Předseda šachového svazu oslavil šedesátku

20.03.2010 19:52 | Výročí

V pátek 19.3. oslavil své šedesáté narozeniny předseda českého šachového Svazu Vlastimil Sejkora. A oslavu, která se konala v penzionu Faust, pojal ve velkolepém stylu. Své přátele přivítal z šachového, podnikatelského i osobního ...

V pátek 19.3. oslavil své šedesáté narozeniny předseda českého šachového Svazu Vlastimil Sejkora. A oslavu, která se konala v penzionu Faust, pojal ve velkolepém stylu. Své přátele přivítal z šachového, podnikatelského i osobního prostředí. Ti, co přišli Vlastovi popřát, měli k dispozici dostatek občerstvení, jídla, taneční parket, ale i např. čtyři stolky se šachovými soupravami, kde si mohli zájemci o hru třeba zablicat.

Fotoreportáž

Přijel vydavatel Šachového týdeníku, ředitel Pražské šachové společnosti Pavel Matocha

Čestný prezident Svazu ing.Němec

Vydavatel Šachinfa Břetislav Modr se svou ženou Hankou

Nechyběl starosta Hustopeče Luboš Kuchynka. Mezi dalšími šachovými hosty jsem viděl dále např. Petra Herejka, Petra Buchníčka atd.

Pan Fuksík dal vyzkoušet oslavenci nejen golfové hole…

Pak již na tanečním parketu přítomné dámy provedly krátce Vlastu, i tuto činnost Vlasta zvládá bravurně, však v mládí závodně tancoval...

Vlasta udílel Oskary, byly to pozornosti těm, kteří jeho život nejvíce ovlivnili – např. třídní učitelka, společník, s kterým má podnikatelskou firmu, ale i ten, s kterým se nejvíce opil :) (a já to nebyl :)

Oskara za celoživotní trpělivost samozřejmě dostala s velkým potleskem jeho životní partnerka Věrka

Večer přijel poblahopřát Vlastovi i samotný šéf Sazky p. Hušák

Kolem pardubických je vždy veselo a dobrá nálada

K poslechu nám hrála výtečná živá hudba a Jirka Petružálek stačil moderovat i zpívat.

Jeden dárek, který Vlastovi věnovali Zdeněk Janda a Jindra Papay, vzbudil obzvlášť všeobecné veselí - karikatura Vlasty ,jako golfového hráče.

To se již blížila půlnoc,taneční parket se zcela zaplnil, zábava nabírala obrátek, já ale již namířil směr domov. Oslava se velmi vydařila.

29x 7014x Zdeněk Janda
Fotogalerie
Komentáře (29) Aktualizovat
29.03.2010 15:05 | Autor neznámý

pogous:Pod první polovinu Vašeho příspěvku se určitě ochotně podepíšu, s většinou druhé části bych nepochybně polemizoval. Závěr je zajímavý, tak o všem přemýšlí  inteligentní člověk. Jak  uboze "přemýšlí" alkoholik s přezdívkou de Villante (zvaný Honza) jsme bohužel též měli možnost poznat.

27.03.2010 14:06 | Autor neznámý

to pogous:

 

27.03.2010 12:36 | Autor neznámý

Má-li předseda Šachového svazu 60. narozeniny, je slušné to připomenout. Je předseda Šachového svazu, reprezentuje navenek šachové hnutí, byl zvolen našimi zástupci na konferenci. Může se Vám nelíbit, a pak jej ostře kritizujte, nominujte jiného kandidáta, usilujte o odvolání Sejkory a zvolení někoho, kdo podle Vás bude práci předsedy ŠSČR dělat lépe. A když přesvědčíte většinu, tak uspějete a prosadíte svou. Když nepřesvědčíte většinu, tak si můžete říct, že jste to aspoň zkusili. Tak funguje demokratická volba. Předvádět svoji frustraci a mindráky u článku k šedesátinám Sejkory, je ubohé a trapné.

