Zlín mizí z extraligové mapy (aktualizováno: ANKETA)

22.05.2012 16:23 | Příprava ligových soutěží 2012/2013

STK zpracovala rozpisy lig a návrhy na rozdělení do skupin pro následující ročník ligových soutěží. Hned první pohled na mapu extraligy pro nadcházející sezónu odhalí významnou změnu. V nejvyšší soutěži družstev končí tý...

STK zpracovala rozpisy lig a návrhy na rozdělení do skupin pro následující ročník ligových soutěží. Hned první pohled na mapu extraligy pro nadcházející sezónu odhalí významnou změnu. V nejvyšší soutěži družstev končí tým ŠK Zlín. Volné místo připadne pražské Bohemce, která se v extraligové tabulce uplynulého ročníku umístila na sestupovém místě.

Své rozpisy mají již i 1. ligy a 2. ligy. Především u 2. lig níže uvádíme čtyři varianty možného rozdělení. Pokud budete mít nějakou připomínku k těmto dokumentům, můžete zaslat mailem předsedovi STK.

PDF - Mapa 2. ligy 2012/2013 - varianta A

PDF - Mapa 2. ligy 2012/2013 - varianta B

PDF - Mapa 2. ligy 2012/2013 - varianta C

PDF - Mapa 2. ligy 2012/2013 - varianta D

Odkazy

Rozpis Extraligy 2012/2013
Rozpis 1. a 2. ligy 2012/2013
Mapa extraligy 2012/2013
Mapa 1. ligy 2012/2013

Anketa

Miniaplikace
88x 2464x Petr Boleslav
Fotogalerie
Komentáře (88) Aktualizovat
04.06.2012 21:26 | Autor neznámý

to je ale pouze alibismus, když je letos zlatá neděle 23.12.

04.06.2012 04:21 | Autor neznámý

Re vic:

K tomu se hlásím já, jako autor ankety. Vše v pořádku, výstup z ankety byl, že  se nehraje na "zlatou neděli". A zlatá neděle je terminus-technicus a to se opravdu nehraje.

03.06.2012 22:08 | Autor neznámý

A co máš za kšeft týden před štědrým dnem?

03.06.2012 22:01 | Autor neznámý

A ještě jednu věc mám na srdci. Proč se opět hraje zápas 1 týden před Štědrým dnem?   Vždyť proto se před 2 roky dělala anketa mezi kluby a tato varianta byla jednoznačně odmítnuta. Proto se v uplynulé sezóně hrála 2.liga 4.12. a pak až 8.1. - mezitím 1.liga 11.12.. Proč se to neakceptovalo - pak si dělejte ankety.

28.05.2012 08:48 | Autor neznámý

Nejsem mluvčím Velkých Losin, ale tady asi bude vládnout spokojenost bych řekl...

27.05.2012 16:36 | Autor neznámý

A jinak za šumperk jednoznačné NE.

Nejhorší dopravní dostupnost, než kdybychom byli ve skupině E nebo F.  A naprostý souhlas s lykanem - stěhovavé skupiny jsou blbost - my hrajeme 3 sezóny po sobě pokaždé v jiné skupině. Jak si máme domlouvat hráče na hostování apod.

27.05.2012 16:33 | Autor neznámý

to Aladinek: Když Morphynista napíše, že se ve variantě C přehodí Olomouc s Albrechticemi, znamená to, že Albrechtice jsou ve skupině F. Samozřejmě jim to nebrání, aby jezdili třeba do Třince přes Polsko.

27.05.2012 15:24 | Autor neznámý

Ještě že nejsme v A nebo B to vypadá fakt dobře .......proti ostatním skupinám a ještě dobrý los....

27.05.2012 08:44 | Autor neznámý

Schválené rozdělení družstev do skupin je na stránkách ŠK Ústí nad Orlicí.

27.05.2012 00:09 | Autor neznámý

"Žlutá skupina" se mi líbí  a myslím, že nebudu sám.

