) Sirl je vylitej mozek, nicméně pár výchovných facek by tu na nss zasloužil každý druhý(já už jich dostal za život dost, takže mne už žádná další nepomůže, naopak).
+0 /-0 | 31.10.2017 16:04

Pražský kavárník

"Zbyna by mohl vyhrát, jdu se tam podívat a převzít coaching za Vlastu :-)" Jakého Vlastu? Pan Vlasta Babula přece není nominantem.

+0 /-0 | 31.10.2017 16:03

Rudolf Kriebel

Jsem v šoku z toho, co dokázal reprezentant České republiky  - Vojtěch Plát, napsat  ve svých příspěvcích. Takhle veřejně mne sviní ještě nikdo nenazval. Díky. No, třeba nemyslel mne-Rudolfa, ale Tadeáše a já jsem tak vztahovačný....Mohlo by být i hůře, dnes psali o bývalém reprezentantovi ve fotbale, dnes divizním hráči, co po obdržení červené karty zkopal protihráče, pomocnému rozhodčímu dal pecku a hlavního sundal k zemi...a byly uvedeny i sankce...

 

+0 /-0 | 31.10.2017 15:44

Bossik
"Kavárník" má plno keců o našem skvělém hráči Vojtovi Plátovi a přitom se vsadím, že to bude nějaký hospodský šmudla, který nepřekročil 2. VT a jen má závistivou hubu plnou keců. Vojta Plát hraje moc pěkně a je naší nadějí do budoucna.
+0 /-0 | 31.10.2017 15:36

Vojta Plát
To tady Bolku nikoho nezajímá. Kavárník napíše jen tehdy, když nestojím nejlíp, jinak ne. Zbyna by mohl vyhrát, jdu se tam podívat a převzít coaching za Vlastu :-)
+0 /-0 | 31.10.2017 15:26

Petr Boleslav

A dneska se taky hraje?

+0 /-0 | 31.10.2017 15:23

Vojta Plát
Já jen nemám rád neobjektivní kritiku, to je cely. Sedět pokorně v rohu a srat na hlavu si nenechám, možná jste tak zvyklí vy starší...snažím se jiz nejaky čas šachy zpopularizovat jak to jen jde, občas možná negativně, ale jinak většinou pozitivně. Meli byste činit totéž. Ne jen plivat a kritizovat, to nikomu nepomůže. Já se narozdíl od tebe kavarniku nemám potřebu schovávat pod anonym. To stejne platí pro M! a ... A jinak mám pana Vokáče rád, jen mi nepřišlo objektivní to "dost problémů".
+0 /-0 | 31.10.2017 15:19

Pražský kavárník

Pan Plát zde opakovaně útočí na našeho vůdčího trenéra pana Vokáče. Skoro to vypadá, že právě on je tajemným diskutérem s přezdívkou "ciki333".

+0 /-0 | 31.10.2017 15:05

M!

Výroky Vojtěcha Pláta jsou naprosto nevhodné jako normálního hráče, natož jako reprezentanta ČR. Neznám přesně detaily financování naší výpravy, ale předpokládám, že si Vojta reprezentování ČR neplatí ze svého. Ať už je jeho pobyt placen sponzory či příspěvky členů šachového svazu, tak nikomu z nich se jeho výroky nemůžou líbit. Osobně bych finančně někoho takového nepodpořil. Navíc, nepřítomnost Pláta by náš tým ani výrazně neoslabila, neboť v jeho výkonnostní kategorii (FIDE elo 2551 +-100) máme několik alternativ.  

+0 /-0 | 31.10.2017 14:58

Vojta Plát
Psal jsem to na balkoně u cigarka a na mobilu, autolorekce tam hodila jedno o navíc, to ani nekontroluju, za to mi nestojite. Kavárník i Vokáč psali o kritice(celou partii hůř apod.To, že soupeř hrál v zahájení x krát dámou nikdo nezmínil,bohužel tam nic nemám, pozice je rovna). Jo a svině neni sprostý slovo, aspoň myslím.
+0 /-0 | 31.10.2017 14:49

...

Ota Válek - Mohl byste mi ocitovat tu zdejší kritiku? Který - vašimi slovy "trotl"- kritizuje, že neporazili hráče s vyšším ratingem a kdo pronesl něco negativního na VP tak, aby tu reprezentant naší země musel nadávat čtenářům do sviní? 

+0 /-0 | 31.10.2017 14:40

MMM

Z anglicko-českého slovníčku: looser = volný, volnější, uvolnit. Jsme tedy podle GM Pláta "Zcela volnější neobjektivní banda"?