A podobné je to u zmínky u soudruhu Hušákovi - ano, byl to soudruh, podle seznamů StB také spolupracovník této zločinecké organizace, dále kvůli svému megalomanství nechal postavit předraženou Sazka arenu, a tím de facto finančně pokládá největší loterijní firmu v republice a kvůli tomu mají fatální problémy s financováním jednotlivé sportovní svazy (včetně šachového). Nicméně je to velmi vlivný a mocný člověk a je překvapivé, když váží cestu z Prahy do Děčína, aby Sejkorovi pogratuloval. Oni nejsou kamarádi, žádní osobní přátelé, byla to tedy pracovní cesta Hušáka. Proč potřeboval naklonit si Sejkoru, získat jeho sympatie? To je otázka, která je zajímavé. A toto se čtenáři Šachového týdeníku i tohoto serveru dozvěděli z fotek, které tak kritizujete.

 

26.03.2010 22:22 | Autor neznámý

Pane MUDr. (naštěstí ne RSDr). Jando, vážím si Vaší snahy dělat něco pro šachy - kdo nic nedělá, nic nepokazí, že. Ale přiznávám, že po přečtení titulku k fotce "přišel blahopřát i samotný šéf Sazky p. Hušák" mě napadla nepříliš originální slovní hříčka "soudruh Hušák" - ten pán kritéria soudruha naplňuje. A ten jeho skoro jmenovec byl navíc v jisté době svým způsobem obdivuhodný charakter... ve srovnání s "panem" H.

Psáno anonymním sympatizantem, aby nevznikly pochyby.

26.03.2010 12:27 | Autor neznámý

Alfil: Ano, souhlasím s vámi naprosto na slovo. Ale neubránil jsem se popíchnout lid, který mě začal histericky spojovat s bojem proti panu Sejkorovi.

26.03.2010 12:15 | Autor neznámý

Re Jirka Kadlec - rozumíme si  . Jen jsem si při psaní příspěvku vzpomněl na jednu situaci : když jsem před 35 lety střídal jednoho starého dentistu,který odcházel do důchodu,tak mi na rozloučenou řekl: " Zdeňku,nezávidím ti,celý život budeš bojovat s lidskou omezeností,hloupostí a závistí" . Měl na mysli lidi,co systematicky na své zdraví kašlou,a pak,když mají problémy,tak si myslí,že doktor dělá zázraky..Ale jak koukám a čtu, ono by to pasovalo i na zdejší mnohé anonymy ... Takže Vlastovi přejí jeho kamarádi ještě jednou hodně zdravíčka, mnoho šťastných dnů, jak v podnikání, tak zejména za šachovým stolcem ( teď proti novoborákům v neděli by se nám to hodilo  ) , a na závěr - ta skutečnost, že jedině Vlastovi se podařilo před více jak 10 lety sjednotit 3 svazy v jeden, je dnes málo,nebo vůbec , doceněna...K tomuto tématu již vše

26.03.2010 11:37 | Autor neznámý

Aby mi bylo správně rozumněno, tím "humusem" či "hnojem" jsem nemyslel žádnou konkrétní osobu ale článek tohoto typu, ze kterého na mě dýchla atmosféra let snad již dávno minulých. Buďto  má autor článku tak trochu zvrhlý smysl pro humor anebo to opravdu vše myslel vážně. Tím hůř. Jinak osoba pana předsedy a jeho kámošů, potažmo jeho bývalá či  současná členství v partajích, mě opravdu nezajímá, proto jsem neměl a nemám důvod ho jakkoli špinit (a naopak). Zarazily mě jen hysterické reakce na krátké noticky. Nebyl jsem to já, pane Kadleci, kdo jiné označil za neslušné, hloupé, drzé, stupidní... A co se týká pseudonymu, tak ho používám stejně jako dalších cca 80% lidí na tomto webu neb jest to povětšinou na internetu zvykem. Pokud si však někdo usmyslí rozbít mi hubu, jsem přesvědčen, že mu nedá až tak velkou práci zjistit, kdo se za pseudonymem skrývá. Howg! :-)

26.03.2010 10:14 | Autor neznámý

Stejně jako pračky perou, vysavače vysávají, tak v diskusích se diskutuje, zvláště v těch veřejných. Je to podobné třeba s byty, ve kterých se bydlí, nebo jídlem, které se jí. Nevíte? Začněte se, prosím, chovat slušně! Sprosté příspěvky jsou sprosté, i když napsané spisovnou češtinou.