26.05.2012 23:56 | Autor neznámý

 to Aladinek: jezdit přes Polsko je přeci nyní móda  ale jinak s tím pojištěním souhlas 

26.05.2012 22:50 | Autor neznámý

ale pak snad Hořice zezelenali a Chrudim zežlutila, protože to by fakt bylo na palici,

26.05.2012 22:47 | Autor neznámý

Chrudim je žlutá, Hořice zelené, navíc zezelenaly i dvě Prahy - Poštovní spořitelna B a Dukla. Zbylé Prahy - Oáza, Vyšehrad B, Pankrác B a Bohemians B jsou modré. Litvínov, Most a Teplice zčervenaly.

26.05.2012 22:46 | Autor neznámý

Tím céčkem pochopitelně myslím výše zobrazenou variantu C.

26.05.2012 22:44 | Autor neznámý

No, jestli Teplice+Litvínov+Most jsou červený, tak z "plzeňský" skupiny zřejmě vypadlo Kladno a většina pražáků, kteří zase naopak zezelenali. Co se týče jihočechů, tam to asi zůstalo stejný, jak je naznačeno v céčku.

26.05.2012 22:36 | Autor neznámý

vlastně asi spíš v D čku, protože pokud ze zelený ještě zmizli Teplice Litvínov tak mě to nějak hlava nebere fakt sem nemůže někdo dát definitivní rozdělení?????????

26.05.2012 22:28 | Autor neznámý

Super!

26.05.2012 22:27 | Autor neznámý

jak to teda je???? ví to někdo přesně to fakt zůstala Chrudim s jihočechama??? nebo tam šouply pražáky a Chrudim je v B čku????

26.05.2012 21:34 | Autor neznámý

 Kdo vyplodil takový nesmysl, že může Město Albrechtice jezdit přes Polsko? To si budou platit pojištění na cesty do zahraničí? Že by to zaplatil svaz? Varianta C je úplně nesmyslná.

26.05.2012 19:59 | Autor neznámý

 Tleskám 

26.05.2012 19:29 | Autor neznámý

Zprávu z jednání zveřejnil David Ciprys na jihomoravském webu : " Pozitivní zpráva směřuje do Brna. Při rozdělování družstev do skupin 2.ligy poměrně výrazně vyhrála tzv. varianta E3. V moravské části republiky jí nejvíce odpovídá varianta C zobrazená v článku na nšs s přehozením Olomouce ( nyní je žlutá ve skupině D ) za Město Albrechtice (nyní jsou černé ve skupině F ). Skupina E tak patří k těm dojezdově nejlepším, jsou v ní všechna družstva v Brně a okolí. Naopak Postoupky a Kroměříž cesty na Ostravsko a do Albrechtic moc nepotěší. V Čechách je novinkou rozpůlení bývalé skupiny B - Teplice, Most a Litvínov přecházejí do " plzeňské " skupiny A. " .  Jak už bylo psáno, zavděčit se všem nedá, ale myslím, že naprostá většina brňáků a kuřimáků se ztotožní s mým názorem, že konečně zvítězil zdravý rozum a za toto rozhodnutí patří svazovému vedení a  

26.05.2012 13:02 | Autor neznámý

Nějaké zprávy z jednání?

26.05.2012 10:37 | Autor neznámý

Bond(James): Ticho v 8:27? viz článek v 6:43! 

26.05.2012 10:27 | Autor neznámý

Zdravím z Havlíčkova Brodu.

Bonde, simiz.

Probíhá jednání ve dvou salónkách. V jednom předsedové krajů dělí peníze, v našem rozšířená STK (členové STK a předsedové krajských STK) mimo jiné dělí celou republiku.

Rozšířená STK je každoročně se cca stejným programem. O schůzi předsedů krajů na chess.cz od MV.

26.05.2012 08:27 | Autor neznámý

@ Rubinus: Konečně konstruktivní nápad

26.05.2012 08:26 | Autor neznámý

No mi přijde hlavně divné to ticho po pěšině (tuná na Novoborském), když se tam bude porcovat 18 mega.

26.05.2012 07:37 | Autor neznámý

Nevíte, jestli se na té dnešní schůzi STK rozhoduje i o rozdělení 2. lig ? Na začátku diskuze je sice náznak, že ano, ale když jsem se díval na stránky svazu, přišlo mi, že to bude "jen" o rozpočtu...

26.05.2012 02:20 | Autor neznámý

A proč to celé neodehrát jako turnaj v Austrálii? Mají tam tou dobou léto, mezi partiemi lze relaxovat třeba lovem žraloků a hlavně, všichni to tam mají skoro stejně daleko ...

