Spolupracujeme se Slevomatem

13.10.2022 06:39

Mají až 400 000 zákazníků a my jsme s nimi dnes zahájili spolupráci! Koukněte na naší první akci se Slevomatem! Marketingově oslovíme další šachisty a knížka pana Jansy bude bude zase o kousek blíž k těm, kteří jí chtějí mít doma.

https://www.slevomat.cz/akce/1994818-pro-sachisty-kniha-vlny-a-schody-a-ponozky


Marketingově je to skvělá příležitost. Protože nám garantují 400 000 zhlédnutí naší nabídky, která nové zákazníky přivede k nám na e-shop rpsachy.cz 

Jsem moc rád, že knížka pana Jansy je tak úspěšná a bude ještě víc!

https://www.rpsachy.cz/vse/knizky/vcera-a-dnes-kniha-vlastimila-jansy/

Jeden kamárd, Velmistr když u nás nakupovalv září vybavení pro nový šachový kroužek mi řekl: Jste nejlepší a já spolupracuji jen s nejlepšími. Proto i rpsachy dnes udělaly další velký krok a zahájily spolupráci s těmi nejlepšími na trhu. 

Koukněte a tím to zdaleka vše nekončí......

5x Petr Koutný
Fotogalerie
Komentáře (5) Aktualizovat
14.10.2022 12:22 | Petr Koutný

Vložte obsah

13.10.2022 11:27 | hejdic

Ty jo, zase skvělí nápad. Kam vy na to chodíte... držím palce.

13.10.2022 08:29 | Petr Koutný

A doplním, že není nejdůležitější prodat knihu, ale oslovit nové zákazníky a přesvědčit je o tom, že jsme nejlepší šachový obchod a když se nám to podaří, pak cílem je aby se k nám vracel pokaždé, když bude chtít šachové zboží. Právě proto je tato akce skvělá, oslovíme 400 000 nových potenciálních zákazníků. Samozřejmě úspěšnost se počítá na nízké %, ale i tak to je hodně velká příležitost k dalšímu růstu. Takže klasický marketing. Díky za dotaz, rád jsem odpověděl. Petr

13.10.2022 08:23 | Petr Koutný

Playboy - samozřejmě to myslíme vážně. Na Slevomat jde omezený počet knih s cílem oslovit zákazníky, kteří nás neznají. Klasická reklamní kampaň, kde neplatíte za proklik, ale % z prodeje. Protože prodáváme tuto knihu jenom my, pak hodně lidí si spojí nákup této knihy s dalším zbožím v rámci jednoho poštovného a tím získáváme víc zákazníků a podíl na trhu na úkor konkurence. Dále bych mohl mluvit o budování značky a jména mezi hodně velkým počtem lidí. Takže to opravdu myslím vážně, berte to jako skvělou reklamní kampaň před Vánocemi. Nejde jen o prodej knihy, ale využití jejího potenciálu na maximum.

13.10.2022 08:05 | Playboy

Knížka pana Jansy je tak úspěšná, že se musí dávat na Slevomat se slevou, aby se prodala? To nemyslíte vážně?