26.03.2010 09:49 | Autor neznámý

deVillante: Vážený pane, buďte od té dobroty a neberte si mne do úst. Domnívám se, že pan Janda Vám odpověděl srozumitelně. Pokud panu doktorovi adresuju zprávu, nic Vám do toho myslím není, to se přece Vás netýká, tak proč reagujete? Děkuji.

26.03.2010 09:23 | Autor neznámý

Právě lidé, kteří nechtějí, aby byl z nss.cz humus, se proti článku ohradili. Přirozené a bezbolestné!

ad chování anonym/ neanonymů: Pane Kadlec, vy jste ve svých příspěvcích urážlivý a sprostý. Navíc se dá polemizovat o tom, nakolik je uvedení jména odhalením totožnosti. Jirků Kadleců z horní dolní existuje mraky. Jste anonym, noname chcete-li. Ale takových je nás také mraky.

26.03.2010 08:38 | Autor neznámý

Zdeněk Janda: Začínám mít dojem, že bude mnohem lepší, když si pár lidí, kteří si mají co říci, bude psát soukromě. Drzost a stupidita anonymů je totiž čím dál větší a z nss.cz se bohužel stává dost neuvěřitelná žumpa...

26.03.2010 08:29 | Autor neznámý

Zdeněk Janda: Zdeňku, díky! Už jsem dál nic nerozebíral, vidíte sám, že je to zcela zbytečné.

26.03.2010 07:50 | Autor neznámý

Mm... podobný hnůj je i v šachovém týdeníku :-(

24.03.2010 08:42 | Autor neznámý

EmilV: v obecné rovině naprostý souhlas, znám spoustu slušných lidí, kteří tam byli prostě proto, že nechtěli emigrovat a i tady to "někam dotáhnout". Pana předsedu neznám, vypadá schopně, ale má-li ten titul z Vokovic, k jakému profesnímu růstu byl vhodný?

24.03.2010 06:53 | Autor neznámý

Pánové, jestli jsou nějaké reportážní fotky více nebo méně kvalitní, to je opravdu úsměvný zástupný problém. Skutečná podstata sporu je daleko hlubší a přesahuje šachové dění.

Pominu-li pár bláznů, kteří komunizmu skutečně ještě věřili, tak ve straně byly dva typy lidí.
Blbci, kteří neměli jinou cestu se prosadit a realizovat; ti byli nebezpeční,  často škodili jiným lidem, udávali. Aby sami našplhali co nejvýš. 
A schopní lidé, kteří bez toho nemohli profesně růst. Ti  byli obvykle rozumní a nikomu neubližovali.
Schopní lidé zůstali schopnými i po převratu a stále je problém, zda a jak jejich schopnosti využít.  To se asi musí řešit případ od případu ve vhodném okamžiku. Třeba u našeho předsedy bylo takovým okamžikem jeho zvolení do funkce, ale rozhodně ne oslavy narozenin.
Podotýkám, že já sám jsem nikdy v KSČ nebyl.

23.03.2010 23:09 | Autor neznámý

Přátelé z Vokovické Sorbonny vylézají na povrch. Článek a reakce obhájců pana doktora sociálních věd,stále se chlubícího již zrušeným bolševickým titulem mi připomíná slova Krylovy písně: Na rohu ulice vrah o morálce káže.