26.05.2012 02:04 | Autor neznámý

 Hlavně zase nezapomeňte nacpat Brno do skupiny D, to bude super. Tyhle stěhovavé skupiny jsou neskutečná blbost.

26.05.2012 00:23 | Autor neznámý

 Pane Jando, díky za nápovědu, tento článek samozřejmě znám. Jde mi spíše o to, že když se to už takto rozdělí a někoho potká nepříjemná nehoda, měli bychom si jaksi samozřejmě vyhovět i bez těch předpisů.  

to V.Z, - díky za info!  

26.05.2012 00:02 | Autor neznámý

  Capjar:  
Jak jste psal budeme brát současné podmínky
Pokud jedete vlakem je jedno jestli jedete z Náchoda,Pardubic,Brna,Olomouce či Ostravy.Prakticky vždycky budete v 9:06(viz Náchod) nebo 9:39. Mění se vám pouze rychlost s jakou se dostanete do Zábřehu(Tady zrovna umýslně volený náchod to nemá nejlepší ale třeba Albrechticím žádny spoj do 11:30 ani neexistuje). Navíc v návaznosti na další spoje je výhodnější dojet 39.Problém vám nastane když se ale budete chtít dostat do Rapotina nebo do Losin. Do Losin budete volit vlak s příjezdem 10:09 a cca 600 metry před sebou. Do Rapotína budete volit autobus, který dojede někdy 10:11 a je to tak 300 metrů od zastávky. Ať už jedete za hráči Šumperka nebo do Losin bude vám to dělat rozdíl 5 minut pokud to nehodláte jít pěšky. Samozřejmě je zde právo si domluvit začátek utkání třeba na 10:30, a pokud někdo nejezdí autem tak mu asi nic jiného nezbyde.  
Vojta plát: Ty jsi napsal že D je dobré, ale opravil bys to na C 

25.05.2012 22:27 | Autor neznámý

Pane Čápe, není potřeba doufat . Když o změnu hrací doby požádá hostující tým včas , domácí jsou POVINNi jim vyhovět ...

25.05.2012 21:01 | Autor neznámý

 V.Z, přiznám se, že proti Velkým Losinám jsem nikdy šachy nehrál, ale podle rozpisu na letošní sezonu měly tu hrací místnost na místním stadionu. Znovu uvádím, že podle dosud aktuálního jízdního řádu, když vyjedu v neděli z Náchoda v 5.37 vlakem, přijedu do Šumperka v 9.39 a ze Šumperka směrem na Velké Losiny jede vlak v 9.46 kam dorazí v 10.07 hod. Takže než dojdu do hrací místnosti, do deseti hodin, kdy obvykle začíná zápas druhé ligy, to už bohužel nestihnu. Doufám tedy, že domácí alespoň vyhoví hostům a začátek zápasu se o cca čtvrthodinu až půlhodinu posune. Vzdálenost od vlaku ve V. L. až na ten stadion neznám, resp. jsem ji ještě ani nehledal.     

25.05.2012 18:37 | Autor neznámý

Nejvíc se mi zdá "D" ok. Akorát Olomouc s Losinama vyměnit za Morendu a Kuřim a ty dvě černý dát Kroměříži a Postoupkám, tam je nová dálnice na Přerov a dál na Ostravu je to ok, co se týče Olomouce, tak z té vede dálnice do Mohelnice, odkud je to kousek jak do Šumperka, tak do Losin a přes Studenou Loučku se dostanete už do Čech. Jen nevím co Jihlaváci, ale ti už jsou na dálky zvyklí... :-)

25.05.2012 15:57 | Autor neznámý

 Capjar, právě proto to zde uvádím. Já také nepíšu že Karlovy vary se mají rozdělit do 2 skupin protože netuším kde mají hrací místnosti 

25.05.2012 12:59 | Autor neznámý

ad Pavel Chrz: Souhlas s tím, že nová družstva můžou být motivací k novým trasám.  ad vaše citace p. Doležala: v dnešní době i na nejnižší úrovni soutěž (v KHŠS to jsou tzv. regionální přebory) se dá cestovat poměrně daleko.

ad V.Z, - vašemu dotazu moc nerozumím, o žádném Rapotínu nepíšu.