+0 /-0 | 31.10.2017 14:36

Ota Válek
Zdejší anonymové zřejmě nevědí, že jsme hráli proti čtveřici s rozpětím ELO 2728-2785. Jenom trotl může kritizovat bílé za to, že neporazili hráče s vyšším ratingem a že skvěle hrající Vojta Plát nevyhrál s černými proti hráči 2700 pověstném svojí neprůstřelností. Dalo se čekat, že rozhodne druhá deska. Naše naděje byla, že nevyzpytatelný Nepo, jenž je ovšem též pevně usídlen v klubu 2700 , to pokazí, což by nebylo poprvé. On však podal skvělý výkon.
+0 /-0 | 31.10.2017 14:30

frenik

Taky to moc nechápu, včera to byl solidní výkon, holky výborné.

+0 /-0 | 31.10.2017 13:56

Vojta Plát
Škoda, ze ja sam jsem si přál dnes pauzu...jen nechápu tu kritiku za zápas s Ruskem. Zcela neobjektivní banda looseru tady.
+0 /-0 | 31.10.2017 13:42

...

"Proti favoritům se ctí". Pěkný název článku. Ovšem se ctí  zde dnešní nenominaci jednoznačně neunesl jeden nejmenovaný reprezentant.

+0 /-0 | 31.10.2017 13:24

Vojta Plát
A ty kopačku z otočky mezi oči, aby se to vyvážilo.
+0 /-0 | 31.10.2017 13:18

Pražský kavárník

Je otázkou, zda přípsěvek pana Pláta není tak trochu útočný proti panu Vokáčovi a panu Kriebelovi. Pan Plát by měl dostat napomenutí od kapitána velmistra Jansy.

+0 /-0 | 31.10.2017 13:04

Vojta Plát
Dnes nehraju, tak můžu něco napsat. Viktor měl hrát Vb8, prý to je snad jediný tah, říkal to David. Já jsem žádný velký problémy neměl, pěkný kecy. Jen jsem nechtěl remis po Jg4, by přišlo Jg3 a měním dámy. Hledal jsem různý taktiky(což vám asi nikomu nedošlo, ale motivy s Jg4 a Jxe3, případně Jxe3 rovnou byly velmi lákavé). Zahrál jsem v partii tak 2-3 slabší tahy, ale jak říkám, problém měl spíše Matlakov. Kdyby nenašel po Jc4 Dd3 a šel rovnou Dc3, tak po Kf8 by bojoval o remízu on. Ale všiml si toho na 10-ti vteřinách a jen si mohl ukroutit hlavu...Ale jinak díky za podporu, vždycky to tu byla banda nepřejících sviní od Kriebela přes Vokáče až po kavárníka.
+0 /-0 | 31.10.2017 12:55

Pražský kavárník

Článek pana Vokáče je dobrý. Každý komentář je subjektivní. Subjektivita je základní vlastností každého komentáře. Spíše bychom si měli všímat slabin českého týmu. Pan Navara už podruhé v krátké době nepředvedl proti Griščukově Berlínské vůbec nic. Pan Láznička ukázal, že nemá propracované zahájení. Ve své korunní variantě se nechá rozdrtit v miniaturce. A pan Plát, jak se zdá, se rozhodl celou soutěž bránit horší pozice, protože není schopen ze zahájení dostat alespoň rovnou pozici ani bílými ani černými. Na druhou stranu je pan Plát příslibem do budoucna, protože když si propracuje repertoár, tak má výkonnost 2600+.

+0 /-0 | 31.10.2017 12:03

Ota Válek

Mám diametrálně odlišný názor než Poutník. Komentáře GM Vokáče považuji za velmi kvalitní; vítám, když do nich promítne své obrovské zkušenosti včetně toho, když napíše, jak by to hrál on. Dokonale odosobněné analýzy jsou k dispozici na compu. Komu se nelíbí lidské subjektivní komentáře, může se podívat tam.

+0 /-0 | 31.10.2017 11:54

Homunkulus

Mně naopak tenhle osobnější přístup nevadí, vidím v tom snahu jít s kůží na trh a přiblížit čtenáři, jak asi autor uvažuje.

+0 /-0 | 31.10.2017 11:48

Poutnik

Vždycky mne rozesměje, když komentátor nedrží odstup a sděluje čtenáři co by kdyby on hrál v dané pozici. O dvě třídy slabší hráč komentující TOP hráče... Možná jsem ze staré školy, ale dobrý komentátor nezatahuje nikdy do rozboru sebe. Ještě si to může dovolit někdo ze špičky a to jen v případě, kdy odkazuje na svou dřívější partii. A i tak bývá většinou zdrženlivý a uvádí takový odkaz nikoli ve smyslu  "já jsem hrál před dvěma lety"  ale "bylo hráno v partii novák - novák 2015". 

+0 /-0 | 31.10.2017 10:34