23.03.2010 22:25 | Autor neznámý

Zdeněk Janda:

To je ale hrozná demagogie. Nechci nikomu říkat, co má a nemá vydávat. To už tu dříve dělali "s úspěchem" jiní níže uvedení. Vyjádřil jsem slušně pochyby o relevantnosti a vhodnosti uvedení článku. Naopak odpověď pana Jiřího byla útočná. Že jsem si z něj naoplátku udělal legraci? Někdo urážkou, já vtipem.

Nekvalitní fotky: Ale nekvalitní jsou?

Lubino: Zasmál jsem se :).

23.03.2010 19:50 | Autor neznámý

Aspoň, že víme, že předseda měl jubileum. Gratulace k šedesátce . 

23.03.2010 16:16 | Autor neznámý

re Jirka Kadlec-

re de Villante - Honzo, v rychlosti asi takhle:

a) má "fotoreporáž" byla míněna pouze jako připomenutí významného životního jubilea našeho svazového předsedy. Srovnávat to s jakoukoliv vaší každodenní oslavou, to je snad rozdíl. Šedesátku slavíme opravdu pouze jednou v životě. A že Vlasta je shodou okolností můj kamarád, se kterým se známe již cca 47 let,to je jen náhoda. Já bych popřál k životnímu jubileu i předsedovi,který by byl třeba z Moravy..

b) nekvalitní fotky - samozřejmě že jsem tam nepobíhal s profesionálním nádobíčkem, kdyby novoborští chtěli,vyslali by tam p.Jágra,ten má velmi kvalitní fotky. Moje "reportáž" byl takový okamžitý nápad (vůbec jsem to předem neplánoval) , a použil jsem jen svůj mobil. Na zachycení atmosféry oslavy to myslím postačilo.

c) k té relevantnosti článku - doufám,že správci NB serveru nechcete určovat,co má a nemá otisknout.Já to Bolkovi poslal s tím, že POKUD  to budou považovat za zajímavé,ať to vydají. Já rád chodím na jeden nejmenovaný server,kde si rád počtu o podobných příležitostech.Nemusí tu být pouze sbírka šachových analýz....

d) nechci ,Honzo, hodnotit Vaší reakci, jen podotknu,že nebyla nejvhodnější .Nikdo Vás nenutí podobné články číst, to máte jako s TV - klidně přepněte na jiný kanál , nebo zde čtěte úplně jiné články ... 

23.03.2010 09:13 | Autor neznámý

Jirka Kadlec: Vy mi máte o morálce, slušnosti a hlouposti hodně co povídat.

Že byl Sejkora soudruh, mně až tolik nevadí, každý má své chyby. Že si slaví o sto šest? Já slavím každý den, to je mi fuk. Ale hlavou mi vrtá relevantnost článku a připojené nekvalitní fotoreportáže.

Co je na tom hloupého a neslušného? Já si odpovím sám. Vůbec nic, vy jste ve své boharovné dokonalosti přestřelil. Odpouštím vám.

22.03.2010 18:31 | Autor neznámý

Pánové de Villante a spol., když už Vás nikdo nenaučil prosté slušnosti, bylo by dobré alespoň dokázat skrýt svou vlastní hloupost.

22.03.2010 17:38 | Autor neznámý

Kde?

22.03.2010 10:49 | Autor neznámý

Vtip.

21.03.2010 19:19 | Autor neznámý

Také přeji vše nejlepší ke kulatému jubileu, hodně zdraví.

21.03.2010 19:07 | Autor neznámý

Já proti panu Sejkorovi nic nemám,takže vše nejlépší a hodně zdraví.

21.03.2010 18:56 | Autor neznámý

Jakeše,Štrougala a Grebeníčka jsem poznal na fotkách,ostatní kámoši šli asi někam na párek.

21.03.2010 14:51 | Autor neznámý

Nevidím přátele z Vokovické Sorbony :-)

21.03.2010 00:07 | Autor neznámý

deVillante: Fakt humus!!

20.03.2010 23:39 | Autor neznámý

Tohle je vtip?