 

25.05.2012 10:48 | Autor neznámý

Re Alfil:

To již opakovaně každoročně píši. Program může být pomůckou (i zde do šikovní členové z STK nakreslili po výpočtech vzdáleností), ale konečné řešení stejně musí člověk zvolit "citem".

Neplést s tím, kdyby toto bylo 72 sídel jedné firmy a program by optimalizoval, jak mají autíčka mezi nimi jezdit (to jsou furt peníze té samé firmy).

My však máme 72 "firem". A co je tedy spravedlivější, když celkový součet vzdáleností bude v průměru na  tým a sezónu o 10 km kratší (720 km ušetříme celkem) na úkor, že 3 týmům přidáme navíc každému 150 km? Tedy, že 3 skrouhneme, za to, že 69 týmů ušetří za sezónu celkem 50 Kč a 10 minut času. 
 Čili by musely být nějaké poměrové koeficienty. Ale ty by stejně určoval člověk. A až by mu velezla mapka, nezdála by se mu to, tak by ty koeficienty upravil a nechal by si znovu mapku nakreslit až by se mu zála optimální.

  A to je to, co zde s diskusi diskutující dělají a co bude dělat komise.

A již vůbec program neodladí, zda los přisoudí jet (či nejet) týmu přes horský průsmyk v říjnu nebo lednu. A pak může být "co by kamenem dohodil" nebo "na hony vzdáleno".

Určitě dobré, když se vydiskutuje zde, členové rozšířené STK se podívají na názory veřejnosti a jistě co nejlépe rozhodnou (rozhodnutí se některým bude líbit více, některým méně). Ale myslím, že jsou i důležitější věci v životě i v šachovém svazu. Pokud bude zvolena třeba x-varianty (která se některým líbit nebude), kdyžtak se podíváme i jinam, kde jsme třeba ještě nehráli, byť to bude o pár km dál, změna je život a třeba nová motivace pro hráče než hrát stále s těmi samými. I v tom za pár korun a minut navíc může být výhoda. Stejně hodně (možná více) určí los co doma a co venku.

Vzpomenu na  slova "klasika", resp. velmi respektovaného předsedy STK z osmdesátých a devadestých let, bohužel již nebožtíka, RNDr. Vladimíra Doležala k těmto tématům: "Kdo chce nejvíce ušetřit na cestovném, hraje okresní přebor".

25.05.2012 09:56 | Autor neznámý

Asi se ptám blbě, ale toto by měl optimalizovat nějaký SW na základě teorie grafů. Jaký používáte soft?

25.05.2012 09:42 | Autor neznámý

 Capjar: Proč předpokládáte, že lidé dojedou do Rapotína autem a poté budou cestovat pěšky aby nabrali na těch 4-5 kilometrech tu hodinu?

24.05.2012 22:17 | Autor neznámý

Kdyby se nezrušilo rozdělení na Čechy a Moravu, tyto každoroční problémy by nenastaly.

24.05.2012 22:14 | Autor neznámý

to Honza Hučín: Nejde jen o ty kilometry, ale taky je to o té dostupnosti, jak tu psal kolega pod značkou vic. Např. trasa Náchod - Brno či Náchod Šumperk je OK oběma směry, dá se zvládnout v rozumném čase (cca tři hodiny) do stanoveného začátku zápasu v 10 hod. i veřejným dopravním prostředkem (vlakem či busem).O něco horší na čas je už ale spojení Náchod - Velké Losiny či ještě Náchod - Město Albrechtice, tam už by bylo potřeba, kvůli dostupnosti vlakem či busem, posunout začátek zápasu na 11 či 12 hod. Anebo vyjet už v sobotu.  

24.05.2012 19:10 | Autor neznámý

 vic: Stále definuji...Šumperk=Losiny=ŠL hrací místnosti. Brno - ŠL 140 km z toho opravdu po Mohelnici po dálnici. Ostrava-ŠL 160km to samé. Dokonce si i dovedu představit že to ŠLpojedou raději než do Olomouce(65km), či České Třebové(60km). ŠL a ti co k něm nebudou muset jezdit samozřejmě ušetří. což je cca 26 klubů. Což mi připomnělo hloupý odhad srovnání finanční mezi B a C. A budeme předpokládat Albrechtice Černé a Olomouc žlutý. Když jsem si to tak počítal mohlo by to být okolo 3000-5000 km pro žluté,černé a fialové. + spousta hodin. Finančně to vyčíslit bude složité, každý kilometr má jinou cenu a každý si jinak cení své hodiny v autě navíc, a spánku který by mohl mít. Nicméně desetitisíce minimálně na moravě budou. Ono je spíše otázkou jak to vypadá v Čechách, protože tam už to tak jasné není.

