Spolupracujeme se Slevomatem
13.10.2022 06:39Mají až 400 000 zákazníků a my jsme s nimi dnes zahájili spolupráci! Koukněte na naší první akci se Slevomatem! Marketingově oslovíme další šachisty a knížka pana Jansy bude bude zase o kousek blíž k těm, kteří jí chtějí mít doma.
https://www.slevomat.cz/akce/1994818-pro-sachisty-kniha-vlny-a-schody-a-ponozky
Marketingově je to skvělá příležitost. Protože nám garantují 400 000 zhlédnutí naší nabídky, která nové zákazníky přivede k nám na e-shop rpsachy.cz
Jsem moc rád, že knížka pana Jansy je tak úspěšná a bude ještě víc!
https://www.rpsachy.cz/vse/knizky/vcera-a-dnes-kniha-vlastimila-jansy/
Jeden kamárd, Velmistr když u nás nakupovalv září vybavení pro nový šachový kroužek mi řekl: Jste nejlepší a já spolupracuji jen s nejlepšími. Proto i rpsachy dnes udělaly další velký krok a zahájily spolupráci s těmi nejlepšími na trhu.
Koukněte a tím to zdaleka vše nekončí......
Vložte obsah
Ty jo, zase skvělí nápad. Kam vy na to chodíte... držím palce.
A doplním, že není nejdůležitější prodat knihu, ale oslovit nové zákazníky a přesvědčit je o tom, že jsme nejlepší šachový obchod a když se nám to podaří, pak cílem je aby se k nám vracel pokaždé, když bude chtít šachové zboží. Právě proto je tato akce skvělá, oslovíme 400 000 nových potenciálních zákazníků. Samozřejmě úspěšnost se počítá na nízké %, ale i tak to je hodně velká příležitost k dalšímu růstu. Takže klasický marketing. Díky za dotaz, rád jsem odpověděl. Petr
Playboy - samozřejmě to myslíme vážně. Na Slevomat jde omezený počet knih s cílem oslovit zákazníky, kteří nás neznají. Klasická reklamní kampaň, kde neplatíte za proklik, ale % z prodeje. Protože prodáváme tuto knihu jenom my, pak hodně lidí si spojí nákup této knihy s dalším zbožím v rámci jednoho poštovného a tím získáváme víc zákazníků a podíl na trhu na úkor konkurence. Dále bych mohl mluvit o budování značky a jména mezi hodně velkým počtem lidí. Takže to opravdu myslím vážně, berte to jako skvělou reklamní kampaň před Vánocemi. Nejde jen o prodej knihy, ale využití jejího potenciálu na maximum.
Knížka pana Jansy je tak úspěšná, že se musí dávat na Slevomat se slevou, aby se prodala? To nemyslíte vážně?