 

 

24.05.2012 18:16 | Autor neznámý

Možným řešením by bylo zvýšit počet skupiny a tím zkrátit vzdálenosti. Nyní je v 6 skupinách 72 družstev, ze kterých sestupuje18 družstev. Udělat 9 skupin po 8 účastnících - po odehrání 7 kol by se ještě tabulka rozdělila na 2 poloviny a odehrály by se ještě 3 kola, defacto nadstavba o postup a sestup. Hrálo by se tak 10 kol (odpadl by např. 1.lednový termín), z každé skupiny by sestupovaly 2 družstva (tedy zase 18 družstev).

24.05.2012 18:11 | Autor neznámý

to sisoj: Rozdělení natvrdo dle krajů bude návrat k původnímu systému (divize), kdy z každé skupiny stejné soutěže sestupoval jiný počet družstev. Proto se to tenkrát zrušilo a zavedl tento systém.

24.05.2012 18:05 | Autor neznámý

to V.Z : Už jsem párkrát v těchto končinách Moravy byl. A jízda mezi Šumeprkem a Brnem je téměř celá po dálnici (celkem cca 120 km), takže co jiného si přát. Stejnou dojezdovou vzdálenost mají do Ostravy, ale přes Rýmařov a Bruntál, což je v zimě kruté. A po dálnici už je to do Ostravy podstatně déle. A to ještě je Ostrava "blízko". Co teprve Orlová, Třinec, Havířov apod.

24.05.2012 15:58 | Autor neznámý

Na Moravě (nepočítám-li Jihlavu) je 27 druholigových týmů. To jsou dvě úplné skupiny E, F a tři zbývající, kteří musí hrát déčko. A teď - kdo ti tři budou? Žádné řešení není ideální.

Bude-li skupina D končit na severozápadě Hradcem, pak je podle mě lepší spojení s Brnem než se Šumperkem a Losinami (Albrechtice to mají přes Polsko s Brnem asi stejné). Pokud by končila Hořicemi či Náchodem, pak se mi spojení Hořice/Náchod - Šumperk/Losiny/Albrechtice zdá lepší než Hořice/Náchod - Brno.

Nemohla by STK ulehčit úděl týmů na okraji a dlouhé cesty (resp. domácí prostředí ve vzájemných zápasech) mezi nimi přibližně rovnoměrně rozdělit?

24.05.2012 15:56 | Autor neznámý

V.Z,:  Pravda, že záleží na zvolené variantě. Bylo to v situaci, kdy Déčko bylo takové, že se Šumperkem ani nápad. Tady u některých samozřejmě jiné.

24.05.2012 14:30 | Autor neznámý

 Pavel CH: Šumperk=Losiny nepatří ani do E ani do F!  Už jsem si užil cestu z obou směrů a není co závidět. Je jedno jestli je to lepší v E nebo v F, když jednoznačně patří do D. Už jen z toho pohledu, že když tam nebudou bude tam muset z Moravy někdo jiný a aby tam cestovalo Brno a spol. to byl dobrý vtípek pro uplynulou sezónu.

24.05.2012 12:46 | Autor neznámý

Re 24.05.2012 08:11:42 | Morphynista

Sice často s Vašimi názory souhlasím, ale teď se mi vyrojila velmi nepříjemná vzpomínka. V osmdesátých letech rozhodoval o struktuře v kraji KV ČSTV (přes to vlak nejel, mladí možná nechápou). A tak u nás v kraji se utkávali v jednostupňové soutěži (rozdělé na 4 díly) vítězové okresů s padajícími z 2. nejvyšší soutěže (v Československu) v zápasech o ničem. Po létech nám povolili 2 stupně, ale 6 a 6 týmů zvlášť v KPI. Byl to opruz hrát stále s těmi 5 samými několik sezón a šachisté bezvýsledně protestovali. Když jsem jako mladý kluk převzal řízení krajské STK na jaře 89, moc jsem se neptal a k nadšení šachistů udělal dle sebe od podzimka. Zjistili to na KV ČSTV až v rozjeté soutěži a 14.11. 1989 mne zavolali na kobereček příštího týdne. K tomu setkání pak již pochopitelně nedošlo....

V.Z, : ŠUMPERK. Byť mám také k vám daleko, divil by jste se, jak všichni na západ přes hory, od vás, vehementně každoročně (včetně Šumperka) chtějí do Éčka. Někeří se již smířili, že tam prostě musí někdo spadnout. Jiní nám píší, že Éčko je daleko lepší. Bez nadsázky jsem slyšel i o důvodech jako sklípky a víno. Každý rok to řešíme (odpor, že ne do F, ale E), fakt věřte, že ano.

24.05.2012 12:32 | Autor neznámý

Celý problém je v těch vyprahlých prériích na jihu, kde člověk jede koňmo celé dny aniž by narazil na šachistu (jak alespoň vyplývá z této mapky)

24.05.2012 12:10 | Autor neznámý

Osobně bych to nerozděloval podle družstev , ale podle krajů např.

I. Středočeská: Praha+Střední Čechy

II. Severomoravská: Moravskoslezský-Jeseníky

III. Centrální:Vysočina - Pardubice- Hradec Kr.

IV. Jihočeská: Plzeň - Budějovice

V. Jihomoravská: Zlín-Brno

VI. Severočeská: Liberec-Ústí-K.Vary

Samozřejmě pro první ročník by se musely upravit losování na počet cca. 12 celků (doplnit zespoda nebo hrát s více týmy, patřičný počet by příští rok sestupoval).

24.05.2012 08:11 | Autor neznámý

Když jsem o tom přemýšlel, napadlo mě, jak aspoň částečně vyřešit problémy velkých dojezdových vzdáleností v některých skupinách. Což kdyby se například ve variantě C rozdělila skupina s Chrudimí a Českým Krumlovem na dvě podskupiny ( Sever a Jih ) o šesti družstvech, která by spolu hrála dvojkolově, tj. 10 zápasů. Vítězové by pak sehráli rozhodující zápas o postup, druzí z podskupiny o 3.místo, atd., celkově tedy 11 zápasů. Skupiny by samozřejmě musely být výkonnostně vyrovnané a je nutné vyřešit otázku, kdo by měl mít v posledním kole domácí prostředí. Mohlo by se to určit třeba tak, že doma by hrál ten, kdo získal ve své skupině víc bodů a rovněž by mu k lepšímu umístění - tedy v zápase o 1.místo k postupu - stačila remíza, zatímco hosté by museli vyhrát. Je to pouze návrh k diskusi a určitě budou i kritické připomínky, ale za zamyšlení rozhodně stojí...

24.05.2012 00:03 | Autor neznámý

ale k k variantě c pak ještě olomouc vyžlutit, hořice vyzelenit a Lysou vymodřit

23.05.2012 23:40 | Autor neznámý

a ještě mě napadla šílená myšlenka v I lize ale ušetří čas Jihlava, Třebíč do Čech, a Hradec a Pardubice na Moravu, protože budou 3 manšafty na pětníku a v Jihlavě a v Třebíči budou taky radši jezdit po D1 do Prahy než hurá na ostravu nebo Zlín

23.05.2012 23:35 | Autor neznámý

C je zajímavý ale chrudim asi vyžlutit a Albrechtice miísto toho vyčernit

23.05.2012 22:53 | Autor neznámý

 vic: Odkud jste?  Z Moravy asi ne   Nebo byl jste už někdy v těchto částech republiky?  Šumperk poslat do Brna a Veselí, Losiny do Ostravy a nespojíme ještě Karlovy Vary s Trojmezím na Hrčavě?  

23.05.2012 21:29 | Autor neznámý

Anebo modifikace varianty "C" - Albrechtice a Velké Losiny zčernit (F), Postoupky a Kroměříž zfialovět (D), Kuřim a Adamov zežlutit (D).

23.05.2012 21:09 | Autor neznámý

Evidentně se každý dívá "pouze" na vzdálenost, ale nikoliv na dostupnost (sjízdnost). Tzn. z mého pohledu Albrechtice pouze do "F" - zkuste si přejet při jízdě na západ Jeseníky! A Šumperk je nejspádovější v "E" - dálnice na Brno, pěkná cesta na Uherské Hradiště, relativně blízko. Naproti tomu "F" je šílený - musí se v zimě jezdit po dálnici a Třinec, Orlová, Havířov apod. je cca 180 km. To už je lepší jezdit na západ do "D", třeba i vlakem. Takže varianta D je pro nás nejschůdnější.

23.05.2012 20:56 | Autor neznámý

Pro nás "Cčko" naprosto ideální varianta , to tu dlouho nebylo  (Pavel jistě pamatuje, jak kdysi UL jela 4x do Plzně)

23.05.2012 20:49 | Autor neznámý

Např. z Náchoda do Šumperka přes Polsko se jede na Polanici Zdrój, dále přes Bystrycu Klodzkou a Miedzylesie, a pak asi na Hanušovice nebo objížďkou přes Červenou Vodu, což v zimě a v neděli ráno může být taky problém. Ne všude bude protaženo, některé lesní a horské úseky asi dají dost zabrat.   

23.05.2012 20:26 | Autor neznámý

Polsko je sice po rovině, ale ... 

23.05.2012 20:10 | Autor neznámý

Ceeeeeeeecko!!!

To by bylo fakt paradni!

23.05.2012 16:47 | Autor neznámý

Mě se líbí "C" + Albrechtice prohodit s Olomoucí

23.05.2012 14:39 | Autor neznámý

No ty Albrechtice do Čech asi to vůbec nedají

23.05.2012 11:29 | Autor neznámý

"cokoliv, jenom ne Céčko..." +1

23.05.2012 11:07 | Autor neznámý

  Problematika zdravotního ošetření a šachové tábory. 
Omlouvám se, že odbočím. Na chess.cz je docela důležitý dokument z legislativně-právního oddělení ČSTV, kde je "soukromá" snaha oddělení ČSTV řešit problematiku, kterou má řešit stát. Vzor tedy možno použít a doufat, že bude co platný. Přípis laické (jak píše MV) věty od Marka Vokáče určitě správný. Stejně tak bych doporučil změnit kolonku vedoucí akce na zdravotnici (hlavní vedoucí obvykle řídí soustředění a nedoprovází dítě na ošetření). Eventuálně nebude nic proti ničemu, když by se uvedla dvě jména osob (jiná doprovázející, pokud by bylo zdravotnici potřeba v objektu soustředění).
  Informaci z ČSTV a vzor jsem již měl a k našemu táboru (od 1. dne prázdnin) jsem psal, že tipuji, že během 1.běhů se na komerční televizi objeví reportáž, jak někde v republice na táboře dítě neošetřili a pak třeba začně ministerstvo řešit. V tom mají další běhy (možná) trošku výhodu.  

23.05.2012 10:13 | Autor neznámý

ad Kiklos: tak či tak Krumlovští to mají přes 3 hodiny cesty.

23.05.2012 10:09 | Autor neznámý

Jak jsem psal ve variantě C albrechtice = Černý puntík a Olomouc = žlutý. Průměrná úspora na 1 cestu bude minimálně 50 km. 

Kiklos: úplně mimo, zkus si jet z Albrechtic třeba do Šumperka nebo do Losin Za tu dobu projedeš téměř všechny černé puntíky a to ještě nepočítám možnost silného sněžení.

Český Krumlov to má těžké ať už je kdekoliv,  Ale i tady by šlo udělat rošádu Hořice = zelená, Chrudim = žlutá a Lysá = modrá.  Zelené by potěšilo že s něma nemusí soupeřit, žlutí a modří by ušetřili spoustu kilometrů. 

23.05.2012 09:42 | Autor neznámý

ano ano, někří si myslí, že za hranicí je jáma a auto tudy neprojede ;-)

Albrechtice - Náchod je takřka po rovině

 

ještě ad Trevize: k "Vašim" 242 km je nutné si koupit dálniční známku, což pro Krumlovské narozdíl od Tachovských asi není pravděpodobné, takže spíš to bude 212 km "přímo"

ono spoléhání na navigaci je někdy ošidné raději s ní nejezděte do města Catanzaro v Kalábrii

23.05.2012 09:22 | Autor neznámý

Vlasim hlasuje pro variantu C. Konecne bychom taky jednou byli mistopisne uprostred skupiny a ne jako vzdy nakraji

23.05.2012 09:00 | Autor neznámý

Náchod-Albrechtice a Hořice-Albrechtice je velmi dobře sjízdné přes Polsko. Náchod-Velké Losiny je pak stejně daleko přes Rychnov jako přes Klodzko (124 km), je to blíž než z Prahy do Č. Budějovic.

23.05.2012 08:44 | Autor neznámý

Varianta C mi nepřipadá moc rozumná. Vzdálenosti Hořice nebo Náchod versus Šumperk nebo Losiny či Albrechtice vedou horským terénem a chyb mezi nimi spádovost. 

23.05.2012 08:23 | Autor neznámý

V podstatě v každé variantě vyfasujeme z Ostravy 3 vzdálenější soupeře, čili pokud aspoň 2 z nich budeme mít doma tak budu spokojený.

23.05.2012 08:20 | Autor neznámý

Jako pro nás (F) každá varianta celkem dobrá, akorát jde o rozlos

23.05.2012 08:19 | Autor neznámý

Albrechtice v "céčku" je dobrý joke. Nejde ani tak o kilometry jako o horší dostupnost a dopravu. Nechtěl bych být v jejich kůži a vyfasovat cestu do Hořic a do Náchoda. Nejrozumnější mi celkově přijde A nebo B.

23.05.2012 08:18 | Autor neznámý

C je správně!

23.05.2012 07:57 | Autor neznámý

C nebo D, Velké Losiny nechcou na Sever!

23.05.2012 07:45 | Autor neznámý

Céčko je rozhodně zajímavá skupina. Jestli má Krumlov jet do Tachova  (242 km) nebo do Chrudimi (224 km) je úplně jedno.

23.05.2012 07:40 | Autor neznámý

Sice trochu proti proudu, ale: cokoliv, jenom ne Céčko... To jen k tomu "hlasu lidu" :) Na druhou stranu plně chápu, že zavděčit všem se nedá :(

23.05.2012 07:16 | Autor neznámý

ale jooo, cecko klidne ... ale pak poslat krumlov tam, kam patri ... a tim nemyslim jinou skupinu ligy, ale krajsky prebor, protoze tam je to daleko vsude 

23.05.2012 06:38 | Autor neznámý

varianty A, B, D jsou variací na jedno téma - z nich jednoznačně nejlepší B

varianta C jde novou cestou a je velmi zajímavá - chtělo by to rozvést do více možností a teprve pak rozhodnout jestli je lepší po staru (dejme tomu B) nebo po novu (nejaká podoba C)

zatím tu píšete o Albrechticích, ale mě zaujala třeba vzdálenost Český Krumlov - Chrudim nebo to, že Praha je pouze ve dvou skupinách

23.05.2012 06:16 | Autor neznámý

Céčko je fajn, ale Albrechtice opravdu na černo

 

22.05.2012 22:44 | Autor neznámý

Souhlasím. I z pohledu družstev z Brna a okolí je asi nejlepší varianta C, protože odpadá cestování do Hradce, Pardubic, Rychnova atd. Doufám, že to tak budou vidět i v českých skupinách a STK bude respektovat " hlas lidu " a tuto variantu zvolí...

22.05.2012 22:29 | Autor neznámý

 Bude třeba i nějaká anketa na nss ohledně toho rozložení 2. ligy?

Jako jednoznačně nejvýhodnější mi příjde varianta C. Konečně je docela pořešená Morava, kde bych ještě navrhoval přehození olomouce na žluto a Albrechtic na černo(tisíce kilometrů úspora). Obecně ta varianta C vypadá velice dobře a vše je poměrně blízko sebe. Až na ty Albrechtice které budou vyjíždět ve 3 ráno a doufat že nenasněží .

PS: tedy nepadají Polabiny?

22.05.2012 20:33 | Autor neznámý

vysvětlení Zlína

22.05.2012 20:20 | Autor neznámý

V sobotu 26.5. je v Havlíčkově Brodě schůze STK.

22.05.2012 19:45 | Autor neznámý

Dotaz - kdy se o definitivní variantě rozložení 2.lig rozhodne?

22.05.2012 18:27 | Autor neznámý

Proč Zlín končí?